quote:Op zondag 6 juni 2010 16:46 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Waarom ? Alsof dit hele topic al niet ver genoeg is gegaan.
En Floortje heeft een probleem Whoehaahahahahaquote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef Smight het volgende:
[..]
Volgens mij verwart ze het met pijp bewegingen...
Ja, wel onder een spoiler publiceren.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:01 schreef porsche1 het volgende:
Zou ik haar op msn toevoegen en naakt pics proberen te verkrijgen?
Haha, hoe diep kunnen mensen zinken.quote:
Ze is gewoon (bijna) 41 jaar met drie lagen make-up.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:15 schreef tuintegel het volgende:
Bij het filmpje "hoofdje schudden" lijkt het wel alsof haar voorhoofd zo strak is als een ballon (en zo rond ook) . Volgens mij is het gewoon een typetje a la ushi en dushi maar dan anders
Dat noem je een trollquote:Op zondag 6 juni 2010 19:15 schreef tuintegel het volgende:
Bij het filmpje "hoofdje schudden" lijkt het wel alsof haar voorhoofd zo strak is als een ballon (en zo rond ook) . Volgens mij is het gewoon een typetje a la ushi en dushi maar dan anders
Iemand van (bijna) 41 jaar die dit al twee jaar doet, is moeilijk een troll te noemen, ook al voeden wij de troll massaal.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:20 schreef Tocadisco het volgende:
Geen idee of hij al eerder in het topic is geplaatst, maar deze is te leuk om hier niet gepost te worden:
"Dat dit kan in Nederland"
Anita vind dit niet leuk, ik eis dat je oprecht je excuses aanbiedt!quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:31 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Anita vind dit niet leuk, ik eis dat je oprecht je excuses aanbiedt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |