hier kruipt mijn string strakker in mijn naad....quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er zijn genoeg "overduidelijke" gevallen van mensen die jaaaaren onschuldig vast hebben gezeten door die vlugge rechtspraak methodes zoals jij gebruikt. Forensisch onderzoek zal vlug genoeg vaststellen of het werkelijk gebeurd is zoals de media het verteld.
En dat noem jij simpel?
Pics?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:36 schreef prupke het volgende:
[..]
hier kruipt mijn string strakker in mijn naad....
wat een opmerking
Omdat een rechter uitspraak doet of hij schuldig is of niet. Simpele FOK!kertjes (zoals jij) gaan daar niet over.quote:
Pics iddquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:36 schreef prupke het volgende:
[..]
hier kruipt mijn string strakker in mijn naad....
wat een opmerking
klopt, zijn riem mag hij niet meer om hebben en z'n veters zijn uit zijn schoenen .quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:38 schreef Qwea het volgende:
zou zijn riem afgepakt zijn?
Dat gaat de komende jaren best wel een paar keer gebeuren.quote:
Ik heb een zeer hoog iq!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Omdat een rechter uitspraak doet of hij schuldig is of niet. Simpele FOK!kertjes (zoals jij) gaan daar niet over.
Jij en ik mogen hem best schuldig verklaren.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik ga maar even het level in dit topic opkrikken met simpele opmerkingen!
Is hij schuldig? Nee toch?
Joran heeft ook een hoog IQ....quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:42 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik heb een zeer hoog iq!
Dus wie is er nu simpel?
Je hebt zo'n hoog IQ dat je er niet meer bij kunt?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:42 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik heb een zeer hoog iq!
Dus wie is er nu simpel?
oeh oeh ...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Omdat een rechter uitspraak doet of hij schuldig is of niet. Simpele FOK!kertjes (zoals jij) gaan daar niet over.
Ik wel!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:43 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Je hebt zo'n hoog IQ dat je er niet meer bij kunt?
Boven de 150 tellen ze weer vanaf 0 hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:42 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik heb een zeer hoog iq!
Dus wie is er nu simpel?
87 is niet hoog, sorryquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:42 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik heb een zeer hoog iq!
Dus wie is er nu simpel?
Ja eh nu klaar met dat gezeik hier over mij?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Boven de 150 tellen ze weer vanaf 0 hoor
Iedereen mag zijn of haar mening geven.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja trek die string weer uit je naad en hups!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:46 schreef Creeg het volgende:
ff ontopic weer mensen
Ze was gewoon ongesteld hoor verder niks aan het handje!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:47 schreef johan555 het volgende:
Er is helemaal niet bewezen dat hij iets gedaan heeft .
Dat meisje heeft daar 4 dagen gelegen .
Ook was er eerst wel bloed en toen weer niet .
Eerst waren er messteken en later weer niet .
Ze zullen toch met meer moeten aankomen dan alleen zo'n filmpje !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snollebolt
okquote:
Die camera zou dan toch sowieso nog iemand anders geregistreerd moeten hebben als Joran niet schuldig is. Of die persoon staat er net niet op ofzo.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:47 schreef johan555 het volgende:
Dat meisje heeft daar 4 dagen gelegen .
Ook was er eerst wel bloed en toen weer niet .
Eerst waren er messteken en later weer niet .
Ze zullen toch met meer moeten aankomen dan alleen zo'n filmpje !
De deur is vol in beeld. Dan zou iemand via het raam binnengekomen moeten zijn en ook weer via het raam naar buiten. Raar dat Joran dan toch zo'n haast had om zich naar Chili te begeven.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:49 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Die camera zou dan toch sowieso nog iemand anders geregistreerd moeten hebben als Joran niet schuldig is. Of die persoon staat er net niet op ofzo.
Helemaal mee eens. In dit filmpje gaat hij twee koffie en brood halen. Het tweede en laatste vertrek staat er niet op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:47 schreef fokvragen het volgende:
Je kunt met die beelden alles laten zien zoals ze het willen laten zien. Wie weet wat er tussen de 2 filmpjes is gebeurd, ze laten alleen de aankomst en het vertrek zien, tussendoor niets. Ook gaat hij eerst koffie halen en komt dan terug, het 2e vertrek is dus niet te zien.
Als ik zeg wat jij zegt is het niet goed maar jij mag het wel zeggen dan is het goed!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
ok
in mijn ogen is joran schuldig ....
omdat : als fatsoenlijk persoon en je niets verkeerd hebt gedaan en je word gezocht meld je jezelf bij de pliessie
Dan vertoon je geen vlucht gedrag!
(en Z-A en trollen?)
Er is slechts een deel van de band afgespeeld.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. In dit filmpje gaat hij twee koffie en brood halen. Het tweede en laatste vertrek staat er niet op.
Die string was niet van mij jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:48 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ja trek die string weer uit je naad en hups!
Ok er zit wat haar tussen maar dat mag den pret niet drukken ja!
DRUKKEN! zag je het!
Als hij er ingeluisd zou zijn, dan staan die personen er natúúrlijk niet op. Zolang je de camerabeelden niet zelf helemaal afspoelt en bekijkt, weet je het niet zeker of er nog mensen in- en uit de kamer zijn gegaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
De deur is vol in beeld. Dan zou iemand via het raam binnengekomen moeten zijn en ook weer via het raam naar buiten. Raar dat Joran dan toch zo'n haast had om zich naar Chili te begeven.
Dan moeten ze dus via het raam gegaan zijn. Dat zou toch opgevallen moeten zijn langs een drukke weg.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als hij er ingeluisd zou zijn, dan staan die personen er natúúrlijk niet op. Zolang je de camerabeelden niet zelf helemaal afspoelt en bekijkt, weet je het niet zeker of er nog mensen in- en uit de kamer zijn gegaan.
Halcion, je ziet alleen beelden die vrijgegeven zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moeten ze dus via het raam gegaan zijn. Dat zou toch opgevallen moeten zijn langs een drukke weg.
Dos por uno noemen ze dat in Peru. Ov erigens willen ze dat afschaffen voor ernstige delicten, zoals dit delict. Daar is nu ook wel draagvlak voor.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Amoreti: "Voor elke twee dagen werk of studie, gaat er een dag van de straf af."
Denk niet dat Joran bootjes kan verkopen vanuit de gevangenis
Nogmaals: de politie beschikt over de volledige tape en dan zou dat daar op te zien moeten zijn. Daar zijn tot nu toe geen aanwijzingen voor.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Halcion, je ziet alleen beelden die vrijgegeven zijn.
Alsof de nieuwe sterspeler van Real Madrid wordt voorgesteld aan de mediaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hij lijkt momenteel wel veertig.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:55 schreef Seginus het volgende:
[..]
Alsof de nieuwe sterspeler van Real Madrid wordt voorgesteld aan de media
Totaan de rechtzaak is er juridisch gezien niks bewezen nee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:47 schreef johan555 het volgende:
komt omdat ik ouder benquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Als ik zeg wat jij zegt is het niet goed maar jij mag het wel zeggen dan is het goed!
Ik vind je een grote trollllllllllllface hier!
Gaan we nou krijgen zeg!
![]()
oh sorry ik zal me weer gedragen!
Precies mee eens, ergste is vind ik, dat als hij eerder gepakt was deze jonge vrouw nog had geleefd!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Totaan de rechtzaak is er juridisch gezien niks bewezen nee.
Maar wij zijn geen rechters en hebben geen enkele invloed op wat er met Joran gaat gebeuren. Ik denk dat het persoonlijk oordeel van ons weinig dreiging voor de rechtsstaat vormt.
Joran is een moordenaar. Natalie heeft ie veroord en dit meisje ook en wie weet nog hoeveel meer.
Dat hij nu waarschijnlijk in een van de meest rotte gevangenissen terecht gaat komen vind ik prima.
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
komt omdat ik ouder ben
iets met respect enzo en ouderdom ...
donder op, jij postte dat niet eensquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:55 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Je hebt de mijne aangetrokken?argh
Als ik die vader was, dan zou ik de Arubaanse justitie dagvaarden. Dankzij het prutswerk daar heeft dit kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Precies mee eens, ergste is vind ik, dat als hij eerder gepakt was deze jonge vrouw nog had geleefd!
Stel, stél dat hij eringeluisd is, dan zijn deze beelden toch geen sluitend bewijs van Jorans schuld? Simpelweg omdat de hele tape niet te zien is. Dat is wat ik bedoel te zeggen. Ik vind deze beelden helemaal geen sluitend bewijs dat HIJ dat meisje heeft vermoord.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nogmaals: de politie beschikt over de volledige tape en dan zou dat daar op te zien moeten zijn. Daar zijn tot nu toe geen aanwijzingen voor.
Yep. Iedereen die hem de hand boven het hoofd heeft gehouden of info heeft verzwegen is indirect medeverantwoordelijk voor de dood van dit meisje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Precies mee eens, ergste is vind ik, dat als hij eerder gepakt was deze jonge vrouw nog had geleefd!
Ga jij dan maar met Joran naar een verlaten strandje als je zo in zijn onschuld gelooft.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Stel, stél dat hij eringeluisd is, dan zijn deze beelden toch geen sluitend bewijs van Jorans schuld? Simpelweg omdat de hele tape niet te zien is. Dat is wat ik bedoel te zeggen. Ik vind deze beelden helemaal geen sluitend bewijs dat HIJ dat meisje heeft vermoord.
Nogmaals: men beschikt over de volledige tape. Als hem een oor aan is genaaid, dan zouden er andere mensen op die tape te zien moeten zijn of zouden ze via het raam naar binnen en naar buiten gegaan moeten zijn. Daar lijkt tot nu toe geen sprake van te zijn. De feiten zijn dat het meisje vermoord is en dat voor zover we nu weten Joran de enige geweest is die dat gedaan kan hebben.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Stel, stél dat hij eringeluisd is, dan zijn deze beelden toch geen sluitend bewijs van Jorans schuld? Simpelweg omdat de hele tape niet te zien is. Dat is wat ik bedoel te zeggen. Ik vind deze beelden helemaal geen sluitend bewijs dat HIJ dat meisje heeft vermoord.
Wel even z'n veters goed strikken, anders raakt hij weer 'n schoen kwijt. Als ze heel lief is mag ze misschien samen met Joran op het bootje van Daury haaien kijken.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ga jij dan maar met Joran naar een verlaten strandje als je zo in zijn onschuld gelooft.
joran ging ook nog 2 kopjes koffie halen dat zie je ook nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:49 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Die camera zou dan toch sowieso nog iemand anders geregistreerd moeten hebben als Joran niet schuldig is. Of die persoon staat er net niet op ofzo.
Het is toch ook geen sluitend bewijs?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Of dat ze alleen de belangrijkste beelden laten zien. Op het journaal laten ze niet 3 uur lang een lege gang zien.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:02 schreef johan555 het volgende:
[..]
joran ging ook nog 2 kopjes koffie halen dat zie je ook niet
beelden van maandag t/m woensdag zie je ook niet
ze kunnen heel selectief die beelden laten zien die ze nodig achten .
Dit begint al een beetje te lijken op een trial by media
Wel ik begon met een string..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:58 schreef Creeg het volgende:
[..]
donder op, jij postte dat niet eens![]()
Doe jij m is aan dan. Staat ie jou wel ?
Ow,quote:
Typisch inderdaad hoe mensen dit soort walgelijke figuren tot in den treure blijven verdedigen. Zelfs al had de moord op tape gestaan, dan nog hadden deze mensen beweerd dat het niet Joran was, maar Peter R de Vries vermomd als Joran.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:03 schreef dalaiblama het volgende:
Ik vind dit allemaal zo bizar!
Niet Joran hoor, want die flapdrol acht ik nog wel tot meer onzin in staat, maar dit topic. Met de internet-resercheurs die zich allemaal verdringen om hun theorie op te dringen en dan nog de allerergste categorie; de mensen die denken dat die flapdrol niets heeft misdaan.
Net op het journaal. Niet in dit topic nee! Bedankt!quote:Op zondag 6 juni 2010 00:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
De hotelbeelden, kweet niet of die al voorbij zijn gekomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |