fok!.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jezelf quoten
Met zijn tweeën op FOK! zitten en dan met elkaar gaan praten via FOK!x1000
quote:Op zondag 6 juni 2010 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jezelf quoten
fokquote:Op zondag 6 juni 2010 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jezelf quoten
Ja tuurlijk had het anders kunnen lopen, maar soms moet je risico nemen. Een vriendin van me woonde tegenover haar.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, wel aardig van haar dat ze zo reageerde. Het had ook compleet anders kunnen lopen.
Maar hoe kende je haar dan en hoe kwam je aan haar MSN?
Maar wel het einde van het treinverkeerquote:Op zondag 6 juni 2010 01:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja tuurlijk had het anders kunnen lopen, maar soms moet je risico nemen. Een vriendin van me woonde tegenover haar.
Dus gewoon je stoute schoenen aantrekken. Een afwijzing is niet het einde van de wereld.
Ja maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen als ze vraagt waarom ik haar heb toegevoegd. En rechttoe, rechtaan lijkt mij in dit geval niet het allerbestquote:Op zondag 6 juni 2010 01:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja tuurlijk had het anders kunnen lopen, maar soms moet je risico nemen. Een vriendin van me woonde tegenover haar.
Dus gewoon je stoute schoenen aantrekken. Een afwijzing is niet het einde van de wereld.
quote:
Nee, HUGEquote:Op zondag 6 juni 2010 01:04 schreef Skylark. het volgende:
Ben ik de enige die zich bij Requiem for a Dream ergert aan Jennifer Connely's wenkbrauwen?
Zonder die wenkbrauwen is ze echt gorgeous. Nu heb ik er de hele film naar zitten kijkenquote:
Inderdaad, dat wil ik dus ook niet zeggen. Maar wat welquote:Op zondag 6 juni 2010 01:07 schreef Skylark. het volgende:
Hoewel je wel je eigen valkuil graaft als je meteen zegt dat je haar leuk vindt.
Gewoon beetje casual praten, eerst over school, dan over uitgaan of wat ze gaat doen, dan gewoon dingen als muziek, films, vakanties enzo.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wil ik dus ook niet zeggen. Maar wat wel
Ik vind haar gezicht een beetje te plat.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zonder die wenkbrauwen is ze echt gorgeous. Nu heb ik er de hele film naar zitten kijken.
Heb je ooit op comedy central 'just shoot me' gezien?quote:Op zondag 6 juni 2010 01:04 schreef Skylark. het volgende:
Ben ik de enige die zich bij Requiem for a Dream ergert aan Jennifer Connely's wenkbrauwen?
Ja oké, dat zal wel lukken. Maar als ze dus bijvoorbeeld vraagt waarom ik haar heb toegevoegd?quote:Op zondag 6 juni 2010 01:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gewoon beetje casual praten, eerst over school, dan over uitgaan of wat ze gaat doen, dan gewoon dingen als muziek, films, vakanties enzo.
Neukse.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:38 schreef reetveter het volgende:
Maar nu ga ik. Met een beetje geluk hoort ze me de kamer niet binnenkomen en kan ik der wakker maken
![]()
adieu.
Kirk uit 'She's Out Of My League' gaf vanavond gewoon toe tegen Molllie, die een hard ten is. dat hij zo raar reageerde toen haar ouders net thuis kwamen, omdat hij in z'n broek was klaargekomen en die vlek zo opviel, en ze wilde 'm terug.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen als ze vraagt waarom ik haar heb toegevoegd. En rechttoe, rechtaan lijkt mij in dit geval niet het allerbest
In zo'n geval geef ik nooit een abstracte reden of iets waar ze iets aan heeft, maar meer iets van: 'MSN is chill toch' of 'Kunnen we éindelijk diepe discussies houden over *gezamenlijk gespreksonderwerp uit het verleden*'.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja oké, dat zal wel lukken. Maar als ze dus bijvoorbeeld vraagt waarom ik haar heb toegevoegd?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:21 schreef Lamon. het volgende:
Nope, SL, dat is juist wel verhelderend, dan hoef je namelijk geen facade meer op te houden, en ben je minder bang wat anderen van je denken.
Ik ben anderen nog teveel aan het veroordelen, daar moet ik nog even vanaf, dus als ik daar eenmaal ben kan ik niet alleen echt en compleet mezelf zijn, maar andere mensen ook waarderen om wat ze zijn.
Nu erger ik me nog te vaak aan anderen en oordeel ik, dat lijkt me niet handig, en ook niet prettig tijdens sociale interacties, dus daar wil ik vanaf. Niet meer denken dat Brabanders dom zijn, niet meer geloven dat iedereen die op de PVV stemt een randdebiel of Tokkie is, en niet meer oordelen over anderen omdat ze andere normen en waardes hebben.
Dus ik wil gewoon kunnen zeggen; koop merkkleding als je er dan bijhoort, neem je Hyves als je geen last hebt van privacy problemen, stem PVV als je daar echt beter van wordt, neem een kind op je 18-de als je er aan toe bent en scheldt met Kanker als dat je echt ff op doet luchten.
Manipuleren is makkelijker inderdaad, maar dit is emotioneel en sociaal groeien, ik ben daar wel aan toe inmiddels.
Wait, wut?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is mijn plan, ik haat Eindhoven, het is op Rotterdam na de stad met de meeste net niet criminelen, en uitzonderingen nagelaten zijn ze daar niet normaal dom.
Maar met dom bedoel ik dan niet gewoon een beetje dom, maar tegen geestelijk gehandicapt aan.
Dat zal dat hoge criminaliteitscijfer daar ook wel verklaren.
Mits wederzijds is hetquote:Op zondag 6 juni 2010 01:17 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind het echt niet leuk om verliefd te zijn.
En schrikt ze zich doodquote:Op zondag 6 juni 2010 00:38 schreef reetveter het volgende:
Maar nu ga ik. Met een beetje geluk hoort ze me de kamer niet binnenkomen en kan ik der wakker maken
![]()
adieu.
Ik wou zeggen 'it isquote:
Ah ja dat zou wel een mogelijkheid kunnen zijn. Eens zien wanneer ik haar ga toevoegenquote:Op zondag 6 juni 2010 01:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In zo'n geval geef ik nooit een abstracte reden of iets waar ze iets aan heeft, maar meer iets van: 'MSN is chill toch' of 'Kunnen we éindelijk diepe discussies houden over *gezamenlijk gespreksonderwerp uit het verleden*'.
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik wou zeggen 'it is', maar je bedoelde dus: het is niet wederzijds.
M'n vriendin schrikt best wel snel.quote:
quote:What a coincidence that this innocent girl was killed on the same day as the launch of Beth Holloway's website with a big PLEASE DONATE billboard on her homepage!! Beth has stolen over 50$ millions off the back of Natalee! And now she still need more attention and money? it wouldn't surprise me that BETH HOLLOWAY is the one who has arranged for Stephany to be killed behind Joran's back!! Someone seriously needs to investigate the Holloway family, they are the real greedy corrupt beasts!
Bedankt voor je medeleven.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben al sinds augustus vorig jaar niet meer verliefd geweest en IT'S GOOD.
Ik al sinds februari niet meer.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben al sinds augustus vorig jaar niet meer verliefd geweest en IT'S GOOD.
Nee, ik wil echt nooit meer verliefd worden. Het wordt nooit wat, echt. Ik ben het zo zat. Ik zou een oceaan kunnen vullen met alle tranen die ik al gelaten heb.quote:
Wat een held die dat geschreven heeftquote:
Waitwut.quote:
Jealous for my HEART OF STEELquote:Op zondag 6 juni 2010 01:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik wil echt nooit meer verliefd worden. Het wordt nooit wat, echt. Ik ben het zo zat. Ik zou een oceaan kunnen vullen met alle tranen die ik al gelaten heb.
Ik kan niet lachen nu. Echt niet. Ik jank alleen maar.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 01:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik wil echt nooit meer verliefd worden. Het wordt nooit wat, echt. Ik ben het zo zat. Ik zou een oceaan kunnen vullen met alle tranen die ik al gelaten heb.
Nee. Ik ben het echt allemaal zat.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:27 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik wil wel voor 10 miljoen wedden dat het wel wat wordt.
Wil je in je quote even 'of' in 'for' veranderen.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan niet lachen nu. Echt niet. Ik jank alleen maar.
Nee. Ik wil alleen in m'n bed liggen en huilen.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je in je quote even 'of' in 'for' veranderen.
En verder, kom maar WD, even knuffelen. Het komt goed.
[ afbeelding ]
Pffquote:
Grapje. Ik was vandaag nog verliefd.quote:
whut?quote:Op zondag 6 juni 2010 01:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga mijn hoofd begraven in mijn net gewassen kussen.
Nee, ik ga huilen op mijn schone kussen.quote:
waarom dat?quote:Op zondag 6 juni 2010 01:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ga huilen op mijn schone kussen.
Omdat verliefdheid gelijk staat aan terminale kanker.quote:
is bijna hetzelfde.. Huilen = tranen , slapen = kwijlenquote:Op zondag 6 juni 2010 01:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op wie ben je verliefd?quote:Op zondag 6 juni 2010 01:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat verliefdheid gelijk staat aan terminale kanker.
Ik kon het proberen.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 01:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 01:48 schreef Skylark. het volgende:
Japsnars, kun je even die naaktpic in m'n topic spoileren. Thanks.
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 01:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
picsquote:Op zondag 6 juni 2010 02:00 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, m'n zusje ligt op de trampoline met d'r vriendje en ik vind het maar niks, ze liggen er al een kwartier.
Haal de vering eruit, dan teren ze zo door de trampoline heen.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:00 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, m'n zusje ligt op de trampoline met d'r vriendje en ik vind het maar niks, ze liggen er al een kwartier.
Boeien.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:00 schreef Skylark. het volgende:
Die natte sloot van je zusje wordt nu flink verwent door haar vriendje.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:00 schreef Skylark. het volgende:
die stromende rivier dadelijk als het zaad eruit looptquote:Op zondag 6 juni 2010 02:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die natte sloot van je zusje wordt nu flink verwent door haar vriendje.
quote:Op zondag 6 juni 2010 01:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik wil alleen in m'n bed liggen en huilen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 01:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga mijn hoofd begraven in mijn net gewassen kussen.
Jezus, dramaqueen.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een beetje dood vanbinnen. Mag ikquote:Op zondag 6 juni 2010 02:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus, dramaqueen.Drie fucking posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |