Maar jij moet het doen niet die vriend van je.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoi Maartje en Devin.
Ja maar haar steeds op school aanspreken lijkt mij gewoon niet genoeg. Daarom heb ik ook graag dat die ene vriend even gauw terug is.
Die peen bij mezelf, komkommer bij vriendin.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat jij in de winkel koopt is een wortel, een peen is gewoon een bloem. Maar er bestaat nogal wat verwarring rondom het correcte gebruik van dat woord
En die komkommer heb je niet bij jezelf naar binnen gewerkt of die wortel/peen/oranje dinges?
En werden volgepompt door EJquote:Op zondag 6 juni 2010 00:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
MIDNR![]()
Bazenshow. En dan altijd die chicks hier uit de omgeving die daar op visite kwamen
Ja precies, onderwerpen hoeven niet spontaan afgekapt te worden omdat het tijdsschema te strak is, luisteraars krijgen ook te tijd.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel fijn om te horen. Toch wat meer verdieping enzo.
Ja dat weet ik maar via hem kan ik zo met haar in contact komen.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar jij moet het doen niet die vriend van je.
Gouden tip van devin: gooi dierentuinkaartjes in de brievenbus![]()
![]()
.
En jij was erbij met die komkommer? Noessss.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die peen bij mezelf, komkommer bij vriendin.
quote:Op zondag 6 juni 2010 00:55 schreef EJ.Rosendahl het volgende:
[..]
Heeeelemaal de weg kwijtt *snrrrrrrrf*
Was haben sie verloren?quote:Op zondag 6 juni 2010 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Kennen jullie het verhaal van de U-boot? Biep*
Nou, ze vroeg toen ze online kwam wie ik was en waarom ik haar had toegevoegd. Dus ik zeggen wie ik ben en dat ik haar wel leuk vind. Met de deur in huis vallen, he.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
What happened?
Ja maar ik vind het zo random als ik haar toevoeg, dan wat? 'Hoi, waarom had je me toegevoegd?' "Ja, ehm, ehm, ehm, zomaar."
Maar ik zou ook nerveus worden als ik zo'n strenge tante tegenkom op straatquote:Op zondag 6 juni 2010 00:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, ze vroeg toen ze online kwam wie ik was en waarom ik haar had toegevoegd. Dus ik zeggen wie ik ben en dat ik haar wel leuk vind. Met de deur in huis vallen, he.Zij valt niet op vrouwen, wat ik al verwacht had eigenlijk. Ze kon m'n sarcasme niet echt waarderen dus ik was sowieso al op haar afgeknapt, maar ze was voor de rest wel aardig tegen me, reageerde niet echt vreemd/gemeen of zo. Toen ik haar daarna in het echt tegen kwam deed ze vet nerveus, daar moest ik stiekem wel om lachen.
die kosten 15euro per stukquote:Op zondag 6 juni 2010 00:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Knijp in een cavia....en al je zorgen zijn voorbij!
Mensen die sarcasme niet kunnen waarderen.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, ze vroeg toen ze online kwam wie ik was en waarom ik haar had toegevoegd. Dus ik zeggen wie ik ben en dat ik haar wel leuk vind. Met de deur in huis vallen, he.Zij valt niet op vrouwen, wat ik al verwacht had eigenlijk. Ze kon m'n sarcasme niet echt waarderen dus ik was sowieso al op haar afgeknapt, maar ze was voor de rest wel aardig tegen me, reageerde niet echt vreemd/gemeen of zo. Toen ik haar daarna in het echt tegen kwam deed ze vet nerveus, daar moest ik stiekem wel om lachen.
Haha, wel aardig van haar dat ze zo reageerde. Het had ook compleet anders kunnen lopen.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 00:59 schreef Smart_ass het volgende:
Nou schatjes, ik heb het wel weer gezien hier. Ga m'n bed opzoeken.
JOEEEEEEEEE.
quote:Op zondag 6 juni 2010 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En jij was erbij met die komkommer? Noessss.
Ajuus!quote:Op zondag 6 juni 2010 00:59 schreef Smart_ass het volgende:
Nou schatjes, ik heb het wel weer gezien hier. Ga m'n bed opzoeken.
JOEEEEEEEEE.
Jezelf quotenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |