fok!.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jezelf quoten
Met zijn tweeën op FOK! zitten en dan met elkaar gaan praten via FOK!x1000
quote:Op zondag 6 juni 2010 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jezelf quoten
fokquote:Op zondag 6 juni 2010 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jezelf quoten
Ja tuurlijk had het anders kunnen lopen, maar soms moet je risico nemen. Een vriendin van me woonde tegenover haar.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, wel aardig van haar dat ze zo reageerde. Het had ook compleet anders kunnen lopen.
Maar hoe kende je haar dan en hoe kwam je aan haar MSN?
Maar wel het einde van het treinverkeerquote:Op zondag 6 juni 2010 01:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja tuurlijk had het anders kunnen lopen, maar soms moet je risico nemen. Een vriendin van me woonde tegenover haar.
Dus gewoon je stoute schoenen aantrekken. Een afwijzing is niet het einde van de wereld.
Ja maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen als ze vraagt waarom ik haar heb toegevoegd. En rechttoe, rechtaan lijkt mij in dit geval niet het allerbestquote:Op zondag 6 juni 2010 01:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja tuurlijk had het anders kunnen lopen, maar soms moet je risico nemen. Een vriendin van me woonde tegenover haar.
Dus gewoon je stoute schoenen aantrekken. Een afwijzing is niet het einde van de wereld.
quote:
Nee, HUGEquote:Op zondag 6 juni 2010 01:04 schreef Skylark. het volgende:
Ben ik de enige die zich bij Requiem for a Dream ergert aan Jennifer Connely's wenkbrauwen?
Zonder die wenkbrauwen is ze echt gorgeous. Nu heb ik er de hele film naar zitten kijkenquote:
Inderdaad, dat wil ik dus ook niet zeggen. Maar wat welquote:Op zondag 6 juni 2010 01:07 schreef Skylark. het volgende:
Hoewel je wel je eigen valkuil graaft als je meteen zegt dat je haar leuk vindt.
Gewoon beetje casual praten, eerst over school, dan over uitgaan of wat ze gaat doen, dan gewoon dingen als muziek, films, vakanties enzo.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wil ik dus ook niet zeggen. Maar wat wel
Ik vind haar gezicht een beetje te plat.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zonder die wenkbrauwen is ze echt gorgeous. Nu heb ik er de hele film naar zitten kijken.
Heb je ooit op comedy central 'just shoot me' gezien?quote:Op zondag 6 juni 2010 01:04 schreef Skylark. het volgende:
Ben ik de enige die zich bij Requiem for a Dream ergert aan Jennifer Connely's wenkbrauwen?
Ja oké, dat zal wel lukken. Maar als ze dus bijvoorbeeld vraagt waarom ik haar heb toegevoegd?quote:Op zondag 6 juni 2010 01:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gewoon beetje casual praten, eerst over school, dan over uitgaan of wat ze gaat doen, dan gewoon dingen als muziek, films, vakanties enzo.
Neukse.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:38 schreef reetveter het volgende:
Maar nu ga ik. Met een beetje geluk hoort ze me de kamer niet binnenkomen en kan ik der wakker maken
![]()
adieu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |