Dat lees ik nou altijd, maar ik heb ze nog nooit een vlieg of mug zien vangen (zonder web)quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:44 schreef knep het volgende:
Spinnen die geen web maken, wolfspinnen dus, laat ik eigenlijk meestal zitten omdat zij voor mee vervelende insecten wegvangen.
Precies! Hoe vangen die krengen muggen als ze geen web hebben!?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat lees ik nou altijd, maar ik heb ze nog nooit een vlieg of mug zien vangen (zonder web)![]()
Beesten zitten een beetje op je muur het behang er vanaf te kijken.
Misschien rennen ze er achteraan met zo'n tennisracket?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies! Hoe vangen die krengen muggen als ze geen web hebben!?
Ik voel me net zo schuldig als die muggen zich voelen, als ze mijn bloed 'stelen'.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
En jullie voelen je nooit schuldig bij het vermoorden van al die beestjes?
\m/quote:Op zondag 6 juni 2010 00:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik voel me net zo schuldig als die muggen zich voelen, als ze mijn bloed 'stelen'.
quote:Op zondag 6 juni 2010 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
En jullie voelen je nooit schuldig bij het vermoorden van al die beestjes?
wtf heeft zij nou om d'r nek hangen?quote:Op zondag 6 juni 2010 02:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hai Breathtaking,
Ik zou me heel erg schuldig voelen na het vermoorden van een beestje, welk beestje dan ook. En iedereen zou zich zo moeten voelen. Je neemt het leven van een onschuldig wezen weg. Zoiets is niet bij mensen toegestaan, waarom wel bij dieren?
Stem woensdag PvdD en help dieren een sterkere positie in de samenleving te veroveren. Ik reken op je. ;-)
Oh haha, dat had ik geeneens gezien.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wolf_spiderquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Misschien rennen ze er achteraan met zo'n tennisracket?![]()
Maar ik vind het een mooie gedachte van mensen die echt denken dat ze insecten vangen. Soort feel good momentje denk ik
Die heeft mij een keer gebetenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:16 schreef knep het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Wolf_spider
Ze verschuilen zich en duiken op een prooi of wandelen rond en pakken wat ze tegenkomen.
Veel muggen zullen ze wel niet vangen en zodra ze wel een web maken mik ik ze evengoed buiten.
Ik denk dat je de huisspin bedoelt, dat zijn geen wolfspinnen, behoren tot een hele andere familie en geslacht (Tegenaria).quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:44 schreef knep het volgende:
Spinnen die geen web maken, wolfspinnen dus, laat ik eigenlijk meestal zitten omdat zij voor mee vervelende insecten wegvangen. Vliegen en muggen gaan eraan de rest pak ik op en zet ik buiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |