quote:Op zondag 6 juni 2010 01:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat verliefdheid gelijk staat aan terminale kanker.
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 01:48 schreef Skylark. het volgende:
Japsnars, kun je even die naaktpic in m'n topic spoileren. Thanks.
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 01:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat verliefdheid gelijk staat aan terminale kanker.
picsquote:Op zondag 6 juni 2010 02:00 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, m'n zusje ligt op de trampoline met d'r vriendje en ik vind het maar niks, ze liggen er al een kwartier.
Haal de vering eruit, dan teren ze zo door de trampoline heen.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:00 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, m'n zusje ligt op de trampoline met d'r vriendje en ik vind het maar niks, ze liggen er al een kwartier.
Boeien.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:00 schreef Skylark. het volgende:
Die natte sloot van je zusje wordt nu flink verwent door haar vriendje.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:00 schreef Skylark. het volgende:
die stromende rivier dadelijk als het zaad eruit looptquote:Op zondag 6 juni 2010 02:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die natte sloot van je zusje wordt nu flink verwent door haar vriendje.
quote:Op zondag 6 juni 2010 01:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik wil alleen in m'n bed liggen en huilen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 01:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga mijn hoofd begraven in mijn net gewassen kussen.
Jezus, dramaqueen.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ga huilen op mijn schone kussen.
Ik ga gewoon een beetje dood vanbinnen. Mag ikquote:Op zondag 6 juni 2010 02:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus, dramaqueen.Drie fucking posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |