Prima plek om maagden te hosselen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:30 schreef Eenskijken het volgende:
christensletjesik ken mensen die er ooit heen gegaan zien, trieste boel daar. beetje ouderwets kinderen hersenspoelen
![]()
ZEKERquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:51 schreef DAMH het volgende:
Als je wilt lachen,, soms ook uit triestheid.. dit is een verdomd goeie docu.
Wacht maar tot jij straks in de hel de hele dag naar Dries Roelvink moet luisteren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:01 schreef wise het volgende:
geloof![]()
je kinderen pushen om in het zelfde sprookjesverhaal te geloven
zwakkelingen
gefilmd met 15 fps ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:51 schreef DAMH het volgende:
Die gast uit Puerto Rico die denkt dat ie Jesus is, is echt prachtig,, of die dikke homo die verteld een wonder te hebben meegemaakt (kort verteld, hij had dorst en het begon te regenen, dus had god een wonder teweeg gebrachtquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De echte film is gewoon goed. Misschien maar weer eens kijken
.
Goeden aanrader, ben hem nu aan het kijken, leuk al die domme rednecksquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De echte film is gewoon goed. Misschien maar weer eens kijken
.
Die mensen zijn per definitie al burgerlijk jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:05 schreef Gulmez het volgende:
Toppunt van burgelijkheid, even eerst je straat vegen en dan met je matties naar eu jongerendag, ''jij lijkt me wel vet''![]()
Bill Maher.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:51 schreef DAMH het volgende:
waar valt er precies jaloers op te zijnżquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef Geelman het volgende:
EO-jongerendag is vet. Atheïsten zijn gewoon jaloers dat ze zelf niet zo'n stoer feest hebben.
de chicksquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:45 schreef wise het volgende:
[..]
waar valt er precies jaloers op te zijnż
nou, daar heb je me hoorquote:
Op ons vette feestje in de Gelredome met goede artiesten en sprekers. De atheïsten hebben zoiets niet en daarom moeten ze de EO-jongerendag maar weer af gaan kraken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:45 schreef wise het volgende:
[..]
waar valt er precies jaloers op te zijnż
eh pinkpop, parkpop,lowlandsżquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Op ons vette feestje in de Gelredome met goede artiesten en sprekers. De atheïsten hebben zoiets niet en daarom moeten ze de EO-jongerendag maar weer af gaan kraken.
Op parkpop lopen te veel paupers en buitenlanders en voor pinkpop en lowlands moet je de buidel flink trekken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:48 schreef wise het volgende:
[..]
eh pinkpop, parkpop,lowlandsż
en tja, goede artistenTis maar wat je goed vind
Of je bent aan het trollen, of je bent ook gehersenspoeld.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef Geelman het volgende:
EO-jongerendag is vet. Atheïsten zijn gewoon jaloers dat ze zelf niet zo'n stoer feest hebben.
Ik verdedig het christenfundamentalisme in Nederland!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Of je bent aan het trollen, of je bent ook gehersenspoeld.
Welke is het?
Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:05 schreef RickoKun het volgende:
Aphex Twin (lowlands) moet gewoon een surprise performance daar doen bij de EO jongerendag en dan dit liedjen draaien:
ik geloof niet, dus ik kom niet in de hemel of helquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:02 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij straks in de hel de hele dag naar Dries Roelvink moet luisteren.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Of je bent aan het trollen, of je bent ook gehersenspoeld.
Welke is het?
Ik heb hier nog nooit een atheïst gehad die wegens mijn afwijkende overtuigingen zijn voet tussen de deur stak.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso zijn fanatieke atheïsten meestal nog vervelender dan Christenen maarja
Ik heb ook nog nooit een gelovige gezien die dat deed. Maar jij zal dat natuurlijk wel wekelijks meemaken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:37 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit een atheïst gehad die wegens mijn afwijkende overtuigingen zijn voet tussen de deur stak.
Ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een gelovige gezien die dat deed. Maar jij zal dat natuurlijk wel wekelijks meemaken.
Moet dat ze afschikken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:05 schreef RickoKun het volgende:
Aphex Twin (lowlands) moet gewoon een surprise performance daar doen bij de EO jongerendag en dan dit liedjen draaien:
WAAR ZIJN DIE SLETTENquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef Afwazig het volgende:
Ik had wel meer pics van refochicks verwacht hier.
quote:Ik zie de zon weer vrolijk schijnen, voel me helemaal te gek
Ik ben warm van top tot teen, ik heb de kriebels in m'n nek
M'n hart dat bonst, het bloed 't stroomt, weergeboren niet meer moe
Ik ben zo blij want ik ga zo naar de EO Landdag toe
Blij blij blij blij blij
Met z'n allen in de bus naar het voetbalstadion
Samen zingen we een loflied over Hem waarmee 't begon
De tijd vliegt om, we stappen uit en lopen door de hemelpoort
Op 't veld klinkt al gejuich, God heeft vast een goal gescoord
Blij blij blij blij blij
Op de middenstip daar heeft men een groot podium gebouwd
Waarvan de Herder tot ons spreekt terwijl men luistert en vertrouwt
't Gaar slecht met 't paradijs, te weinig ozon, dus ik geef
Een kleine 100 piek en we danken met een wave
Blij blij blij blij blij
In de rust drinken we thee bij de Derde Wereldstand
De opbrengst gaat naar Afrika men wordt daar flink verwend
Een goddelijke school en een bijbel voor elk kind
Dat stervend van de honger troost en openbaring vindt
Blij blij blij blij blij
De tweede helft begint en er wordt makkelijk gescoord
Men haakt wat homofielen, we geloven op Zijn Woord
Dat vrouwen thuis behoren en er wordt een heks verbrand
Dan is 't voorbij, de Herder dankt ons en we zingen hand in hand
Blij blij blij blij blij
En als ik 's avonds weer in huis ben, val ik uitgeput in slaap Berooid en uitgekleed, maar zielsgelukkig als zijn schaap
Dat tam de ongeslagen Herder volgt op weg naar 't Koninkrijk
Zalig zijn de armen en de Heer is stinkend rijk
Zalig zijn de armen en de Heer is stinkend rijk
wij hebben het niet nodig om gehersenspoeltquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Op ons vette feestje in de Gelredome met goede artiesten en sprekers. De atheïsten hebben zoiets niet en daarom moeten ze de EO-jongerendag maar weer af gaan kraken.
Ik ook niet. Daarom ga ik eens per jaar naar een christelijk feestje om eens wat anders te horen dan dat eeuwige atheïstische gehuilquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:51 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
wij hebben het niet nodig om gehersenspoeltte worden
dus jij gaat niet naar de kerk ooeeeeh slechte christenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom ga ik eens per jaar naar een christelijk feestje om eens wat anders te horen dan dat eeuwige atheïstische gehuil
Wat een homo joh!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom ga ik eens per jaar naar een christelijk feestje om eens wat anders te horen dan dat eeuwige atheïstische gehuil
Hij blijft baasquote:
Ik had het vetter gevonden als hij dat in een moskee had gedaan. Maar dat durft de held natuurlijk niet.quote:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Stef bosquote:
Gristenjugendquote:
je hebt een nieuw deel aangemaaktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:40 schreef Opkloter het volgende:
Zie je wel dat mijn topic BAAS was, zelfs een jaar later denken Fokkers aan mij, tx people
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |