Prima plek om maagden te hosselen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:30 schreef Eenskijken het volgende:
christensletjesik ken mensen die er ooit heen gegaan zien, trieste boel daar. beetje ouderwets kinderen hersenspoelen
![]()
ZEKERquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:51 schreef DAMH het volgende:
Als je wilt lachen,, soms ook uit triestheid.. dit is een verdomd goeie docu.
Wacht maar tot jij straks in de hel de hele dag naar Dries Roelvink moet luisteren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:01 schreef wise het volgende:
geloof![]()
je kinderen pushen om in het zelfde sprookjesverhaal te geloven
zwakkelingen
gefilmd met 15 fps ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:51 schreef DAMH het volgende:
Die gast uit Puerto Rico die denkt dat ie Jesus is, is echt prachtig,, of die dikke homo die verteld een wonder te hebben meegemaakt (kort verteld, hij had dorst en het begon te regenen, dus had god een wonder teweeg gebrachtquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De echte film is gewoon goed. Misschien maar weer eens kijken
.
Goeden aanrader, ben hem nu aan het kijken, leuk al die domme rednecksquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De echte film is gewoon goed. Misschien maar weer eens kijken
.
Die mensen zijn per definitie al burgerlijk jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:05 schreef Gulmez het volgende:
Toppunt van burgelijkheid, even eerst je straat vegen en dan met je matties naar eu jongerendag, ''jij lijkt me wel vet''![]()
Bill Maher.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:51 schreef DAMH het volgende:
waar valt er precies jaloers op te zijn¿quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef Geelman het volgende:
EO-jongerendag is vet. Atheïsten zijn gewoon jaloers dat ze zelf niet zo'n stoer feest hebben.
de chicksquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:45 schreef wise het volgende:
[..]
waar valt er precies jaloers op te zijn¿
nou, daar heb je me hoorquote:
Op ons vette feestje in de Gelredome met goede artiesten en sprekers. De atheïsten hebben zoiets niet en daarom moeten ze de EO-jongerendag maar weer af gaan kraken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:45 schreef wise het volgende:
[..]
waar valt er precies jaloers op te zijn¿
eh pinkpop, parkpop,lowlands¿quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Op ons vette feestje in de Gelredome met goede artiesten en sprekers. De atheïsten hebben zoiets niet en daarom moeten ze de EO-jongerendag maar weer af gaan kraken.
Op parkpop lopen te veel paupers en buitenlanders en voor pinkpop en lowlands moet je de buidel flink trekken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:48 schreef wise het volgende:
[..]
eh pinkpop, parkpop,lowlands¿
en tja, goede artistenTis maar wat je goed vind
Of je bent aan het trollen, of je bent ook gehersenspoeld.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef Geelman het volgende:
EO-jongerendag is vet. Atheïsten zijn gewoon jaloers dat ze zelf niet zo'n stoer feest hebben.
Ik verdedig het christenfundamentalisme in Nederland!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Of je bent aan het trollen, of je bent ook gehersenspoeld.
Welke is het?
Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:05 schreef RickoKun het volgende:
Aphex Twin (lowlands) moet gewoon een surprise performance daar doen bij de EO jongerendag en dan dit liedjen draaien:
ik geloof niet, dus ik kom niet in de hemel of helquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:02 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij straks in de hel de hele dag naar Dries Roelvink moet luisteren.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Of je bent aan het trollen, of je bent ook gehersenspoeld.
Welke is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |