Je zult toch moeten toegeven dat ik redelijk openbaar ben geweest de afgelopen 10 jaar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:07 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Nee, je hele identiteit openbaren via internet zodat die freaks er misbruik van kunnen maken is beter zeker?
Onderschat me niet. Ik woon in Amsterdam-Noord hequote:
Mwuah, voorzichtig willen zijn vind ik niet stom, maar wat nou als jij FOK! af gaat en deze persoon geheel je identiteit overneemt in zijn mailverkeer en wie weet wat nog meer?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar eerlijk gezegd heb ik geen zin om diegene onnodig boos te krijgen.. Stom he? Ik ga liever gewoon weg dat ik van dit hele gebeuren af ben dan dat ik moet blijven vrezen dat diegene andere stappen gaat nemen.
[..]
Wat is het nut daarvan danquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar eerlijk gezegd heb ik geen zin om diegene onnodig boos te krijgen.. Stom he? Ik ga liever gewoon weg dat ik van dit hele gebeuren af ben dan dat ik moet blijven vrezen dat diegene andere stappen gaat nemen.
[..]
Ik kom er net achter dat ik dat mailtje naar mij niet meer heb.. Sorry, bedankt voor de moeite wel
!!
[..]
Ja links mailen van posts van mij naar mijn vriendje.
Ja.quote:
OH YEAH, maar als jij zo praat denk ik hele andere dingenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Anders ga ik wel even langs met een paar matties. NIET ZO GRAPPIG MEER HE?
Ja dat bevalt me natuurlijk totaal niet.. Maar waarom zou iemand me dat willen aandoen? Ik heb echt oprecht geen flauw idee wat ik iemand hier misdaan kan hebben.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, voorzichtig willen zijn vind ik niet stom, maar wat nou als jij FOK! af gaat en deze persoon geheel je identiteit overneemt in zijn mailverkeer en wie weet wat nog meer?
Bah, dat had iemand ook bij mij geflikt vorige maand.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
Er is iemand die een gmail adres heeft aangemaakt zogenaamd onder mijn naam, en daarmee nu mailtjes met links naar posts van mij hier stuurt naar mij en mijn vriendje.
Zelfs van posts uit de slowchat.. Dit gaat mij gewoon te ver, dus ik ga van Fok! af, jammer dan maar dit vind ik het niet waard.
Oh, dus jij wordt vaak in elkaar geslagen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Onderschat me niet. Ik woon in Amsterdam-Noord he
Aangevallen: Ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je zult toch moeten toegeven dat ik redelijk openbaar ben geweest de afgelopen 10 jaar.
Aangevallen: Nee.
Geslagen of aangesproken: Nee.
Werk kwijt: Nee.
Relaties mislukt vanwege FOK!: Nee.
Enige regels zijn, post niet iemand zijn of haar echte naam, en blijf van iemand zijn of haar Hyves, Facebook, MSN af, daar heb ik wel last van gehad, maar de adjes hebben daar goed mee geholpen, om herhaling van dergelijke strafbare feiten in de toekomst te voorkomen.
Nouja, niet dat ik weet nee. Maar er zijn altijd wel posts die discutabel zijn, toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan dan? Net of jij hier shocking dingen verteld die je vriendje niet zou mogen weten oid?
[..]
Ja.
[..]
OH YEAH, maar als jij zo praat denk ik hele andere dingen.
Wat?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bah, dat had iemand ook bij mij geflikt vorige maand.Maar dan met adres gegevens.
Indien waar, strafbaar. Identiteitsdiefstal, even mailen naar Danny zodat hij ervan op de hoogte is, vervolgens mailen naar Google, en ze vertellen dat ze het IP-adres moeten bannen van Gmail, anders kun je gerechtelijke stappen nemen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
Er is iemand die een gmail adres heeft aangemaakt zogenaamd onder mijn naam, en daarmee nu mailtjes met links naar posts van mij hier stuurt naar mij en mijn vriendje.
Zelfs van posts uit de slowchat.. Dit gaat mij gewoon te ver, dus ik ga van Fok! af, jammer dan maar dit vind ik het niet waard.
Je had het al eens eerder verteld. Blijft totaal kansloos. Ik zou ook bij God niet weten wie zoiets zou doen, laat staan waarom je dit verdient.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
Hij vond het nogal raar natuurlijk, maar zegt dat ik me er niets van aan moet trekken..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:16 schreef ynuhh het volgende:
Daarom geef ik mijn Hyves/Facebook en Twitter ook niet aan mensen van fok. Dat ik hier zit oké, maar anderen hoeven daar nog niet betrokken bij te worden.
Maar hij blijf wel een misselijke actie. Hoe reageerde je vriend er op?
Ben je niet goed in je hoofd ofzoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, dus jij wordt vaak in elkaar geslagen?
True that. Ik zou echt woest zijn, uitzoeken wie het was en hem persoonlijk alle tanden uit z'n mond slaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja, niet dat ik weet nee. Maar er zijn altijd wel posts die discutabel zijn, toch?
Wat nou 'indien waar'quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Indien waar, strafbaar. Identiteitsdiefstal, even mailen naar Danny zodat hij ervan op de hoogte is, vervolgens mailen naar Google, en ze vertellen dat ze het IP-adres moeten bannen van Gmail, anders kun je gerechtelijke stappen nemen.
Google is al in gevaarlijk vaarwater, dus iedere goed opzette klacht nemen ze nu serieus.
Hi-la-risch.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True that. Ik zou echt woest zijn, uitzoeken wie het was en hem persoonlijk alle tanden uit z'n mond slaan.
Maargoed, het moet wel iemand zijn die redelijk dicht 'bij je staat' ? Mensen gaan niet zomaar dat soort grappen ondernemen toch?
Dat was iemand wie het wel een leuk grapje leek om te doen.quote:
Nou ja, of het maar iemand van FOK! is, is maar de vraag toch? Misschien iemand die je account en je irl kent? Geen idee, misschien iemand die je hebt afgewezen, een meisje dat jaloers op je is, een nerd die een ogen op je heeft. Hoe dan ook een nolifer, maar ik denk dat als je je passief opstelt deze persoon nog meer terrein wint.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat bevalt me natuurlijk totaal niet.. Maar waarom zou iemand me dat willen aandoen? Ik heb echt oprecht geen flauw idee wat ik iemand hier misdaan kan hebben.
JOGA BONITOquote:
oohquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
OH YEAH, maar als jij zo praat denk ik hele andere dingen.
Ja, maar dan moet je echt met een droeftoeter 1e klas te maken hebben.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:20 schreef Breathtaking het volgende:
En dan nog, stel het IP adres wordt gebanned, dan kun je onder een proxy toch alsnog gewoon je gang gaan?
Aanhoudend privacyschending kan tot een algeheel internetverbod leiden lieve schat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:20 schreef Breathtaking het volgende:
En dan nog, stel het IP adres wordt gebanned, dan kun je onder een proxy toch alsnog gewoon je gang gaan?
Bragi, busted!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, of het maar iemand van FOK! is, is maar de vraag toch? Misschien iemand die je account en je irl kent? Geen idee, misschien iemand die je hebt afgewezen, een meisje dat jaloers op je is, een nerd die een ogen op je heeft. Hoe dan ook een nolifer, maar ik denk dat als je je passief opstelt deze persoon nog meer terrein wint.
Maar als je het IP hebt kun je het even aan een admin vragen hier, en die kan dan wat gegevens geven zodat je iig weet wie het is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wilde 'm zelf al inkoppen.quote:
En hoe vaak gebeurt dat?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aanhoudend privacyschending kan tot een algeheel internetverbod leiden lieve schat.
Ja maar taalfouten boeien me niet zo. Ik bedoelde meer van dat Bragi die nerd is die een oogje op BT heeft.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jezus wat ben ik een allochtoon. Een nerd die een ogen.![]()
Klinkt misschien raar in deze situatie, maar het is wel fijn dat je vriend er zo op reageert. Het zou helemaal zuur zijn wanneer zo'n laffe actie jou je relatie kost.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij vond het nogal raar natuurlijk, maar zegt dat ik me er niets van aan moet trekken..
Vaker dan men denkt als er via de kanalen gebruik wordt gemaakt. Maar dan moet BT wel eerst willen.quote:
Elke gek zijn gebrek.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jezus wat ben ik een allochtoon. Een nerd die een ogen.![]()
Ja dat snapte ik wel. Maar ineens viel me ook combo van eenvoud en meervoud op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja maar taalfouten boeien me niet zo. Ik bedoelde meer van dat Bragi die nerd is die een oogje op BT heeft.
Er popped bij mij wel spontaan een lijstje met verdachten opquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:23 schreef Lakitu het volgende:
Het zou me echt serieus niet verbazen als het Emimich is![]()
![]()
Emi was op zich vrij gefixeerd richting Bt bezig bij tijd en wijle.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:23 schreef Lakitu het volgende:
Het zou me echt serieus niet verbazen als het Emimich is![]()
![]()
Pm me.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er popped bij mij wel spontaan een lijstje met verdachten op. Maar als ik die bekend maak heb ik ruzie met veel mensen
.
Mja, jij hebt ook een kloon heb ik begrepen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er popped bij mij wel spontaan een lijstje met verdachten op. Maar als ik die bekend maak heb ik ruzie met veel mensen
.
Als hij leest over Bt's heimelijke voorliefde voor mij...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan dan? Net of jij hier shocking dingen verteld die je vriendje niet zou mogen weten oid?
Je staat zelf in die lijst, moewahahaha.quote:
Uiteraard, maar wanneer je een strafbaar feit pleegt, en identiteitsdiefstal is een strafbaar feit, zijn ze ook verplicht om die proxy te achterhalen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:20 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je staat zelf in die lijst, moewahahaha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Nah, beter van niet. Iedereen is innocent until proven guilty.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, jij hebt ook een kloon heb ik begrepen?
Haha, nee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je staat zelf in die lijst, moewahahaha.
allure__?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nah, beter van niet. Iedereen is innocent until proven guilty.
[..]
Wie?
[..]
Haha, nee.
Ik wel.quote:
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sodeflikker op, of je hebt een ban.
Alvast bedankt.
Die uitzending was leuk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:27 schreef Bragi het volgende:
Voor ynuhh:
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/1u457r
Stoerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sodeflikker op, of je hebt een ban.
Alvast bedankt.
Huh, wat s met mij?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, dus jij wordt vaak in elkaar geslagen?
[..]
Aangevallen: Ja.
Geslagen of aangesproken: NG zou wel willen.
Werk kwijt: Heb je werk dan?
Relatie: Heb je een relatie dan?
Dat laatste had je ook kunnen voorkomen.
Nee, geen vervelende exen, sowieso geen exen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is weer gezellig hier?
@ Lamon: Waarom is het als jij iets zegt eerlijk en als anderen iets zeggen "laster"?
Ik heb dat ook gehad, nou ja, zoiets dan, was mn ex, jij ook vervelende exen Bt?
Hij heeft met Danny gemaild, jongen!quote:
Gebbetje. Alsof ik Bt ooit iets zou aandoen.quote:
Haha, ynuhh keek het Jeugdjournaal!quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:37 schreef DuTank het volgende:
Allure_ is een stampsletje
[ afbeelding ]
de rechtse
Nee, want ik vind lamon wel een toffe kerel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat jij best een keer Lamon zou willen slaan. Correct me if I'm wrong.
Danny is niet zo'n bitch. Hij weet ook wel dat ie dan uitgelachen wordt, als ik daar een ban voor krijg.quote:
Ik heb samen met een huisgenoot dubbel gelegen om dat spiekbriefje. Ik vind die man zo leuk, maar dat wist je al.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gebbetje. Alsof ik Bt ooit iets zou aandoen.
[..]
Haha, ynuhh keek het Jeugdjournaal!![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga nou niet Otis erbij betrekken.
Oke je hebt gelijk, bij deze mijn excuses aan Jap. Sorry Jap, dat ik je een lekkertje noemde. Al heb ik geen idee meer hoe je eruit ziet.
watquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh jawel, ik word doodmoe van dat zeikventje. Oké, tof.
Ik heb de uitzending niet gezien.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb samen met een huisgenoot dubbel gelegen om dat spiekbriefje. Ik vind die man zo leuk, maar dat wist je al.
Jammerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, want ik vind lamon wel een toffe kerel.
Ja, bestquote:
Omdat ik niet stalk, geen foto´s post om anderen af te zeiken, geen hyves of facebook profielen post, dat is een groot verschil.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is weer gezellig hier?
@ Lamon: Waarom is het als jij iets zegt eerlijk en als anderen iets zeggen "laster"?
Wat een rottijd, jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, bestBen net wakker en moet zo van 3 tot 6 werken.
Echt zo'n kankertijd want anders kon ik nu lekker naar het strand
![]()
Misschien vanavond even chillen op het strand, jwt![]()
Hoe is het met luurtje?
Ja, mjah, beter chillen dan werkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een rottijd, ja. Ach, je komt het strand niet eens meer op zo druk is het.
Oh romantisch, met een chick?
Goed, goed!
Ja je zou het wel denken he.. Maar ik zie gewoon niet in wat ik heb gedaan om dit te verdienen, zo onaardig ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:38 schreef Maisnon het volgende:
Heb het even gelezen, jezus wat kut Bt... maar dan moet het bijna wel iemand in je omgeving zijn omdat hij of zij ook je vriendjes mail weet enzo
Je moet gewoon niet zo godvergeten lekker zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja je zou het wel denken he.. Maar ik zie gewoon niet in wat ik heb gedaan om dit te verdienen, zo onaardig ben ik niet hoor..
Da's waar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, mjah, beter chillen dan werken![]()
Nee luurtje, niet met een chick. Hoezo? Wil jij dan met me mee?
Zelden is het schuld van een slachtoffer dat er een psycho achter je zit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja je zou het wel denken he.. Maar ik zie gewoon niet in wat ik heb gedaan om dit te verdienen, zo onaardig ben ik niet hoor..
Denk na, van wie heb je het aanbod naast je neergelegd om hem te pijpen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |