Oh jawel, ik word doodmoe van dat zeikventje. Oké, tof.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga nou niet Otis erbij betrekken.
Oke je hebt gelijk, bij deze mijn excuses aan Jap. Sorry Jap, dat ik je een lekkertje noemde. Al heb ik geen idee meer hoe je eruit ziet.
Ja, ik ook. Even de test verder maken.quote:
Niet meer belasting voor rijke mensen en drugs voor iedereen vind ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, nogal vervelend want wat betreft belastingen ben ik vrij rechts maar qua dingen als het drugsbeleid juist weer links.
Ik heb ergere situations gehad.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
Saldo (¤)
39,75
Hm, met nog drie weken te gaan tot studiefinanciering kan dit wel eens een probleem worden
Neem voor mij zo'n doos zure aardbeienmatjes meequote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:23 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen, over 5.5 uur moet ik alweer mijn gal spuwen in de makro dus trusten![]()
Ik zeg niets.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Neem voor mij zo'n doos zure aardbeienmatjes mee
EN TERECHTquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:28 schreef Maisnon het volgende:
ik sta volgens dat compas tussen D66 en de CU in. Maar ik neig zelf het meest naar D66. Alleen die willen de studiefinanciering aanpakken volgens mij
Sickquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb 2 weken met 10 euro weten te leven. Goed, ik had de voorraadkast van mama geplunderd en ik heb 5 dagen achter elkaar spaghetti bolognese gegeten maar ik heb het wel overleefd.
What de fuck koop jij allemaal bij de AHquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:29 schreef Breathtaking het volgende:
Even op een rijtje zetten voor mezelf, uitgaven afgelopen 2 weken:
Albert Heijn: 8,51 + 1,90 + 11,46 + 2,17 + 4,80 + 17,06 + 4,72 + 11,34 + 11,25 + 4,80 + 15,36 + 6
Dingen voor andere mensen: 15 + 5 + 5
Kleding en schoenen: 30 + 7 + 27
Cadeautjes: 8,50 + 5 + 12,97 + 20
Drogisterijartikelen (..): 2,50 + 4
Gepind geld: 20
Eten in kantines enzo: 6,15 + 3 + 3,50 + 4,85 + 7,50 + 2 + 4
Dingen besteld op internet: 20
Goede doelen: 5
Overig: 36
Oke, ineens snap ik het wel!
Goede doelen? Aan wat heb je wat gegeven?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:29 schreef Breathtaking het volgende:
Even op een rijtje zetten voor mezelf, uitgaven afgelopen 2 weken:
Albert Heijn: 8,51 + 1,90 + 11,46 + 2,17 + 4,80 + 17,06 + 4,72 + 11,34 + 11,25 + 4,80 + 15,36 + 6
Dingen voor andere mensen: 15 + 5 + 5
Kleding en schoenen: 30 + 7 + 27
Cadeautjes: 8,50 + 5 + 12,97 + 20
Drogisterijartikelen (..): 2,50 + 4
Gepind geld: 20
Eten in kantines enzo: 6,15 + 3 + 3,50 + 4,85 + 7,50 + 2 + 4
Dingen besteld op internet: 20
Goede doelen: 5
Overig: 36
Oke, ineens snap ik het wel!
Vraag ik me ook een beetje af jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
What de fuck koop jij allemaal bij de AH. Ik ben like 50 ek per 2 weken kwijt en ik pak wat chill is en veel.
Kankerfondsquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goede doelen? Aan wat heb je wat gegeven?
Jawel hoor, want je kunt dan zeg maar je basisbeurs erbij lenen. En ik vind dat op zich prima, als ik zie hoeveel studenten in relatief veel luxe leven op kosten van de belastingbetaler, en daarbij vind ik dat je best mag investeren in jezelf.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet niet wat voor plannen ze precies hebben maar zonder studiefinanciering had niemand thuis hier maar iets kunnen doen aan een vervolgopleiding
Euroshopperquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
What de fuck koop jij allemaal bij de AH. Ik ben like 50 ek per 2 weken kwijt en ik pak wat chill is en veel.
30eu kantine red ik ook wel... en ik zit maar 3vd 5dagen daarzoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:34 schreef Skylark. het volgende:
100 euro aan boodschappen in 2 weken. En dan nog 30 ek voor kantine-eten
. Whaaaaaaaaat.
Mijn boodschappenbudget per maand is 230 euro maar daar kom ik nooit aan, dus ik vind mezelf best heiligquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:34 schreef Skylark. het volgende:
100 euro aan boodschappen in 2 weken. En dan nog 30 ek voor kantine-eten
. Whaaaaaaaaat.
Hahaha.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:32 schreef Breathtaking het volgende:
Kankerfondsheb me een tijdje terug laten strikken voor elke maand 5 euro, primaaaa.
Ik koop standaard elke week, minimaal 2 flessen wijn, frisdrank, chips, koekjes, olijven, kaasjes, toastjes etc etc. Ham, kaas, veel melk (drink een halve liter per dag ofzo meestal), een half brood ofzo, bananen, kiwi's en evt aardbeien (als ze niet te duur zijn) en deze week meloen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:36 schreef Skylark. het volgende:
Ik koop standaard elke week:
1 brood
- fruit (druiven, granny smith appels, aardbeien, kiwi's, ligt er maar net aan)|
1 Melk
1 pakje beleg (kipfilet ofzo)
3 bakken magere kwark
zak tomaten
2 komkommers
Dat zijn zeg maar de standaard dingen, en dan nog avondmaaltijden erbij + random dingen.
Hij zei, 'en we hebben het studententarief van 5 euro per maand' ik zo, jaja jajajaja doe dat maarquote:
Aardbeien zijn idd godganze duur altijdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik koop standaard elke week, minimaal 2 flessen wijn, frisdrank, chips, koekjes, olijven, kaasjes, toastjes etc etc. Ham, kaas, veel melk (drink een halve liter per dag ofzo meestal), een half brood ofzo, bananen, kiwi's en evt aardbeien (als ze niet te duur zijn) en deze week meloen bijvoorbeeld..
En dan nog avondeten.
Dan zit het verschil te verwachten in de luxe dingen ja. Ik drink weinig bier als ik niet op stap ga, drink amper frisdrank, eet geen chips (thuis), eet geen koekjes, olijven en toastjes doe ik ook niet, ik ontbijt met melk + Cruesli.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik koop standaard elke week, minimaal 2 flessen wijn, frisdrank, chips, koekjes, olijven, kaasjes, toastjes etc etc. Ham, kaas, veel melk (drink een halve liter per dag ofzo meestal), een half brood ofzo, bananen, kiwi's en evt aardbeien (als ze niet te duur zijn) en deze week meloen bijvoorbeeld..
En dan nog avondeten.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij zei, 'en we hebben het studententarief van 5 euro per maand' ik zo, jaja jajajaja doe dat maarLAAT ME GAAN.
Ja doe ik normaal nooitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:42 schreef Devvie het volgende:
[..]gewoon weglopen als ze je lastig vallen.. nooit toegeven.. parasieten zijn het
Ik drink altijd wijn als m'n vriendje hier is, al neemt hij die ook wel vaak mee hoor, en dan wat lekkers erbij zoals chips of olijvenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan zit het verschil te verwachten in de luxe dingen ja. Ik drink weinig bier als ik niet op stap ga, drink amper frisdrank, eet geen chips (thuis), eet geen koekjes, olijven en toastjes doe ik ook niet, ik ontbijt met melk + Cruesli.
Laatst waren ze een weekje 1,69quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Aardbeien zijn idd godganze duur altijdbeter bananen eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |