Hmm, oke. Beter stuur je ze maar niet, want volgens Fas vind ik je oerlelijk en zeg ik dat dan ook recht in je gezicht.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, allang toegevoegd.
[..]
Ik heb alleen schele festivalfoto's en een babyface foto hierMorgen dus even een betere maken.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar als die lullo in real life bijna niks zegt is dat een beetje gek.
De opmerking van zonet was niet sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhu, maar geef dan ténminste toe dat het zo bedoeld was. Beetje laf dit, uitlokken en dan "oh grapje zo bedoelde ik het niet". Nu schilder je me af als een paranoïde lunatic terwijl iedereen dat sarcasme opmerkte.
Krabbelen wel vaker mensen ineen sin het niets iets... Maar zou dan net zo gek zijn als op msn..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar als die lullo in real life bijna niks zegt is dat een beetje gek.
Ja, hele studie in het Engelsquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is jouw studie eigenlijk in het Engels of niet?
Wij krijgen Engels les al dit hele jaar, en we moeten constant feedback geven op vanallesdus ik ben een trained professional inmiddels..
quote:Op zondag 18 april 2010 23:26 schreef Allure_ het volgende:
Wd ik heb een lekkertje voor je gevonden. Hij heet Japsnars.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben jij kankergek of zo. Die lijkt 12.
quote:
Ah, dat jaquote:
Beter doen we www.brandvoting.nlquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:03 schreef Breathtaking het volgende:
Jongens, ik heb een geweldig ideelaten we allemaal het Elsevier kieskompas doen en onze plaats in het politiek spectrum hier posten!
[ afbeelding ]
Is dat nu serieus een lullige opmerking? Dat ie eruit ziet als 12? C_N ziet er ook uit als 12 en die hoor ik daar ook niet om jammerenquote:
Slaap lekker Sky, altijd gezellig met je.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:00 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb hier ook geen zin in ook. Welterusten allemaal, en Japsnars, gewoon toevoegen op MSN morgen. Live on the edge, anders kom je nergens.
Je staat het dichtst bij D66.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:03 schreef Breathtaking het volgende:
Jongens, ik heb een geweldig ideelaten we allemaal het Elsevier kieskompas doen en onze plaats in het politiek spectrum hier posten!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Slaap lekker Sky, altijd gezellig met je.
Ja, deze was sarcastisch. Ik zal het er voortaan bij vermelden.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ga nou niet Otis erbij betrekkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:07 schreef Fascination het volgende:
Ach kom op, dat gedeelte van "ik heb een lekkertje voor je" is overduidelijk sarcastisch bedoeld.Beetje jammer zo'n Otisopmerking.
Haha true that. Ik zie er in ieder geval ouder uit dan Sat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is dat nu serieus een lullige opmerking? Dat ie eruit ziet als 12? C_N ziet er ook uit als 12 en die hoor ik daar ook niet om jammeren?
Die Otisopmerkingen neem ik niet al te serieus. Zeker na het horen van de meningen van vele andere SC'ers.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:07 schreef Fascination het volgende:
Ach kom op, dat gedeelte van "ik heb een lekkertje voor je" is overduidelijk sarcastisch bedoeld.Beetje jammer zo'n Otisopmerking.
D66! Jullie?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je staat het dichtst bij D66.Wat ga je stemmen trouwens?
Je bent iets minder rechts en iets progressieverquote:
Ja, nogal vervelend want wat betreft belastingen ben ik vrij rechts maar qua dingen als het drugsbeleid juist weer links.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
D66! Jullie?
[..]
Je bent iets minder rechts en iets progressiever![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |