Aanhoudend privacyschending kan tot een algeheel internetverbod leiden lieve schat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:20 schreef Breathtaking het volgende:
En dan nog, stel het IP adres wordt gebanned, dan kun je onder een proxy toch alsnog gewoon je gang gaan?
Bragi, busted!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, of het maar iemand van FOK! is, is maar de vraag toch? Misschien iemand die je account en je irl kent? Geen idee, misschien iemand die je hebt afgewezen, een meisje dat jaloers op je is, een nerd die een ogen op je heeft. Hoe dan ook een nolifer, maar ik denk dat als je je passief opstelt deze persoon nog meer terrein wint.
Maar als je het IP hebt kun je het even aan een admin vragen hier, en die kan dan wat gegevens geven zodat je iig weet wie het is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:20 schreef Breathtaking het volgende:
En dan nog, stel het IP adres wordt gebanned, dan kun je onder een proxy toch alsnog gewoon je gang gaan?
Ik wilde 'm zelf al inkoppen.quote:
En hoe vaak gebeurt dat?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aanhoudend privacyschending kan tot een algeheel internetverbod leiden lieve schat.
Ja maar taalfouten boeien me niet zo. Ik bedoelde meer van dat Bragi die nerd is die een oogje op BT heeft.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jezus wat ben ik een allochtoon. Een nerd die een ogen.![]()
Klinkt misschien raar in deze situatie, maar het is wel fijn dat je vriend er zo op reageert. Het zou helemaal zuur zijn wanneer zo'n laffe actie jou je relatie kost.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij vond het nogal raar natuurlijk, maar zegt dat ik me er niets van aan moet trekken..
Vaker dan men denkt als er via de kanalen gebruik wordt gemaakt. Maar dan moet BT wel eerst willen.quote:
Elke gek zijn gebrek.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jezus wat ben ik een allochtoon. Een nerd die een ogen.![]()
Ja dat snapte ik wel. Maar ineens viel me ook combo van eenvoud en meervoud op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja maar taalfouten boeien me niet zo. Ik bedoelde meer van dat Bragi die nerd is die een oogje op BT heeft.
Er popped bij mij wel spontaan een lijstje met verdachten opquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:23 schreef Lakitu het volgende:
Het zou me echt serieus niet verbazen als het Emimich is![]()
![]()
Emi was op zich vrij gefixeerd richting Bt bezig bij tijd en wijle.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:23 schreef Lakitu het volgende:
Het zou me echt serieus niet verbazen als het Emimich is![]()
![]()
Pm me.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er popped bij mij wel spontaan een lijstje met verdachten op. Maar als ik die bekend maak heb ik ruzie met veel mensen
.
Mja, jij hebt ook een kloon heb ik begrepen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er popped bij mij wel spontaan een lijstje met verdachten op. Maar als ik die bekend maak heb ik ruzie met veel mensen
.
Als hij leest over Bt's heimelijke voorliefde voor mij...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan dan? Net of jij hier shocking dingen verteld die je vriendje niet zou mogen weten oid?
Je staat zelf in die lijst, moewahahaha.quote:
Uiteraard, maar wanneer je een strafbaar feit pleegt, en identiteitsdiefstal is een strafbaar feit, zijn ze ook verplicht om die proxy te achterhalen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:20 schreef Breathtaking het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |