quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:10 schreef Multivitamine het volgende:
WEHHEHE KUT GELOVIGEN......
eat my fat dick.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:13 schreef WillFerrell het volgende:
Ach boeiend, ze storen mij er niet mee. Laat ze dan daar maar mooi doen waar ze zin in hebben.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had vroegah een collega'tje, grietje van 16/17. Die vertelde op een dag een beetje verdrietig dat ze in het weekend naar de EO-jongerendag was geweest en dat ze daar door zo'n reliboii tegen het hekwerk was geduwt en hij aan haar borsten en billen had gezeten.
Kortom; aangerand worden op de EO-jongerendag.
Ik moest toen wel een beetje 'Bwehheehhehe![]()
![]()
![]()
"
Jouw vriendinquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:20 schreef Ascendancy het volgende:
Mijn vriendin gaat er zo heen.
Maar die is gelukkig niet zo als die vrouwen op de foto's
Nee, dat was dus TS.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had vroegah een collega'tje, grietje van 16/17. Die vertelde op een dag een beetje verdrietig dat ze in het weekend naar de EO-jongerendag was geweest en dat ze daar door zo'n reliboii tegen het hekwerk was geduwt en hij aan haar borsten en billen had gezeten.
Kortom; aangerand worden op de EO-jongerendag.
Ik moest toen wel een beetje 'Bwehheehhehe![]()
![]()
![]()
"
Ik dacht dat het algemeen bekend was dat deze vrouwen vaak beesten in bed zijn zodra hun medegelovigen er niet achter kunnen komen. Eigenlijk niet zo anders dan andere vrouwen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:11 schreef Pascallio het volgende:
wat wil je echt gaan bereiken met die 'chickies'
neuken doen ze toch niet en bier drinken ook niet
Quote voordat je inziet dat je dit echt niet had moeten zeggen...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:20 schreef Ascendancy het volgende:
Mijn vriendin gaat er zo heen.
Maar die is gelukkig niet zo als die vrouwen op de foto's
Tolerantiequote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:32 schreef Anneloortje het volgende:
Ach laat ze lekker. Als ze een leuke dag hebben hou ik ze niet tegen. Iedereen zn hobby. VOlgens mij slopen ze er verder nbiets mee ofzo.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:36 schreef silent_scream1 het volgende:
"hij scheldt wel eens met kipnugget, soms piknugget" (uit het filmpje van ts)
oh oh oh wat een boefje! dat dat mag van god![]()
ik mag je van god ook keihard anaal vernederen, kom maar hier en spread that assquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:36 schreef silent_scream1 het volgende:
Ik mag van god geen sex voor het huwelijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:43 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
ik mag je van god ook keihard anaal vernederen, kom maar hier en spread that ass
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:36 schreef silent_scream1 het volgende:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:44 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
niet dat ik me daar aan houd...
haha dus jij gelooft in orks en dat soort grappen, dudequote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:49 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Uiteraard.
Die fragiele ziel des mensch kan de hormonen niet in bedwang houden. Verklaard meteen al die seksschandalen bij de Kerk.
De Bijbel is wel een boek met leuke verhaaltjes, maar ik vind Lord of the Rings en andere boeken van Tolkien toch wat leuker. Daar zou ik eerder in geloven.
Ik probeer dus te zeggen dat de Bijbel een gedateerd sprookjesboek vol met onzin is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:53 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
haha dus jij gelooft in orks en dat soort grappen, dude
Eerder dan in een God, ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:53 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
We hebben er eenquote:
er komt geen sex voor in lotr......quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:49 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Uiteraard.
Die fragiele ziel des mensch kan de hormonen niet in bedwang houden. Verklaard meteen al die seksschandalen bij de Kerk.
De Bijbel is wel een boek met leuke verhaaltjes, maar ik vind Lord of the Rings en andere boeken van Tolkien toch wat leuker. Daar zou ik eerder in geloven.
Nee hoor, mij niet gezien op de EO dag. Ben zelfs niet gelovig.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:13 schreef WillFerrell het volgende:
Ach boeiend, ze storen mij er niet mee. Laat ze dan daar maar mooi doen waar ze zin in hebben.
Dat hebben we geleerd van de gristenfascisten, winkelsluitingstijden, drugsverbod, sexverbod, en gedwongen meevechten met de fascistische Amerikaanse gristenhonden.quote:
Dat zouden die christenen eens moeten denken als ik boodschappen doe op zondag of drugs gebruik tijdens het neuken van een tot dan toe onbekend meisje op een satanisch dance/hardrock feest.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:24 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik stoor me er niet aan, als die gasten er behoefte aan hebben moeten ze dat zelf weten
Ik heb nog nooit mee gemaakt dat een christen mij de les wilde lezen, als ik iets deed wat hem niet zou zinnen. Ik denk dat bijna niemand dat hier heeft meegemaaktquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zouden die christenen eens moeten denken als ik boodschappen doe op zondag of drugs gebruik tijdens het neuken van een tot dan toe onbekend meisje op een satanisch dance/hardrock feest.
Ah ja want alle christenen veroordelen jou hier op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zouden die christenen eens moeten denken als ik boodschappen doe op zondag of drugs gebruik tijdens het neuken van een tot dan toe onbekend meisje op een satanisch dance/hardrock feest.
Het CDA valt iedereen lastig met wetgeving.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:32 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mee gemaakt dat een christen mij de les wilde lezen, als ik iets deed wat hem niet zou zinnen. Ik denk dat bijna niemand dat hier heeft meegemaakt
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:10 schreef Multivitamine het volgende:
WEHHEHE KUT GELOVIGEN......
eat my fat dick.
!!@@!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
Haha ik heb dit filmpje al wel eens gezien maar ik kan hem wel 199x bekijken, Piknugget.
Die gehurkte gast probeert deze te doen --->quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:09 schreef Opkloter het volgende:
foto's:
Die 2 rechts gaan strax flink van bil![]()
knip m uitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:52 schreef Roi het volgende:
[..]
Die gehurkte gast probeert deze te doen --->![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mvrgr Duitje
En vergeet die oma niet met haar kleinkinderen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
http://www.eo.nl/jongerendag
Kan je nog wat mongolen spotten. Net waren er christenlijke negers op:
[ afbeelding ]
Logisch, van de inhoud moeten ze het niet hebben. Lekker minder intelligente mensen indoctrineren op jonge leeftijd. Slim hoor, zeer effectief.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:12 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben er wat te oud voor, ben er in het verleden wel geweest, maar vind het wel tof om te volgen nog.
Vooraal omdat het qua geluid, licht, spektakel ongekend is in Nederland.
3fmawards en tmf awards zijn vrij '' vergeleken met de EO-jongerendag.
Award showsquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:12 schreef koningdavid het volgende:
.
Vooraal omdat het qua geluid, licht en spektakel ongekend is in Nederland.
. 3fmawards en tmf awards zijn vrij '' vergeleken met de EO-jongerendag.
Ach ja, we leven in zo'n relativistische samenleving dat het uitdragen van een boodschap voor velen gelijk staat aan 'indoctrinatie'. Triest.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:15 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Logisch, van de inhoud moeten ze het niet hebben. Lekker minder intelligente mensen indoctrineren op jonge leeftijd. Slim hoor, zeer effectief.
Ja hoor. harstikke mooi allemaal. Maar er is geen God dus het zijn alleen maar mooie fantasieën.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach ja, we leven in zo'n relativistische samenleving dat het uitdragen van een boodschap voor velen gelijk staat aan 'indoctrinatie'. Triest.
Moet sowieso wel lachen om al die atheïstjes hier. Iets sympathiekers, positievers en vredelievenders dan de EO-jongerendag lijkt me moeilijk te vinden, maar toch is er altijd dat gezeik.
Weer een pvs'je op niveau hoor, dit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja hoor. harstikke mooi allemaal. Maar er is geen God dus het zijn alleen maar mooie fantasieën.
Ik verveel me op mn werk, heb je niet nog wat mooie verhalen over christenen die evolutie of de Big Bang gecreëerd hebben?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Weer een pvs'je op niveau hoor, dit.
Zowel de big bang als evolutie is pre-christendom, of beter: pre-mensheid. Dus christenen die evolutie of de big bang gecreëerd zouden hebben is tamelijk onmogelijk. God daarentegen is een prima kandidaat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik verveel me op mn werk, heb je niet nog wat mooie verhalen over christenen die evolutie of de Big Bang gecreëerd hebben?
Kun je toch beter die christenen hebben die niet overal meteen maar zooi maken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
De jongeren gaan nu voetballen met de woute, ik zou zo'n wout poorten en dan helemaal kapot trappen.
Wat is het verschil tussen het geloven in elven en orks, en het geloven in god en satan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:53 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
Al die theorieën, kom eens met feiten.Nee dat kunnen ze niet.
![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:52 schreef Roi het volgende:
[..]
Die gehurkte gast probeert deze te doen --->![]()
Ik wachtte al weer op zo'n reactie van jou, en het is weer van falend niveauquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach ja, we leven in zo'n relativistische samenleving dat het uitdragen van een boodschap voor velen gelijk staat aan 'indoctrinatie'. Triest.
Moet sowieso wel lachen om al die atheïstjes hier. Iets sympathiekers, positievers en vredelievenders dan de EO-jongerendag lijkt me moeilijk te vinden, maar toch is er altijd dat gezeik.
Ah, wat faalt er aan mijn reactie dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:43 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ik wachtte al weer op zo'n reactie van jou, en het is weer van falend niveau
En ik ben er heilig van overtuigt dat een voetbal vierkant is. Verschil is dat ik niet heel de wereld er last mee val.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:27 schreef koningdavid het volgende:
Prima hoor. Moet ik daarom ook maar al mijn meningen voor me houden? Je pleit ervoor dat mensen hun belangrijkste overtuigingen achter zich laten zodra ze het publieke domein betreden?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:45 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En ik ben er heilig van overtuigt dat een voetbal vierkant is. Verschil is dat ik niet heel de wereld er last mee val.
Maar wees eens eerlijk: sommige christenen dragen de boodschap soms ook wel heel dwingend en veroordelend uit, dat werkt ook niet mee aan een positief oordeel natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Steek je hoofd maar weer in het zand. De meeste gelovigen vinden het hele plaatje rondom het geloof helemaal geweldig, en ze lijken in hun ogen dan 'interessant', omdat ze ergens mee bezig zijn in het leven wat helaas nooit bewezen is. De bijbel is gewoon een boek dat gaat over liefde, samen delen samen spelen , vertrouwen en alle goede dingen in het leven. Laat dat gewoon zo zijn, lees het soms even, maar ga er asjeblieft niet meer van maken dan dat het isquote:
En dat terwijl dat bij andere geloven dat niet zo zeer is trouwens.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
Typerend altijd dat die gekke christenen altijd zo overtuigd zijn dat ze gelijk hebben en zeggen dat andere niet kunnen leven zonder god. Hypocriet eigenlijk.
'De boodschap' is een van de vele boodschappen die er bestaan, en is net als de andere onjuist.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ah, wat faalt er aan mijn reactie dan?
Dat klopt. Maar dit is nog geen rechtvaardig om alle vorm van nuance maar compleet te laten varen, zoals velen hier trachten te doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar wees eens eerlijk: sommige christenen dragen de boodschap soms ook wel heel dwingend en veroordelend uit, dat werkt ook niet mee aan een positief oordeel natuurlijk.
Ik denk niet dat ooit gehoord hebben van Waldrock, ik in elk geval niet. Zal ook niet zo mijn ding zijn denk ik, is dat dan gelijk veroordelend? Als de kritiek van atheïsten is dat de EO-jongerendag 'niet hun ding' is, zou ik geen enkel probleem daarmee hebben. Sterker nog, de 'EO-jongerendag' is ook niet 'mijn ding'.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:47 schreef RealZeus het volgende:
En we moeten de bezoekers van de EO-jongerendag in hun waarde laten terwijl diezelfde jongeren wel oordelen over hardrockfestivals zoals Wâldrock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |