Tolerantiequote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:32 schreef Anneloortje het volgende:
Ach laat ze lekker. Als ze een leuke dag hebben hou ik ze niet tegen. Iedereen zn hobby. VOlgens mij slopen ze er verder nbiets mee ofzo.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:36 schreef silent_scream1 het volgende:
"hij scheldt wel eens met kipnugget, soms piknugget" (uit het filmpje van ts)
oh oh oh wat een boefje! dat dat mag van god![]()
ik mag je van god ook keihard anaal vernederen, kom maar hier en spread that assquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:36 schreef silent_scream1 het volgende:
Ik mag van god geen sex voor het huwelijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:43 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
ik mag je van god ook keihard anaal vernederen, kom maar hier en spread that ass
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:36 schreef silent_scream1 het volgende:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:44 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
niet dat ik me daar aan houd...
haha dus jij gelooft in orks en dat soort grappen, dudequote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:49 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Uiteraard.
Die fragiele ziel des mensch kan de hormonen niet in bedwang houden. Verklaard meteen al die seksschandalen bij de Kerk.
De Bijbel is wel een boek met leuke verhaaltjes, maar ik vind Lord of the Rings en andere boeken van Tolkien toch wat leuker. Daar zou ik eerder in geloven.
Ik probeer dus te zeggen dat de Bijbel een gedateerd sprookjesboek vol met onzin is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:53 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
haha dus jij gelooft in orks en dat soort grappen, dude
Eerder dan in een God, ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:53 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
haha dus jij gelooft in orks en dat soort grappen, dude
We hebben er eenquote:
er komt geen sex voor in lotr......quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:49 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Uiteraard.
Die fragiele ziel des mensch kan de hormonen niet in bedwang houden. Verklaard meteen al die seksschandalen bij de Kerk.
De Bijbel is wel een boek met leuke verhaaltjes, maar ik vind Lord of the Rings en andere boeken van Tolkien toch wat leuker. Daar zou ik eerder in geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |