quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:10 schreef Multivitamine het volgende:
WEHHEHE KUT GELOVIGEN......
eat my fat dick.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:13 schreef WillFerrell het volgende:
Ach boeiend, ze storen mij er niet mee. Laat ze dan daar maar mooi doen waar ze zin in hebben.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had vroegah een collega'tje, grietje van 16/17. Die vertelde op een dag een beetje verdrietig dat ze in het weekend naar de EO-jongerendag was geweest en dat ze daar door zo'n reliboii tegen het hekwerk was geduwt en hij aan haar borsten en billen had gezeten.
Kortom; aangerand worden op de EO-jongerendag.
Ik moest toen wel een beetje 'Bwehheehhehe![]()
![]()
![]()
"
Jouw vriendinquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:20 schreef Ascendancy het volgende:
Mijn vriendin gaat er zo heen.
Maar die is gelukkig niet zo als die vrouwen op de foto's
Nee, dat was dus TS.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had vroegah een collega'tje, grietje van 16/17. Die vertelde op een dag een beetje verdrietig dat ze in het weekend naar de EO-jongerendag was geweest en dat ze daar door zo'n reliboii tegen het hekwerk was geduwt en hij aan haar borsten en billen had gezeten.
Kortom; aangerand worden op de EO-jongerendag.
Ik moest toen wel een beetje 'Bwehheehhehe![]()
![]()
![]()
"
Ik dacht dat het algemeen bekend was dat deze vrouwen vaak beesten in bed zijn zodra hun medegelovigen er niet achter kunnen komen. Eigenlijk niet zo anders dan andere vrouwen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:11 schreef Pascallio het volgende:
wat wil je echt gaan bereiken met die 'chickies'
neuken doen ze toch niet en bier drinken ook niet
Quote voordat je inziet dat je dit echt niet had moeten zeggen...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:20 schreef Ascendancy het volgende:
Mijn vriendin gaat er zo heen.
Maar die is gelukkig niet zo als die vrouwen op de foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |