Ik vind D66 een partij voor mensen die niet precies weten wat ze moeten stemmen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
D66. Bij gebrek aan beter, ik wil progressief, goed onderwijs, goede zorg, veel vrijheid, maar ook verantwoordelijkheid en acceptatie van iedereen, zonder haat of afgunst.
Zo vroeg alquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:37 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ruim de handel hier op en ga richting hause.
Inderdaad, de mensen die vroeger blanco stemden, stemmen nu D66.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind D66 een partij voor mensen die niet precies weten wat ze moeten stemmen.
Ik heb toch straks die BBQ. Jij bent ook welkom btw.quote:
Nee, hoor! Als ik het bestandje download en in Photoshop open, zijn de teksten en het achterliggende plaatje gewoon los van elkaar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar je hebt de lagen gefuseerd, kun je een link naar het onbeschreven fotootje geven?
lObii vOor jOuu. Ga je deze keer wel zeggen wat 'de meningen van vele andere SC'ers' zijn of deliver je weer niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:11 schreef Japsnars het volgende:
Die Otisopmerkingen neem ik niet al te serieus. Zeker na het horen van de meningen van vele andere SC'ers.
Wat stem jij dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind D66 een partij voor mensen die niet precies weten wat ze moeten stemmen.
zegt ie datquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb toch straks die BBQ. Jij bent ook welkom btw.
Mensen die op het laatste moment afzeggen..
Ouch!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ach ja herkenbaar. Toen ik ging trouwen waren er ook + 200 man uitgenodigd. Uiteindelijk kwamen er 10 opdagen (familie en de getuigen). Dat was ook wel lame
Inmiddels zijn we ook gescheiden trouwens
C_N remove post of ik breek je e-nek.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
zegt ie datje bent al vanaf 7 uur wakker en zit te wachten op de kwaliteitsusers.
PvdA heb je ook nog.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat stem jij dan?
En je hebt gelijk, want er bestaat geen partij voor mij. (hihi, rijmt) Geen behoefte om perse in de machtstoel te willen zitten (CDA afgestreept), niet de behoefte om burgers uit elkaar te drijven (PVV, VVD en SP afgestreept), wel moedig genoeg zijn om heilige huisjes omver te gooien (VVD, CDA afgestreept) en niet te wjsvingerig zijn. (CDA, VVD, PVV, Groen Links en SP afgestreept).
Dus ik stem bewust op D66.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |