waarom zo'n otis opmerking dang iemand krijgt problemen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is dat nu serieus een lullige opmerking? Dat ie eruit ziet als 12? C_N ziet er ook uit als 12 en die hoor ik daar ook niet om jammeren?
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha true that. Ik zie er in ieder geval ouder uit dan Sat.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die Otisopmerkingen neem ik niet al te serieus. Zeker na het horen van de meningen van vele andere SC'ers.
Wees blij, anders spamde ik je PM-inbox weer vol.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dacht ik eindelijk van je af te zijn.
Ik had meer geld aan Bio moeten geven.
Ik heb je al geblocked.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wees blij, anders spamde ik je PM-inbox weer vol.
Heb je de partyrapedrugs al gevonden?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:16 schreef Lamon. het volgende:
Ik word net wakker op de bank, mijn Wii is omgevallen, er liggen 8 dvd´s op de grond en mijn huistelefoon ligt aan het andere eind van de kamer en de batterijen liggen eruit. WTF?
Nog niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heb je de partyrapedrugs al gevonden?
Joran is wel cool in de zin dat serialkillers gewoonlijk anoniem proberen te blijven. Ik keur het moorden niet goed, maar en mensen blijven vermoorden en ook nog eens de media opzoeken is wel een gekke combi.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan was Joran in ieder geval niet bij je.
Hij zoekt gewoon de grenzen op. Overigens, van seriemoordenaar kun je niet spreken, want (stel dat) hij Natalee ook vermoord heeft (dat denk ik overigens wel) dan kun je niet echt spreken van een reeks. De tofste seriemoordenaar is nog steeds Dexter.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Joran is wel cool in de zin dat serialkillers gewoonlijk anoniem proberen te blijven. Ik keur het moorden niet goed, maar en mensen blijven vermoorden en ook nog eens de media opzoeken is wel een gekke combi.
Dexter is geweldig, al is ie fictief.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij zoekt gewoon de grenzen op. Overigens, van seriemoordenaar kun je niet spreken, want (stel dat) hij Natalee ook vermoord heeft (dat denk ik overigens wel) dan kun je niet echt spreken van een reeks. De tofste seriemoordenaar is nog steeds Dexter.
Voor Natalee (toen ie nog niet bekend was) zou goed mogelijk zijn, maar toen was ie een pikkie van hoogstens 18. En in de tussentijd is goed op hem gelet, hij is overal op TV geweest (zeker in de V.S. en Europa). En als ie tussen Natalee en Stephanie (of hoe heette ze?) iets heeft geflikt, zou iedereen er zo boven opzitten. Het lijkt mij onwaarschijnlijk, maar ziek in zijn hoofd is ie in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dexter is geweldig, al is ie fictief.![]()
Maar ik zei gisteren al, waarom gaat iedereen er maar vanuit dat Joran maar 2 meisjes vermoord heeft? Hij heeft Holloway in zee gegooid, in een stroming zodat het lichaam niet gevonden wordt, hij is dus niet dom. Wie weet heeft ie het veel vaker geflikt, zonder dat het uitkwam?
Ik twijfel, maar als hij hier ook mee wegkomt, ik hoop van niet, dan wordt het op zeker een seriemoordenaar met zijn 22 jaar. Gelukkig vermoordt hij alleen vrouwen, dus wij hoeven niet bang te zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Voor Natalee (toen ie nog niet bekend was) zou goed mogelijk zijn, maar toen was ie een pikkie van hoogstens 18. En in de tussentijd is goed op hem gelet, hij is overal op TV geweest (zeker in de V.S. en Europa). En als ie tussen Natalee en Stephanie (of hoe heette ze?) iets heeft geflikt, zou iedereen er zo boven opzitten. Het lijkt mij onwaarschijnlijk, maar ziek in zijn hoofd is ie in ieder geval wel.
Van mij ie wel minimaal die 25 jaar daar in Peru lopen rotten ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik twijfel, maar als hij hier ook mee wegkomt, ik hoop van niet, dan wordt het op zeker een seriemoordenaar met zijn 22 jaar. Gelukkig vermoordt hij alleen vrouwen, dus wij hoeven niet bang te zijn.
Ik durf al niet meer naar buiten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik twijfel, maar als hij hier ook mee wegkomt, ik hoop van niet, dan wordt het op zeker een seriemoordenaar met zijn 22 jaar. Gelukkig vermoordt hij alleen vrouwen, dus wij hoeven niet bang te zijn.
Valt wel mee, hij heeft iets met verwende rijke meisjes lijkt het, dus ik denk dat je wel veilig bent.quote:
Ik ben wel een klein beetje verwend.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij heeft iets met verwende rijke meisjes lijkt het, dus ik denk dat je wel veilig bent.
En ook best wel een meisje.quote:
Nee, echt meisjes die uit superrijke gezinnen kwamen leek meer zijn doel te zijn, waarom weet ik niet.quote:
Snoep, dat heb ik al jaren niet meer gegeten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:54 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf, de snoepjespot heb ik dinsdag nog aangevuld en nu alweer leeg.
Eén zure Napoleon per dag.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Snoep, dat heb ik al jaren niet meer gegeten.
Lekker, maar aangezien ik niet loog over die modellen-auditie, moet ik echt op mijn gewicht letten. Het is niet helemaal mijn ding hoor, maar het schijnt goed te verdienen, en ik kan wel jaren commercie blijven haten, maar het is meedoen of oprotten. En aangezien ik nog niet dood wil, doe ik maar mee.quote:
Ja, maar ik heb het geluk dat ik kan eten wat ik wil, kom geen moer aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lekker, maar aangezien ik niet loog over die modellen-auditie, moet ik echt op mijn gewicht letten. Het is niet helemaal mijn ding hoor, maar het schijnt goed te verdienen, en ik kan wel jaren commercie blijven haten, maar het is meedoen of oprotten. En aangezien ik nog niet dood wil, doe ik maar mee.
Een napoleon maakt echt geen verschil, het is alleen niet goed voor je gebit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lekker, maar aangezien ik niet loog over die modellen-auditie, moet ik echt op mijn gewicht letten. Het is niet helemaal mijn ding hoor, maar het schijnt goed te verdienen, en ik kan wel jaren commercie blijven haten, maar het is meedoen of oprotten. En aangezien ik nog niet dood wil, doe ik maar mee.
D66. Bij gebrek aan beter, ik wil progressief, goed onderwijs, goede zorg, veel vrijheid, maar ook verantwoordelijkheid en acceptatie van iedereen, zonder haat of afgunst.quote:
Hoe gay..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:50 schreef ynuhh het volgende:
Mijn vriend is echt gezellig. Ik was om 8 uur al wakker en hij ligt nog steeds te slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |