Whehe, ik had niet gedacht dat jij zo makkelijk te paaien bent. Ik raakte ook eens met zo'n pipo in gesprek, maar heb toen, na een tijdje dat geblaat aangehoord te hebben, gezegd "ja sorry, ik wil het niet" en ben toen verder gelopen. Ik hoorde nog achter me: je kunt niet zomaar weglopen! Ik:quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij zei, 'en we hebben het studententarief van 5 euro per maand' ik zo, jaja jajajaja doe dat maarLAAT ME GAAN.
Bestaat er brood van 4 euro in de supermarktquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:44 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb nog nooit gekeken naar hoeveel ik uitgeef in de supermarkt. Koop gewoon alles wat ik lekker vind. Of dat nu een bak aardbeien van 5 euro is of een brood van 4 euro
.
Nee ben ik juist ook helemaal nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, ik had niet gedacht dat jij zo makkelijk te paaien bent. Ik raakte ook eens met zo'n pipo in gesprek, maar heb toen, na een tijdje dat geblaat aangehoord te hebben, gezegd "ja sorry, ik wil het niet" en ben toen verder gelopen. Ik hoorde nog achter me: je kunt niet zomaar weglopen! Ik:!
Ja goed, bij wijze van. Ik let er in ieder geval niet opquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bestaat er brood van 4 euro in de supermarkt? Ik let er ook niet zo op, maar sommige dingen zoals aardbeien voor meer dan 3 euro gaat me wel echt te ver. Tenzij ik er echt zin in hebt, dan maakt het me niet uit.
Ja dat probleem heb ik dus ook, daarom doe ik dagelijks boodschappen zodat ik niets weg hoef te gooien, maar dan neem je dus ook snel dagelijks overbodige dingen mee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja goed, bij wijze van. Ik let er in ieder geval niet op. Sowieso gooi ik 3kwart van m'n eten meestal wel weg omdat ik toch niet thuis eet. Beetje zonde wel
.
Ja ik ga ook even, tot zoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:52 schreef Skylark. het volgende:
M'n zusje is na drie kwartier douchen klaar, godzijdank. Ciao.
Dat haal ik in 1 middag al.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
30eu kantine red ik ook wel... en ik zit maar 3vd 5dagen daarzo
quote:
Ik VVDquote:
Ik ¤94,20 en amper onkosten de komende wekenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
Saldo (¤)
39,75
Hm, met nog drie weken te gaan tot studiefinanciering kan dit wel eens een probleem worden
Tot zoquote:
Ik kan dat niet, dan knaagt er iets van binnen bij me.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja goed, bij wijze van. Ik let er in ieder geval niet op. Sowieso gooi ik 3kwart van m'n eten meestal wel weg omdat ik toch niet thuis eet. Beetje zonde wel
.
Ik 180 ofzo. En net 350 aan de kant gezet. Koning.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ik VVD
[..]
Ik ¤94,20 en amper onkosten de komende weken
Ik ook. Hou wel van een hamburger.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:53 schreef Allure_ het volgende:
Nou jongens, ik stem op de partij voor de dieren.
Ja maar voor jou is het andersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ik VVD
[..]
Ik ¤94,20 en amper onkosten de komende weken
Ajoh, je leeft maar 1 keerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, dan knaagt er iets van binnen bij me.Komt gewoon door m'n moeder die me heeft gehersenspoeld met haar zuinigheidsdrift.
Oh genoeg reserve dus nogquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar voor jou is het andersvoor mij is het redelijk problematisch als ik minder dan zeg 10 euro per dag (dus aantal dagen tot stufi) over heb
..
Gelukkig heb ik nog wel:
Totaal alle rekeningen 1.819,75
Ja sowieso soms denk ik, ik kan wel wat minder uitgeven.. Maar wat ga je dan doen? Sparen voor 'later'? Ja als je een serieuze baan hebt zul je echt blij zijn met die paar duizend euro die je als student hebt gespaard, no waiii dat heb je zelf zo verdiend. We moeten nu gewoon lekker alles spenden dat we binnenkrijgen, want we hebben mooie strakke jonge lichamen die leuke kleren verdienen, nog een drift om uit te gaan waar geld heen moet, en nog de vrijheid om te doen waar we zin in hebbenquote:
True that, ik moet eens wat meer risico nemenquote:
Ja maar niet mijn persoonlijke reservesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh genoeg reserve dus nog
En voor mij is het ook wel problematisch als ik mijn uitgaan niet meer kan bekostigen
Maar dat zit er de komende tijd toch niet inEn ik heb toch geen dates die geld kosten.
Watquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sowieso soms denk ik, ik kan wel wat minder uitgeven.. Maar wat ga je dan doen? Sparen voor 'later'? Ja als je een serieuze baan hebt zul je echt blij zijn met die paar duizend euro die je als student hebt gespaard, no waiii dat heb je zelf zo verdiend. We moeten nu gewoon lekker alles spenden dat we binnenkrijgen, want we hebben mooie strakke jonge lichamen die leuke kleren verdienen, nog een drift om uit te gaan waar geld heen moet, en nog de vrijheid om te doen waar we zin in hebbenlater heb je niets meer aan dat geld want dan moet je toch gewoon 40 uur werken en kinderen maken enzo.
Slaap zequote:
En daarom moet je ook maximaal lenen in je studententijd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sowieso soms denk ik, ik kan wel wat minder uitgeven.. Maar wat ga je dan doen? Sparen voor 'later'? Ja als je een serieuze baan hebt zul je echt blij zijn met die paar duizend euro die je als student hebt gespaard, no waiii dat heb je zelf zo verdiend. We moeten nu gewoon lekker alles spenden dat we binnenkrijgen, want we hebben mooie strakke jonge lichamen die leuke kleren verdienen, nog een drift om uit te gaan waar geld heen moet, en nog de vrijheid om te doen waar we zin in hebbenlater heb je niets meer aan dat geld want dan moet je toch gewoon 40 uur werken en kinderen maken enzo.
Ja toch? Over 10 jaar zijn je tieten al niet meer wat ze geweest zijn hoorquote:
Nouja, alleen als je dat geld nodig hebt. Ik ken jongens die maximaal lenen om 600 per maand aan drank uit te kunnen gevenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En daarom moet je ook maximaal lenen in je studententijd.
Niet zozeer om het meteen weer uit te geven aan drank maar in je studententijd kan je voor zo weinig rente lenen dat het gewoon hartstikke verstandig is om zoveel mogelijk te lenen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja toch? Over 10 jaar zijn je tieten al niet meer wat ze geweest zijn hoor!
[..]
Nouja, alleen als je dat geld nodig hebt. Ik ken jongens die maximaal lenen om 600 per maand aan drank uit te kunnen gevendat vind ik niet oke.
Mijn ouders willen niet dat ik leen, dus ik respecteer hun wensen en neem hun geld aanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:03 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Niet zozeer om het meteen weer uit te geven aan drank maar in je studententijd kan je voor zo weinig rente lenen dat het gewoon hartstikke verstandig is om zoveel mogelijk te lenen.
Whehe.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:05 schreef Japsnars het volgende:
Oh, als je ouders jou graag geld geven, dan is dat natuurlijk ook een hele goede oplossing
Veel plezier met de douchekop![]()
[/Mister1977]
Altijd fijn op dit tijdstip, even luisteren.quote:
"Lag je lekker te kronkelen als een vis op het droge?"quote:
Volgens mij heb jij gewoon een kloon die in kpd/us post, die zinnetjes komen er te vloeiend uit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
"Lag je lekker te kronkelen als een vis op het droge?"
kick ass is goaf!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:10 schreef Japsnars het volgende:
To do this weekend:Watch City Island Watch Kick-Ass Download & Watch Berlin Calling Praktische Opdracht ANW Heel veel Wiskunde maken Natuurkunde leren Bruin worden Watch Sherlock Holmes (maybe)
Ik heb gewoon teveel perverts gezien op dit forumquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon een kloon die in kpd/us post, die zinnetjes komen er te vloeiend uit.
Oja, ik moet eigenlijk ook maar eens albumart gaan toevoegen maar het feit dat mijn iPod een gebroken scherm heeft en mijn iPhone gejat is, weerhouden mij ervan om het ook daadwerkelijk te gaan doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:27 schreef Maisnon het volgende:
ik hou het gewoon nog steeds vol om al mn gedownloade albums netjes in hetzelfde format een naam te geven + albumplaatje erbij
Okéquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:30 schreef Breathtaking het volgende:
Slaap lekker Japsnars, en het komt wel goed met je meisje! Maar bedenk je wel, voor je het weet ben je te laat en ben je allebei van school af en zie je elkaar amper/niet meer
!
Is bij mij ook gebeurd met de jongen die ik altijd heeeel graag wilde neuken op de middelbare schoolnu is dat geen ramp natuurlijk, maar ik baal er nog steeds een beetje van.
Watquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oké![]()
Ja tijd is dus ook een grote factor en over zo'n 4 weekjes begint de immens lange zomervakantie alweerIk moet dus wel wat gaan doen but it's hard.
Welterustenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weeeeeeeeer een drukke dag
Doei!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weeeeeeeeer een drukke dag
Doei!
Mooi niet dat ik naar Groningen ga, sorry. Ik ga naar A'dam of R'dam.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wathij had echt een lichaam, rawr, dat wil je niet weten
!
Maar precies ja, voor je het weet is het zomer en voor je het weet ga je studeren en dan gaat zij naar Amsterdam en jij naar Groningen en dan kan ik je wel garanderen dat jullie elkaar nooit meer zullen zien.
Nou dan gaat zij naar Groningen, om het even. Al gaan jullie allebei naar Amsterdam dan is de kans dat je elkaar nog veel spreekt of ziet kleinquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Mooi niet dat ik naar Groningen ga, sorry. Ik ga naar A'dam of R'dam.
waarom zo'n otis opmerking dang iemand krijgt problemen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is dat nu serieus een lullige opmerking? Dat ie eruit ziet als 12? C_N ziet er ook uit als 12 en die hoor ik daar ook niet om jammeren?
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha true that. Ik zie er in ieder geval ouder uit dan Sat.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die Otisopmerkingen neem ik niet al te serieus. Zeker na het horen van de meningen van vele andere SC'ers.
Wees blij, anders spamde ik je PM-inbox weer vol.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dacht ik eindelijk van je af te zijn.
Ik had meer geld aan Bio moeten geven.
Ik heb je al geblocked.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wees blij, anders spamde ik je PM-inbox weer vol.
Heb je de partyrapedrugs al gevonden?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:16 schreef Lamon. het volgende:
Ik word net wakker op de bank, mijn Wii is omgevallen, er liggen 8 dvd´s op de grond en mijn huistelefoon ligt aan het andere eind van de kamer en de batterijen liggen eruit. WTF?
Nog niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heb je de partyrapedrugs al gevonden?
Joran is wel cool in de zin dat serialkillers gewoonlijk anoniem proberen te blijven. Ik keur het moorden niet goed, maar en mensen blijven vermoorden en ook nog eens de media opzoeken is wel een gekke combi.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan was Joran in ieder geval niet bij je.
Hij zoekt gewoon de grenzen op. Overigens, van seriemoordenaar kun je niet spreken, want (stel dat) hij Natalee ook vermoord heeft (dat denk ik overigens wel) dan kun je niet echt spreken van een reeks. De tofste seriemoordenaar is nog steeds Dexter.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Joran is wel cool in de zin dat serialkillers gewoonlijk anoniem proberen te blijven. Ik keur het moorden niet goed, maar en mensen blijven vermoorden en ook nog eens de media opzoeken is wel een gekke combi.
Dexter is geweldig, al is ie fictief.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij zoekt gewoon de grenzen op. Overigens, van seriemoordenaar kun je niet spreken, want (stel dat) hij Natalee ook vermoord heeft (dat denk ik overigens wel) dan kun je niet echt spreken van een reeks. De tofste seriemoordenaar is nog steeds Dexter.
Voor Natalee (toen ie nog niet bekend was) zou goed mogelijk zijn, maar toen was ie een pikkie van hoogstens 18. En in de tussentijd is goed op hem gelet, hij is overal op TV geweest (zeker in de V.S. en Europa). En als ie tussen Natalee en Stephanie (of hoe heette ze?) iets heeft geflikt, zou iedereen er zo boven opzitten. Het lijkt mij onwaarschijnlijk, maar ziek in zijn hoofd is ie in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dexter is geweldig, al is ie fictief.![]()
Maar ik zei gisteren al, waarom gaat iedereen er maar vanuit dat Joran maar 2 meisjes vermoord heeft? Hij heeft Holloway in zee gegooid, in een stroming zodat het lichaam niet gevonden wordt, hij is dus niet dom. Wie weet heeft ie het veel vaker geflikt, zonder dat het uitkwam?
Ik twijfel, maar als hij hier ook mee wegkomt, ik hoop van niet, dan wordt het op zeker een seriemoordenaar met zijn 22 jaar. Gelukkig vermoordt hij alleen vrouwen, dus wij hoeven niet bang te zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Voor Natalee (toen ie nog niet bekend was) zou goed mogelijk zijn, maar toen was ie een pikkie van hoogstens 18. En in de tussentijd is goed op hem gelet, hij is overal op TV geweest (zeker in de V.S. en Europa). En als ie tussen Natalee en Stephanie (of hoe heette ze?) iets heeft geflikt, zou iedereen er zo boven opzitten. Het lijkt mij onwaarschijnlijk, maar ziek in zijn hoofd is ie in ieder geval wel.
Van mij ie wel minimaal die 25 jaar daar in Peru lopen rotten ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik twijfel, maar als hij hier ook mee wegkomt, ik hoop van niet, dan wordt het op zeker een seriemoordenaar met zijn 22 jaar. Gelukkig vermoordt hij alleen vrouwen, dus wij hoeven niet bang te zijn.
Ik durf al niet meer naar buiten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik twijfel, maar als hij hier ook mee wegkomt, ik hoop van niet, dan wordt het op zeker een seriemoordenaar met zijn 22 jaar. Gelukkig vermoordt hij alleen vrouwen, dus wij hoeven niet bang te zijn.
Valt wel mee, hij heeft iets met verwende rijke meisjes lijkt het, dus ik denk dat je wel veilig bent.quote:
Ik ben wel een klein beetje verwend.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij heeft iets met verwende rijke meisjes lijkt het, dus ik denk dat je wel veilig bent.
En ook best wel een meisje.quote:
Nee, echt meisjes die uit superrijke gezinnen kwamen leek meer zijn doel te zijn, waarom weet ik niet.quote:
Snoep, dat heb ik al jaren niet meer gegeten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:54 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf, de snoepjespot heb ik dinsdag nog aangevuld en nu alweer leeg.
Eén zure Napoleon per dag.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Snoep, dat heb ik al jaren niet meer gegeten.
Lekker, maar aangezien ik niet loog over die modellen-auditie, moet ik echt op mijn gewicht letten. Het is niet helemaal mijn ding hoor, maar het schijnt goed te verdienen, en ik kan wel jaren commercie blijven haten, maar het is meedoen of oprotten. En aangezien ik nog niet dood wil, doe ik maar mee.quote:
Ja, maar ik heb het geluk dat ik kan eten wat ik wil, kom geen moer aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lekker, maar aangezien ik niet loog over die modellen-auditie, moet ik echt op mijn gewicht letten. Het is niet helemaal mijn ding hoor, maar het schijnt goed te verdienen, en ik kan wel jaren commercie blijven haten, maar het is meedoen of oprotten. En aangezien ik nog niet dood wil, doe ik maar mee.
Een napoleon maakt echt geen verschil, het is alleen niet goed voor je gebit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lekker, maar aangezien ik niet loog over die modellen-auditie, moet ik echt op mijn gewicht letten. Het is niet helemaal mijn ding hoor, maar het schijnt goed te verdienen, en ik kan wel jaren commercie blijven haten, maar het is meedoen of oprotten. En aangezien ik nog niet dood wil, doe ik maar mee.
D66. Bij gebrek aan beter, ik wil progressief, goed onderwijs, goede zorg, veel vrijheid, maar ook verantwoordelijkheid en acceptatie van iedereen, zonder haat of afgunst.quote:
Hoe gay..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:50 schreef ynuhh het volgende:
Mijn vriend is echt gezellig. Ik was om 8 uur al wakker en hij ligt nog steeds te slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |