En daarom moet je ook maximaal lenen in je studententijd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sowieso soms denk ik, ik kan wel wat minder uitgeven.. Maar wat ga je dan doen? Sparen voor 'later'? Ja als je een serieuze baan hebt zul je echt blij zijn met die paar duizend euro die je als student hebt gespaard, no waiii dat heb je zelf zo verdiend. We moeten nu gewoon lekker alles spenden dat we binnenkrijgen, want we hebben mooie strakke jonge lichamen die leuke kleren verdienen, nog een drift om uit te gaan waar geld heen moet, en nog de vrijheid om te doen waar we zin in hebbenlater heb je niets meer aan dat geld want dan moet je toch gewoon 40 uur werken en kinderen maken enzo.
Ja toch? Over 10 jaar zijn je tieten al niet meer wat ze geweest zijn hoorquote:
Nouja, alleen als je dat geld nodig hebt. Ik ken jongens die maximaal lenen om 600 per maand aan drank uit te kunnen gevenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En daarom moet je ook maximaal lenen in je studententijd.
Niet zozeer om het meteen weer uit te geven aan drank maar in je studententijd kan je voor zo weinig rente lenen dat het gewoon hartstikke verstandig is om zoveel mogelijk te lenen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja toch? Over 10 jaar zijn je tieten al niet meer wat ze geweest zijn hoor!
[..]
Nouja, alleen als je dat geld nodig hebt. Ik ken jongens die maximaal lenen om 600 per maand aan drank uit te kunnen gevendat vind ik niet oke.
Mijn ouders willen niet dat ik leen, dus ik respecteer hun wensen en neem hun geld aanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:03 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Niet zozeer om het meteen weer uit te geven aan drank maar in je studententijd kan je voor zo weinig rente lenen dat het gewoon hartstikke verstandig is om zoveel mogelijk te lenen.
Whehe.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:05 schreef Japsnars het volgende:
Oh, als je ouders jou graag geld geven, dan is dat natuurlijk ook een hele goede oplossing
Veel plezier met de douchekop![]()
[/Mister1977]
Altijd fijn op dit tijdstip, even luisteren.quote:
"Lag je lekker te kronkelen als een vis op het droge?"quote:
Volgens mij heb jij gewoon een kloon die in kpd/us post, die zinnetjes komen er te vloeiend uit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
"Lag je lekker te kronkelen als een vis op het droge?"
kick ass is goaf!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:10 schreef Japsnars het volgende:
To do this weekend:Watch City Island Watch Kick-Ass Download & Watch Berlin Calling Praktische Opdracht ANW Heel veel Wiskunde maken Natuurkunde leren Bruin worden Watch Sherlock Holmes (maybe)
Ik heb gewoon teveel perverts gezien op dit forumquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon een kloon die in kpd/us post, die zinnetjes komen er te vloeiend uit.
Oja, ik moet eigenlijk ook maar eens albumart gaan toevoegen maar het feit dat mijn iPod een gebroken scherm heeft en mijn iPhone gejat is, weerhouden mij ervan om het ook daadwerkelijk te gaan doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:27 schreef Maisnon het volgende:
ik hou het gewoon nog steeds vol om al mn gedownloade albums netjes in hetzelfde format een naam te geven + albumplaatje erbij
Okéquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:30 schreef Breathtaking het volgende:
Slaap lekker Japsnars, en het komt wel goed met je meisje! Maar bedenk je wel, voor je het weet ben je te laat en ben je allebei van school af en zie je elkaar amper/niet meer
!
Is bij mij ook gebeurd met de jongen die ik altijd heeeel graag wilde neuken op de middelbare schoolnu is dat geen ramp natuurlijk, maar ik baal er nog steeds een beetje van.
Watquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oké![]()
Ja tijd is dus ook een grote factor en over zo'n 4 weekjes begint de immens lange zomervakantie alweerIk moet dus wel wat gaan doen but it's hard.
Welterustenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weeeeeeeeer een drukke dag
Doei!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weeeeeeeeer een drukke dag
Doei!
Mooi niet dat ik naar Groningen ga, sorry. Ik ga naar A'dam of R'dam.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wathij had echt een lichaam, rawr, dat wil je niet weten
!
Maar precies ja, voor je het weet is het zomer en voor je het weet ga je studeren en dan gaat zij naar Amsterdam en jij naar Groningen en dan kan ik je wel garanderen dat jullie elkaar nooit meer zullen zien.
Nou dan gaat zij naar Groningen, om het even. Al gaan jullie allebei naar Amsterdam dan is de kans dat je elkaar nog veel spreekt of ziet kleinquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Mooi niet dat ik naar Groningen ga, sorry. Ik ga naar A'dam of R'dam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |