Waar is [verkapte zelfverheerlijking] ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:36 schreef Bragi het volgende:
Wegens het grote succes van de authentieke wolvendagen-bingokaart:
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn ze in deze SC ook de grootste.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
D66. Bij gebrek aan beter, ik wil progressief, goed onderwijs, goede zorg, veel vrijheid, maar ook verantwoordelijkheid en acceptatie van iedereen, zonder haat of afgunst.
Dat is een combinatie van 'auditie', 'losers', 'pubers' en 'vergelijking met anderen'.quote:
Wie zegt dat daar iets mis mee is? Dat doet iedereen toch op zijn tijd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:39 schreef Bragi het volgende:
Maar nu maak je er gelijk een bash van, Chai! En zo is het niet bedoeld. Ik ben nu bezig om er een van mezelf te maken.
Vanwaar de PI, vriend?quote:
Dat zijn de besten, hè. Klopt die van jou een beetje?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zelfreflectie is goed. Ik haat je en mag je soms tegelijkertijd.
Yup, maar die link van je geeft me enkel de bingo van WD, stuur eens een link zodat ik er ook eentje kan maken over iemand.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat zijn de besten, hè. Klopt die van jou een beetje?
Klopt, maar dat is dus een psd-bestand en die kun je dus zelf bewerken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, maar die link van je geeft me enkel de bingo van WD, stuur eens een link zodat ik er ook eentje kan maken over iemand.
Maar je hebt de lagen gefuseerd, kun je een link naar het onbeschreven fotootje geven?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dus een pds-bestand en die kun je dus zelf bewerken.In Photoshop, that is. Kwestie van enkel de tekst (en smileys) aanpassen.
*vinkt deaf op de Lamon-bingokaart*
Semi-hippe underground artiestenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:05 schreef WillFerrell het volgende:
Wat was Foals trouwens vét donderdag.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:27 schreef Lamon. het volgende:
Even IP-adres uit Japan genomen, want iemand zit de hele tijd mijn berichten te bewerken.
Computernerds...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |