Ik kon het niet objectief bekijken omdat ik deel 1 een van de beste games ooit vond. Dan komt het nogal koud op je dak als het vervolg hoogstens ok isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Deel twee was ook geweldig als je een beetje objectief naar het spel kijkt. Ik heb me er enorm mee vermaakt. Daar mag deel 3 best wel achteraan.
Dit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik kon het niet objectief bekijken omdat ik deel 1 een van de beste games ooit vond. Dan komt het nogal koud op je dak als het vervolg hoogstens ok is
Ziet er allemaal vrij alpha uit, maar er is in iedergeval wát gameplay die we te zien krijgen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:16 schreef HalloweenJack het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/gc-10-deus-ex/703761
Die beta was de reden waarom ik Deus Ex nu al besteld heb.quote:Op woensdag 22 juni 2011 07:38 schreef Pheno het volgende:
Hoe meer ik van de beta's speel, hoe toffer ik het vind
Ik heb net een nieuwe beta in huis, en het is gewoon weer meer tofheid. Ik ben normaal echt niet van dit soort actiegames, maar deze kan ik echt waarderen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:31 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die beta was de reden waarom ik Deus Ex nu al besteld heb.
Heb de beta 1x gespeeld om te kijken of het wat was. Naar mijn gevoel gaat het een topper worden.
Je hebt meerdere wegen die naar een oplossing leiden, dus je bent vrij in de levels zelf om te gaan en staan waar je wil of kunt komen in ieder gevalquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:49 schreef RickoKun het volgende:
Heb je bewegingsvrijheid zoals in Deus Ex of zit je op een achtbaan rit?
quote:Want to know more about Deus Ex: Human Revolution? We played the first ten hours over and over again, and had dramatically different experiences. We recount them in our series of diaries, The Thinker, The Hacker and The Psychopath.
Eindelijk een wedstrijd waar ik echt graag aan mee wil doen is het natuurlijk geen simpele vraag maar een doe-opdracht waar een noob als ik veels te veel tijd aan kwijt ben dus niet aan mee doequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:10 schreef Nebo het volgende:
[WIN] Deus Ex: Human Revolution prijzenpakket!
dat is hoogsten een Duitse versie zonder bloed en dat soort grappenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:17 schreef Shalimar het volgende:
misschien niet een ´´compleet´´ nieuwe game maar wat ik meer bedoelde is andere missies of een ander beginverhaal etc
want dat zou echt bullshit zijn
Ik zelf zal voor HR gaan, maar het is maar wat je voorkeur is. SP of MPquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:45 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb maar geld voor één game. Moet ik deus ex 3 kopen of MW3???
Heb jij ooit een gegarandeerd kas-kraak spel 1 maand voor de release compleet veranderd zien worden om speciaal te voldoen aan de wensen van de bene-fucking-lux?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:17 schreef Shalimar het volgende:
misschien niet een ´´compleet´´ nieuwe game maar wat ik meer bedoelde is andere missies of een ander beginverhaal etc
want dat zou echt bullshit zijn
Met als reden betere graphics. Wie had dat verwacht!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:47 schreef bjorntju het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)is-beste-versie.html
Jeuj!
Wij van wc-eend adviseren wc-eend zo te lezenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:47 schreef bjorntju het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)is-beste-versie.html
Jeuj!
Link eens dan? Staat namelijk dus niet tussen de reviews?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:16 schreef Silv het volgende:
Eerste review is binnen. 94% van PC Gamer.
http://www.metacritic.com/game/pc/deus-ex-human-revolutionquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:28 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Link eens dan? Staat namelijk dus niet tussen de reviews?
Lol regionlock op pc. Weer iets nieuws zekerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:14 schreef Geneziz het volgende:
Nou leuk pc kopers worden weer lekker genaaid, heb hem zelf bij zavvi.nl gepreorderd zal zeker wel de UK versie krijgen.
http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=119397
De reviewer van de PU zegt hetzelfde: 25uur zonder de sidequests. Tevens krijgt de game bij de PU een 92.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:18 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Een developer zei dat de game 25 uur duurt als je bijna geen sidequests doet en weinig exploration. Dus ik hoop dan dat ik er rond de 35 uur mee bezig ben
Is alweer ontkracht (door Eidos zelf, gek dat ze eerst de hetze maakten maargoed), UK en EU krijgen zelfde versiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:14 schreef Geneziz het volgende:
Nou leuk pc kopers worden weer lekker genaaid, heb hem zelf bij zavvi.nl gepreorderd zal zeker wel de UK versie krijgen.
Maar werkt zijn key dan wel in steam ? Rusland geeft dezelfde versie uit als de EU, maar de keys werken nooit op accounts uit andere landen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is alweer ontkracht (door Eidos zelf, gek dat ze eerst de hetze maakten maargoed), UK en EU krijgen zelfde versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is voor zover ik weet nog onbekend...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:09 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Maar werkt zijn key dan wel in steam ? Rusland geeft dezelfde versie uit als de EU, maar de keys werken nooit op accounts uit andere landen.
Oh kijk dat is een mooi aantal! Was dat met sidequests en veel exploratie enzo? Ben benieuwd morgen wat jullie er van vinden! Wanneer komt de review ongeveer online?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:37 schreef Wessiej het volgende:
Morgen staat de review online op FOK!Games. Ik deed er denk ik zo'n 35 uur over.
Ja, alle sidequest (voor zover ik weet) en alles op mijn gemak gedaan, denk dat het ongeveer wel de max is. Review staat voor morgen 18:00.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:38 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Oh kijk dat is een mooi aantal! Was dat met sidequests en veel exploratie enzo? Ben benieuwd morgen wat jullie er van vinden! Wanneer komt de review ongeveer online?
wat is daar mis meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:14 schreef Geneziz het volgende:
Nice man, ben benieuwd!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, alle sidequest (voor zover ik weet) en alles op mijn gemak gedaan, denk dat het ongeveer wel de max is. Review staat voor morgen 18:00.
http://beingnerdy.com/ps3/deus-ex-human-revolution-reviewquote:At the end of the day, Deus Ex: Human Revolution is an amazing game, one that ultimately lives up to its enormous hype, with only cons being the steep learning curve and some frustrating mini-games. So if you are core gamer, irrespective of whether you’re a FPS/RPG fan or not, you have to play this game. This might very well be the milestone action game in the FPS genre.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan in je cache zitten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:22 schreef Bart het volgende:
Op Tweakers stond net een review online.
http://tweakers.net/reviews/2234/deus-ex-human-revolution.html
Was een foutje, ging te vroeg online, mocht pas vanavond om 18.00 uur. Dus dan zal de link wel weer werken denk ik.
Kreeg in ieder geval een 9.
Dat kan.quote:
Wel lomp, hij stond klokslag 11u online. De 1 en de 8 zitten best ver uit elkaar. Misschien gekut met tijd omrekenen ofzo...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:22 schreef Bart het volgende:
Op Tweakers stond net een review online.
http://tweakers.net/reviews/2234/deus-ex-human-revolution.html
Was een foutje, ging te vroeg online, mocht pas vanavond om 18.00 uur. Dus dan zal de link wel weer werken denk ik.
Kreeg in ieder geval een 9.
Interne miscommunicatie hadden ze het overquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wel lomp, hij stond klokslag 11u online. De 1 en de 8 zitten best ver uit elkaar. Misschien gekut met tijd omrekenen ofzo...
Hier staat hij volledig: http://www.pcgamer.com/20(...)n-revolution-review/quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:28 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Link eens dan? Staat namelijk dus niet tussen de reviews?
Dom, want het is gewoon gezegd dat het 18:00 in Nederland is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wel lomp, hij stond klokslag 11u online. De 1 en de 8 zitten best ver uit elkaar. Misschien gekut met tijd omrekenen ofzo...
Misschien dacht hij US tijd 18:00. Maarja, op IGN werd het ook op 18:00 geplaats, oftewel 11:00 local time.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dom, want het is gewoon gezegd dat het 18:00 in Nederland is.
http://www.insidegamer.nl(...)/38097/?p=1#reactiesquote:Human Revolution heeft gigantisch veel te bieden. Ieder afzonderlijk element is van hoge kwaliteit, biedt plezier aan wie er gebruik van wil maken en niks wordt de speler opgedrongen. Alles is verweven in een logisch geheel en voelt aan als een levende wereld waar jij noodgedwongen in een bepaalde situatie zit, maar verder alle vrijheid krijgt om problemen naar eigen inzicht op te lossen. Bovendien loont het ook zeker de moeite om de game later nog eens door te spelen en compleet andere keuzes te maken.
Op elke fokker past een bril.
http://www.budgetgaming.n(...)elux+edition_PC.htmlquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij Amazon UK 35 pond, is dat de goedkoopste?
Game.co.uk is het :quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij Amazon UK 35 pond, is dat de goedkoopste?
Beschikbaarheid: Niet in voorraad.quote:
Als in: Gedownload en nu nog wachten tot ie unlocked.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als in klaar om te downloaden?
Dat zei je er niet bijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik bedoel de Xbox 360 versie
m..m...m.m.maar Deus Ex moet je gewoon op PC spelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik bedoel de Xbox 360 versie
Dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:37 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Als in: Gedownload en nu nog wachten tot ie unlocked.
Welnee, ME moet je juist op de Xbox spelen, en dat zeg ik, als fervent PC-gamer!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
m..m...m.m.maar Deus Ex moet je gewoon op PC spelenNet zoals Oblivion, Fallout 3 en Mass effect
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:49 schreef Catch_me het volgende:
Lijst met reviews:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind ik ook, en hoewel ik toch een stuk meer op mijn PS3 speel dan xbox 360 (naast de PC dan natuurlijk) koop ik deeltje 3 toch op de Xbox 360 omdat ik daar mijn saves van 1 en 2 ook op heb staanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, ME moet je juist op de Xbox spelen, en dat zeg ik, als fervent PC-gamer!![]()
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:10 schreef Shalimar het volgende:
het is toch niet zo dat de benelux edition nederlandse stemacteurs en ondertitels heeft he?![]()
tenminste, ik hoop dat je dit kan veranderen naar het engels uiteraard, anders ga ik mijn pre-order linearecta annuleren
Is dit weer een sneer naar Invisible War?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:52 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Gamemania heeft een leuke deal. Lever 2 oude crapgames in en je krijgt de consoleversie voor 30 euro.
Ik heb nog wel wat oude meuk liggen hier.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:40 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Is dit weer een sneer naar Invisible War?
Ik heb het gedeelte waarop ik reageerde in Bold gezet, dus het ging mij niet om die GM-actie. En check zelf de PI van mijn reactie maar, dan zie je dat ik het sowieso niet serieus bedoelde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:08 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]Nee..... Doe je huiswerk ofzo, Invisible War is toch nooit uitgekomen op de PS3 of wel soms?
Point taken, sorry!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik heb het gedeelte waarop ik reageerde in Bold gezet, dus het ging mij niet om die GM-actie. En check zelf de PI van mijn reactie maar, dan zie je dat ik het sowieso niet serieus bedoelde.
Np.quote:
Ik weet nog dat dit bij Homefront ook gebeurde. Toen kon je al voor de releasedate de game spelen door de exe in X:\Program Files (x86)\steam\steamapps\common\ te starten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:58 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Np.
Iemand trouwens een idee? Ik heb DE:HE dus al gedownload. Ik startte net Steam weer even op en er werd weer 12 MB gedownload. Maar ik zie nergens details of berichten van wat er nou bij gekomen, of wat er veranderd is.
Het is idd een .exe bestand dat erbij is gekomen, gezien het tijdstip dat er achter staat overeenkomt met de downloadtijd. Alleen hij is niet te activeren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:28 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik weet nog dat dit bij Homefront ook gebeurde. Toen kon je al voor de releasedate de game spelen door de exe in X:\Program Files (x86)\steam\steamapps\common\ te starten.
Voor 250 heb je een 360 en Deus Ex.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:38 schreef RickoKun het volgende:
Nog 300 euro bij elkaar werk0n en ik heb een nieuwe PC
Ricko is een fijnproever, een ware connaiseur der spelerij. Niets dan het beste voor deze eloquente gentleman!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:57 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Voor 250 heb je een 360 en Deus Ex.
Oh, dan moet ie een PS3 nemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ricko is een fijnproever, een ware connaiseur der spelerij. Niets dan het beste voor deze eloquente gentleman!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:03 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Oh, dan moet ie een PS3 nemen.
Jaja, cheap I know...quote:
Toetsenbord en muis. PC biedt wel meer naast mooiere graphics, je zit vaak dichter op je scherm waardoor meer % van je zicht je game is, je zit er dus iets meer in, muis is retenauwkeurig om mee te mikken en veel interfaces werken sneller op een PC (denk aan een RPG waarin je met je items moet kloten, stukken makkelijker met een muis en tobo dan met een controller (over het algemeen wel))quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:21 schreef duo-penotti het volgende:
Heb zelf nooit een game op een PC gespeeld. Snap wel dat de graphics op een PC beter zijn. Maar een console lijkt mij toch fijner spelen. En ja dat de graphics dan iets slechter zijn, dan kan me geen reet boeien.
Ik heb laatst wel even COD4 uitgeprobeerd op mijn Mac. Maar dat speelde echt voor geen meter.
Spelen jullie (PC Gamers) gewoon met een toetsenbord en muis. Of sluiten jullie een controller aan op jullie PC ?
Naja ik snap niet hoe het fijn mikken is met die analoge sticks, voor een single player game maakt het niet zoveel uit (ik haal deus ex ook gewoon op de ps3). Maar multiplayer games speel ik liever op de pc, persoonlijk heb ik het gevoel meer controle te hebben op de pc.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:21 schreef duo-penotti het volgende:
Heb zelf nooit een game op een PC gespeeld. Snap wel dat de graphics op een PC beter zijn. Maar een console lijkt mij toch fijner spelen. En ja dat de graphics dan iets slechter zijn, dan kan me geen reet boeien.
Ik heb laatst wel even COD4 uitgeprobeerd op mijn Mac. Maar dat speelde echt voor geen meter.
Spelen jullie (PC Gamers) gewoon met een toetsenbord en muis. Of sluiten jullie een controller aan op jullie PC ?
Heb je ook. En vooral RPG's met items en bags en spells enz zijn super handig op een PC. Maarja, nog 2 dagenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:35 schreef Moro het volgende:
[..]
Naja ik snap niet hoe het fijn mikken is met die analoge sticks, voor een single player game maakt het niet zoveel uit (ik haal deus ex ook gewoon op de ps3). Maar multiplayer games speel ik liever op de pc, persoonlijk heb ik het gevoel meer controle te hebben op de pc.
*Smoofie snapt deze post niet helemaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:43 schreef Pheno het volgende:
* Pheno speelt de debug nog maar eens. Gewoon omdat het kan. Kutwessiej, reviewen en dan op vakantie gaan!
Als Wessiej nu nog ff hier was gebleven had ie m op kunnen sturen naar Pheno en was Pheno intens gelukkigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
*Smoofie snapt deze post niet helemaal.
Oh op die manier. Ahjoh, hoe langer je wacht, hoe groter het genot (quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als Wessiej nu nog ff hier was gebleven had ie m op kunnen sturen naar Pheno en was Pheno intens gelukkig
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:22 schreef cool15 het volgende:
ik heb zoeen review van de beta gezien, ik heb gehoord dat hij echt slecht is
Je hebt een review van een 1 jaar oude build GEZIEN en je hebt GEHOORD dat hij echt slecht is....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:22 schreef cool15 het volgende:
ik heb zoeen review van de beta gezien, ik heb gehoord dat hij echt slecht is
Nog serieus op ingaan ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:26 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Je hebt een review van een 1 jaar oude build GEZIEN en je hebt GEHOORD dat hij echt slecht is....
Als je wil trollen, doe er dan een beetje moeite voor. Jezus wat slecht.....
Obvious troll is obvious.Faalhaasje.
Zoals ik al zei, er moet wel moeite gedaan worden. Trollen is niet moeilijk, maar als je dat al niet kan.....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nog serieus op ingaan ook.![]()
Nog een dagje.quote:
Volgens mij staat dat er altijd, Toen ik hem een paar weken geleden had besteld stond er bijv. 5 weken. En de week erna 4. Hij telt af zegmaar, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Heb hem daar zelf ook besteld en ook wel eens spellen gepre-orderd en die zijn ook gewoon mooi op de releasedag aangekomenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:02 schreef duo-penotti het volgende:
Heeft iemand al wat van Wehkamp gehoord ?
Mijn levertijd staat nog steeds op 1 week.
Mag toch hopen dat ik 'm op de releasedag binnen heb.
Beetje laatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:09 schreef RickoKun het volgende:
Ik wacht effe tot ik mijn pc kan dokken voordat ik deze koop. Ik verwacht wel dat dit mijn eerste "next gen PC" spel wordtSamen met The Witcher 2
Nee, eh, de tweede van de budgetgaminglijst.quote:
Klopt manquote:
Ik lees in je link dit? Dus geen idee wat ik nu moet geloven. Ik mag hopen voor de Xbox-eigenaren dat er een Engelstalige optie is. Nederlands klinkt gewoonweg niet in zo'n spelquote:Q: I ordered the so called EU-Version of this game here in Germany (for XBOX360).
Can anyone confirm that the EU-Version ist Multi-Language FIGS? I heard that the XBOX360 Version has only one language on Board. Is that only for the english version?
A: EU is FIGS, UK is English only. These are the only two versions of the game in Europe on consoles.
Ehhh jawel! Infamous op de PS3 werd in het nederlands geleverd. Je kon de engelse audio toen downloaden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:20 schreef Smoofie het volgende:
Er is nooit nederlands. Dus maak je daar maar geen zorgen om. Ik heb toch de PC versie UK edition besteld. Gelukkig is die region lock weg. Mijne was de 23e verstuurd btw.
dat bedoel ik dus, denk je echt dat ik zomaar onzin ga posten in het topic?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees in je link dit? Dus geen idee wat ik nu moet geloven. Ik mag hopen voor de Xbox-eigenaren dat er een Engelstalige optie is. Nederlands klinkt gewoonweg niet in zo'n spel
Nou ja, wat ik quote zegt dat het gewoon in het multi isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:28 schreef Shalimar het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, denk je echt dat ik zomaar onzin ga posten in het topic?
Klopt, althans, zo werkte het ook bij (naar ik meen) Assassin's Creed II op de X360.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:19 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Engels zit er altijd in druifjes! Gewoon zorgen dat je PS3 of 360 op engels staan. No worries.
quote:Deus ex - Human revolution (Augmented edition)
Verzonden naar DHL Servicepoint
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Klopt, althans, zo werkte het ook bij (naar ik meen) Assassin's Creed II op de X360.
Anyway, ik heb 'm net opgepikt bij de FRS. Ja, lach me maar uit, maar de MediaMarkt had hem nog niet. Heb hem voor de PS3 gekocht omdat ik had gelezen dat vooral de X360 last had van (kleine) framerate issues. Dus... Ben erg benieuwd, ik ga hem van het weekend eens spelen.
Edit:
Nog even over de taal; ik heb de game verder nog niet gespeeld, maar ik heb de Benelux Edition (whatever dat mag betekenen) en daar staat op dat de game in het Engels is en de handleiding in het Nederlands. Hetzelfde zoals bij vrijwel alle games dus.
Bier en tieten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef RickoKun het volgende:
Duhhhh benelux editionwat denk je dan, mijn waerde rikketik?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:52 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Gamemania heeft een leuke deal. Lever 2 oude crapgames in en je krijgt de consoleversie voor 30 euro.
Ik heb nog wel wat oude meuk liggen hier.
Countdown: approx. 4 hours.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:11 schreef Catch_me het volgende:
Ben net in china aangekomen WAT EEN MODDER VETTE GAME GAME OF THE YEAR WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
deze is juist gemaakt voor de pc, betere graphics en AI voor zover ik weetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:59 schreef jepperdeprep het volgende:
Denk je dat deze een beetje goed speelbaar zal zijn op de PC of is dit echt meer een console game? Want Fable zuigt echt op de PC (third person and such).
Echt? Hmmm interesting! Thanks.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:03 schreef Shalimar het volgende:
[..]
deze is juist gemaakt voor de pc, betere graphics en AI voor zover ik weet
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe is ik ga naar die bakken met 2e hands games. Ik koop er 2 stuks van 1 euro. Kom een dag later terug en lever die games in_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel mooi om te zien dat al die invloeden samen toch goed werken.
Dijk van een spel, ziet er fantastisch uit en de mogelijkheden zijn legio.
Voor mij nu al, ook al weet ik de helft niet meer, een GOTY contender.
How can I help you... BoB!
Goeie patch is dat ja, mijn laadtijden zijn met 50% korter geworden zoals in de notes ook staat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:22 schreef Brammie1 het volgende:
het is al patchtijd: Patch voor windows-versie van Deus Ex: Human Revolution
Vergeten we nou zomaar Portal 2quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:42 schreef Smoofie het volgende:
GOTY / GOTY for PC contenders lijken me al bekend denk ik. Deus ex, Skyrim, Battlefield 3 en The Witcher 2.
Hier nog niets...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Bij de Wehkampf trouwens.
(geen mailtje gekregen trouwens, maar staat wel zo bij orderstatus)
Helaas betreft dit topic noch Witcher 2, noch Portal 2..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef ems. het volgende:
The witcher 2 is minder dan portal 2 en portal 2 is mediocre at best.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef ems. het volgende:
The witcher 2 is minder dan portal 2 en portal 2 is mediocre at best.
Heb zojuist de Augmented Edition opgehaald bij het DHL service point, hoop voor je dat je hem nog krijgtquote:
Ik begin morgen overnieuw.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:54 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb net de Benelux versie gekocht bij gamemania voor 30E (fifa 10 en uncharted 1 ingeruild) Helaas kan ik pas morgen spelen.
Als je pc het trekt, de pc-versie natuurlijk! Goedkoper, betere graphics/besturing.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:31 schreef Athlon64x het volgende:
Ho ho mensen welke versie zal ik eens halen Ps3 versie of Pc?
Hmm toevallig dat ik ook de CE heb besteld maar wel bij Mycom. Ik heb ook nog niks binnen, maar ik kreeg een tweet dat er iets met de levering van de CE was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zie, op mijn telefoon althans, nog niets staan. Aan de andere kant: I can wait.
Kleine kanttekening: ik heb wel de CE in bestelling staan.
OOKquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:34 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als je pc het trekt, de pc-versie natuurlijk! Goedkoper, betere graphics/besturing.
Werd net hier boven al gemeld dat er een patch uit was. Wel of niet grafisch, weet ik niet. Zou 't ff checken als ik jou was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Ben de versie via Steam aan het spelen maar wordt gek van de random crashes...
iemand hier ook een GTX 570 die me kan vertellen of hij die problemen ook heeft?
AMD processor? Laatste video drivers ook gedaan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Ben de versie via Steam aan het spelen maar wordt gek van de random crashes...
iemand hier ook een GTX 570 die me kan vertellen of hij die problemen ook heeft?
GTX 570 is volgens mij Nvidiaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:39 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
AMD chipset? Zo ja, patch installeren en klaar. Laatste video drivers ook gedaan?
AMD Phenom II X6 1100T @ 3.30Ghzquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:39 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
AMD processor? Laatste video drivers ook gedaan?
Need input!
Patch al geïnstalleerd? Die voorkomt een hoop crash problemen met AMD en Ati namelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
AMD Phenom II X6 1100T @ 3.30Ghz
4.00GB RAM
Windows 7 Ultimate 64-Bits
NVIDIA Geforce GTX 570
-edit-
laatste nvidia drivers (geen beta) en rest van het systeem is up-to-date crashes komen zowel voor in DX10 als DX11 modus...
Is je Geforce overclocked wellicht? Zo ja, kunnen het temp. issues zijn.....quote:A frequent issue for AMD/ATI hardware users that can cause the game to crash on startup
Inderdaad effe een chipset update uitvoeren als ik het zo lees.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Gaat automatisch via Steam.. die patch was geladen voordat ik het spel mocht spelen... zie op de steam support fora dat het spel een amd driver probeert aan te roepen en daarop crashed. even kijken of daar toevallig updates voor zijn.
-edit-
niets overclocked en temp is goed. crashes zijn ook random en andere spellen hebben geen problemen
Wat je ook nog kan doen en is tevens het makkelijkst en verhelpt bij een hoop games gezeik:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Hmmm chipset drives zijn al maanden bij, dus dat is het ook niet... ben ook niet de enige die (na de patch) nog steeds problemen ondervind.
Heb de intro door kunnen spelen met maar 2 crashes![]()
Nu crasht het spel gewoon random.
0xc0000005 is een Access Violation........ Het is je Deus Ex install amigo...... Re-install it.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Toevallig net zelf gedaan, maar hij crasht nu 3 minuten later...
Faulting application name: dxhr.exe, version: 1.1.622.0, time stamp: 0x4e565b57
Faulting module name: dxhr.exe, version: 1.1.622.0, time stamp: 0x4e565b57
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x0069852a
Faulting process id: 0x1fd8
Faulting application start time: 0x01cc63f9c3e90077
Faulting application path: E:\program files (x86)\steam\steamapps\common\deus ex - human revolution\dxhr.exe
Faulting module path: E:\program files (x86)\steam\steamapps\common\deus ex - human revolution\dxhr.exe
Report Id: 9615d936-cfed-11e0-8a89-bcaec5ad6b08
Nu weet je weer waarom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:29 schreef Ceased2Be het volgende:
Ben roestig als PC Gamer merk ik wel... 5 jaar geen game-pc gehad
Dat is echt 1 van de hoofdredenen geweest om 4 jaar terug een xbox aan te schaffen. Dingen als games die crashen omdat je niet de laatste updates hebt of je hardware niet ondersteund wordt.quote:
Geniaal, net opnieuw gedownload... 5 minuten gespeeld en crashed nu weer op een ander punt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:16 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
0xc0000005 is een Access Violation........ Het is je Deus Ex install amigo...... Re-install it.
Het is toch ook geen fps?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:17 schreef DOPERT het volgende:
uurtje gespeeld.
is een console port. is niet te spelen als normale FPS.
erg jammer, had er zelf meer van verwacht.
Je moeder is een console-port, hij valt prima te spelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:17 schreef DOPERT het volgende:
uurtje gespeeld.
is een console port. is niet te spelen als normale FPS.
erg jammer, had er zelf meer van verwacht.
Het eerste deel wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:25 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Het is toch ook geen fps?
Jup.quote:
en de boss battles zijn wat vreemd in vergelijking met de rest van de gameplay vooral als je wat meer voor stealth gaatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:16 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Jup.
Wel een beetje jammer van al die emotieloze gezichten; een vrouw die staat te huilen over de dood van haar man, haar ogen helemaal open, haar mond een beetje standaard open. Dat had wel beter gekund, vind ik. Maar daar probeer ik maar doorheen te kijken. Want voor de rest speelt het weer heerlijk weg. Gameplay, sfeer, verhaal zijn.
Boss fight is inderdaad minder, hele missie in stealth gedaan geeneens een normaal wapen bij omdat je inventory al vrij rap barstensvol zit met de DLC en dan sta je daar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:59 schreef Catch_me het volgende:
Die geforceerde boss fights slaan totaal nergens op inderdaad. Ik had dit spel een 10 gegeven maar door lame shit zoals dat krijgt ie van mij een 9.
Precies.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:37 schreef Moro het volgende:
[..]
Boss fight is inderdaad minder, hele missie in stealth gedaan geeneens een normaal wapen bij omdat je inventory al vrij rap barstensvol zit met de DLC en dan sta je daar.
Hele augmentation systeem vind ik ook maar dubieus,ik heb meer het gevoel dat ik constant achterloop dan dat ik ook echt sterker wordt, maar goed ik zit nog vrij vooraan in het spel.
Speel je hem op een console? De pc versie heeft een patch gekregen die de laadtijden met de helft verkort heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:52 schreef speknek het volgende:
Ik ging voor stealth, maar je wordt al snel gesnapt (het lijkt een beetje random of ze je wel of niet achter een muurtje zien), en met die onzalige laadtijden is er geen reet aan om een ruimte meer dan vier keer te moeten doen. Dus nu knal ik iedereen maar gewoon neer. Vond vooralsnog het sluipen in Splinter Cell beter. Maar goed, ben ook pas bij de eerste echte missie want op dit tempo doe ik er incl laden tachtig uur over.
dat is het spel en gebeurt vaker bij rpg's, maar is te verbeteren door punten in je nauwkeurigheid te stoppen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:57 schreef Moro het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is de sniper rifle gewoon super onnauwkeurig?
Ja xbox. En die gaan natuurlijk nooit een patch krijgen door MSquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:55 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Speel je hem op een console? De pc versie heeft een patch gekregen die de laadtijden met de helft verkort heeft
ga er maar vanuit dat je hem dan niet krijgt!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Nog niets geheurd van Wehkamp's CE...
Ik heb al een mailtje gestuurd, maar krijg volgende week pas antwoord. Haal ik hem alsnog in de winkel als ie er is...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:25 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ga er maar vanuit dat je hem dan niet krijgt!
had ik ook al eerder met 2 Ce versies van games daar!
ja over 3 dagen annuleren ze hem ineens
via bol is ie wel binnen gekomenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Nog niets geheurd van Wehkamp's CE...
Ik ben bang dat ik ze dan pas kan gebruiken als ik hem opnieuw ga spelen......quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Das kak, maar alsnog activeren is geen mogelijkheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op elke fokker past een bril.
Daar moet je je niet teveel aan storen, gezichtsuitdrukkingen zijn echt fucking moeilijk om te doen in games. De technologie daarvoor staat echt nog in de kinderschoenen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:16 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Jup.
Wel een beetje jammer van al die emotieloze gezichten; een vrouw die staat te huilen over de dood van haar man, haar ogen helemaal open, haar mond een beetje standaard open. Dat had wel beter gekund, vind ik. Maar daar probeer ik maar doorheen te kijken. Want voor de rest speelt het weer heerlijk weg. Gameplay, sfeer, verhaal zijn.
In het begin is het wennen. Zeker aan de controls. Maar als je eenmaal in het verhaal zit wil je niet meer stoppen met spelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:10 schreef 2dope het volgende:
Hoe bevalt 't allemaal folks? Ik zie veel klachten/opmerkingen, terecht natuurlijk, maar nog te weinigsmileys. Zit nog een beetje te twijfelen of ik 'm op ga pikken morgen.
Dit soort shit vind ik altijd bruut
Oh, dat ding. Die verkocht ik aan de eerste de beste merchant die ik tegenkwamquote:[b]Op zondag 28 augustus 2011 09:55 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:[/b
Heb er nu dik 4 uur in zitten en kan dus fluiten naar mn dubbelloops shotgun etc....
KUT
Ik heb L.A. noire gespeeld dus nu verwacht ik die tech in elke game jammergenoegquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:07 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Daar moet je je niet teveel aan storen, gezichtsuitdrukkingen zijn echt fucking moeilijk om te doen in games. De technologie daarvoor staat echt nog in de kinderschoenen.
Troll.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb L.A. noire gespeeld dus nu verwacht ik die tech in elke game jammergenoeg.
Jaren voor deus ex: Human revolution waren er al games met betere lip sync. Dit viel mij echt tegen, idd vooral dat stukje met Josie Thorpe.quote:
+ dat je stungun maar zeeeer beperkte kogels heeft in het beginquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:32 schreef speknek het volgende:
Ha ik snapte niks van dit spel, ik bleef maar doodgaan en doodgaan, maar ik speelde het als Splinter Cell. Dus elke wachter probeerde ik geruisloos uit te schakelen, beetje lastig alleen als ze voortdurend elkaar kunnen zien. Blijkt dat je gewoon langs ze moet sneaken naar de mission objective. Game is nu ineens een heel stuk makkelijker.
Hebben ze wel gedaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:38 schreef Maanvis het volgende:
Het spel speelt en voelt wel echt als Deus Ex trouwens. Lekker praten met mensen op kantoor bijvoorbeeld. Jammer dat de WC's op het Sarif kantoor unisex zijn (of ik moet me vrgissen). Het had me wel leuk gevonden als ze daar hetzelfde geintje hadden ingebouwd als bij UNATCO HQ.
aww fuck dan moet ik terug om pritchard nog te horenquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:45 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hebben ze wel gedaan.
Aan het eind van die eerste missie, krijg je van Pritchard te horen: "And by the way, Jensen, I know you went through all these changes, but they didn't make you a woman. So stay out of the women restroom!"
Tot nu toe nog geen enkele lethal kill en dat wil ik zo houden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
+ dat je stungun maar zeeeer beperkte kogels heeft in het begin.
uiteindelijk komt het dan toch vaak neer op knallen met wat dodelijkere guns.
Was ook mijn bedoeling.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:50 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen enkele lethal kill en dat wil ik zo houden.
Waar ergens kan ik die silencer oppikken? Ik ben er nog geen tegengekomen in detroit en zit nu al in de volgende shizzle.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:13 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Was ook mijn bedoeling.
Maar een 10mm pistol met silencer, laser sight + ammo- en reloadupgrade schiet zo lekker.
het is een prequel dus de enige referenties naar het eerste deel spoilen niks over het eerste deel, maar ze zijn ook niet te herkennen als referenties naar het eerste deelquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:43 schreef fwokker het volgende:
Ik ben al heel lang van plan om deus ex 1 te spelen maar heb dit nog niet gedaan, kan ik Human Revolution spelen zonder voor 1 gespoilt te worden of moet ik eerst de 1e gaan spelen.
de spoilers zijn niet als zodanig herkenbaar, bijv. bedrijven die je in human revolution ziet komen ook in deus ex 1 voor. human revolution geeft gewoon een hoop achtergrondinfo voor deus ex 1, dus misschien is eerst human revolution spelen juist wel beterquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:43 schreef fwokker het volgende:
Ik ben al heel lang van plan om deus ex 1 te spelen maar heb dit nog niet gedaan, kan ik Human Revolution spelen zonder voor 1 gespoilt te worden of moet ik eerst de 1e gaan spelen.
er zitten 2 wapendealers in Detroit je moet enkel via een brandtrap en het raam naar binnenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Waar ergens kan ik die silencer oppikken? Ik ben er nog geen tegengekomen in detroit en zit nu al in de volgende shizzle.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:55 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
er zitten 2 wapendealers in Detroit je moet enkel via een brandtrap en het raam naar binnen
zelfde gebouw waar je ook voor een side quest moet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef ems. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest kan ik je alleen maar aanraden om goed rond te kijken, want je vindt ook vaak genoeg upgrades (en ook praxiskits!) in lockers, lades, armories etc. Dit is echt een spel die de geduldige speler beloont voor exploreren. Dus doe dat vooral!'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:43 schreef The_Substitute het volgende:
[..]Tnx. Dat heb ik tot noch toe ook netjes gedaan. Ik heb deus ex 1 wel 20 keer uitgespeeld en heb besloten op de highest difficulty te spelen en netjes alles te volgen. Ik skip ook geen gesprekken en lees altijd de krantjes/datapads etc. Die hele merchant (en misschien dus ook nog meer) heb ik alleen blijkbaar gemist, wat opmerkelijk is want ik heb best lang in detroit rondgestruindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest kan ik je alleen maar aanraden om goed rond te kijken, want je vindt ook vaak genoeg upgrades (en ook praxiskits!) in lockers, lades, armories etc. Dit is echt een spel die de geduldige speler beloont voor exploreren. Dus doe dat vooral!
Conscience do cost.
het is ook een van de quests die niet automatisch aangegeven worden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Tnx. Dat heb ik tot noch toe ook netjes gedaan. Ik heb deus ex 1 wel 20 keer uitgespeeld en heb besloten op de highest difficulty te spelen en netjes alles te volgen. Ik skip ook geen gesprekken en lees altijd de krantjes/datapads etc. Die hele merchant (en misschien dus ook nog meer) heb ik alleen blijkbaar gemist, wat opmerkelijk is want ik heb best lang in detroit rondgestruind
In de meeste situaties is er altijd wel 1 guard die je ongezien even in slaap kan slaan, en dan komt er weer een andere guard 'vrij'. Er is meestal wel een manier om ze allemaal ongezien even KO te slaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:32 schreef speknek het volgende:
Ha ik snapte niks van dit spel, ik bleef maar doodgaan en doodgaan, maar ik speelde het als Splinter Cell. Dus elke wachter probeerde ik geruisloos uit te schakelen, beetje lastig alleen als ze voortdurend elkaar kunnen zien. Blijkt dat je gewoon langs ze moet sneaken naar de mission objective. Game is nu ineens een heel stuk makkelijker.
overduidelijk een geval van; dit is een game die je wel meteen gehaald moet hebben?quote:
Het is juist veel te pc achtig. Slechte checkpointing, trial and error stukjes waar je veel voor moet quicksaven, rare knopkeuzes (hacken gaat ws veel makkelijker met een muis), heel veel datalogs die je moet lezen (toch minder relaxed als je vier meter van je tv afzit) en over de externalisatie van de instructie ben ik als console gamer ook niet helemaal te spreken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:37 schreef numero_uno het volgende:
[..]
overduidelijk een geval van; dit is een game die je wel meteen gehaald moet hebben?
ik lees toch veel verschillende meningen; te console achtig ed.
ben nu nog (weer)in 1 bezig, maar wat is dat nog steeds een bazengame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |