Ik kon het niet objectief bekijken omdat ik deel 1 een van de beste games ooit vond. Dan komt het nogal koud op je dak als het vervolg hoogstens ok isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Deel twee was ook geweldig als je een beetje objectief naar het spel kijkt. Ik heb me er enorm mee vermaakt. Daar mag deel 3 best wel achteraan.
Dit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik kon het niet objectief bekijken omdat ik deel 1 een van de beste games ooit vond. Dan komt het nogal koud op je dak als het vervolg hoogstens ok is
Ziet er allemaal vrij alpha uit, maar er is in iedergeval wát gameplay die we te zien krijgen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:16 schreef HalloweenJack het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/gc-10-deus-ex/703761
Die beta was de reden waarom ik Deus Ex nu al besteld heb.quote:Op woensdag 22 juni 2011 07:38 schreef Pheno het volgende:
Hoe meer ik van de beta's speel, hoe toffer ik het vind
Ik heb net een nieuwe beta in huis, en het is gewoon weer meer tofheid. Ik ben normaal echt niet van dit soort actiegames, maar deze kan ik echt waarderen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:31 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die beta was de reden waarom ik Deus Ex nu al besteld heb.
Heb de beta 1x gespeeld om te kijken of het wat was. Naar mijn gevoel gaat het een topper worden.
Je hebt meerdere wegen die naar een oplossing leiden, dus je bent vrij in de levels zelf om te gaan en staan waar je wil of kunt komen in ieder gevalquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:49 schreef RickoKun het volgende:
Heb je bewegingsvrijheid zoals in Deus Ex of zit je op een achtbaan rit?
quote:Want to know more about Deus Ex: Human Revolution? We played the first ten hours over and over again, and had dramatically different experiences. We recount them in our series of diaries, The Thinker, The Hacker and The Psychopath.
Eindelijk een wedstrijd waar ik echt graag aan mee wil doen is het natuurlijk geen simpele vraag maar een doe-opdracht waar een noob als ik veels te veel tijd aan kwijt ben dus niet aan mee doequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:10 schreef Nebo het volgende:
[WIN] Deus Ex: Human Revolution prijzenpakket!
dat is hoogsten een Duitse versie zonder bloed en dat soort grappenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:17 schreef Shalimar het volgende:
misschien niet een ´´compleet´´ nieuwe game maar wat ik meer bedoelde is andere missies of een ander beginverhaal etc
want dat zou echt bullshit zijn
Ik zelf zal voor HR gaan, maar het is maar wat je voorkeur is. SP of MPquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:45 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb maar geld voor één game. Moet ik deus ex 3 kopen of MW3???
Heb jij ooit een gegarandeerd kas-kraak spel 1 maand voor de release compleet veranderd zien worden om speciaal te voldoen aan de wensen van de bene-fucking-lux?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:17 schreef Shalimar het volgende:
misschien niet een ´´compleet´´ nieuwe game maar wat ik meer bedoelde is andere missies of een ander beginverhaal etc
want dat zou echt bullshit zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |