Als hij liegt, waarom kom je dan opeens op FOK! alles ontkennen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:41 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
je liegt alles aanelkaar over dat maieln heb ik nooit gedaan met jou en je heb mn adres ook nie duh
je zal wel een vriend van sjonnie wesen ofzoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:44 schreef Bazinga het volgende:
[..]
Ow, snap! *kuchkuch*
Ja, zal ik je dan es een bezoekje brengen op je adres?
Of is niet alles waar wat in de pics staat?
Je reageert bijna nooit op het forum, en nu plots, net wanneer ik mijn onthulling doe, begin je weer te janken?
Nou toeval?
Oh, en.. DUH
hij heeft mn aderes nie ech nie of t mot sjonnie en gabbies zijn. ik kom omdat mn manager over de zeik is van deze leugen ik hoef toch niet iedereen door jullie kwijt te rakenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:45 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Als hij liegt, waarom kom je dan opeens op FOK! alles ontkennen.
je moet de link ff weghalen anders worden de modjes boosquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:41 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zoek een leven, je e-mailadres staat trouwens publiekelijk op jeHyves.
dus zo gaat alles hier op fokquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:48 schreef Bazinga het volgende:
Ik ben namelijk Sjonnie!
Ik ben zo kwaad op je, Anita! Jij met heel je imperium!
Ik kwam op de tweede plaats!
En tussen je benen, daar kwam ik al helemaal niet meer!
Dat is het risico van publiekelijk privé gegevens publiceren, plaats het simpelweg niet op internet indien je niet wenst dat anderen het te weten komen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je moet de link ff weghalen anders worden de modjes boos
De overheid adverteert er notabene mee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:51 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dat is het risico van publiekelijk privé gegevens publiceren, plaats hetsimpelweg niet op internet indien je niet wenst dat anderen het te weten komen.
dat geeft nog niet het recht iemand met kanker aids snol en hoer te beschelden. doe je maar tegen je moeder als ze dat leuk vind. En in dit geval heb ik t recht van smaad en belediging aan mn kant dus ff koekeloeren hoe jullie onder uit komen tuig. Ik benb nu woest en weg om aangivte te doen. fok sal ervan lusten. geen eens antwoord op mn rectivicatie eis neee mot me voor aids snol ext uit laten schelden hier..,.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:51 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dat is het risico van publiekelijk privé gegevens publiceren, plaats hetsimpelweg niet op internet indien je niet wenst dat anderen het te weten komen.
Ze zullen je graag zien komen, zo om 2u 's nachts!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:50 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
mooi ga ik nu aangivte op buraeu doen want ben dit zat.
Doei.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:53 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
dat geeft nog niet het recht iemand met kanker aids snol en hoer te beschelden. doe je maar tegen je moeder als ze dat leuk vind. En in dit geval heb ik t recht van smaad en belediging aan mn kant dus ff koekeloeren hoe jullie onder uit komen tuig. Ik benb nu woest en weg om aangivte te doen. fok sal ervan lusten. geen eens antwoord op mn rectivicatie eis neee mot me voor aids snol ext uit laten schelden hier..,.
Doe ik ook niet, ik adviseer je alleen om geen privé gegevens te publiceren of überhaupt inhoud waar je later spijt van kan krijgen. Bekijk het eens realistisch.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:53 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
dat geeft nog niet het recht iemand met kanker aids snol en hoer te beschelden. doe je maar tegen je moeder als ze dat leuk vind. En in dit geval heb ik t recht van smaad en belediging aan mn kant dus ff koekeloeren hoe jullie onder uit komen tuig. Ik benb nu woest en weg om aangivte te doen. fok sal ervan lusten. geen eens antwoord op mn rectivicatie eis neee mot me voor aids snol ext uit laten schelden hier..,.
wat een held is die advocaatquote:
Bom ontploft hier Whoehaaaaaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:58 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik adviseer je alleen om geen privé gegevens te publiceren of überhaupt inhoud waar je later spijt van kan krijgen. Bekijk het eens realistisch.
Dat is moeilijk te zeggen...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:12 schreef Bazinga het volgende:
Dankuwel!
Mijn intrede ging toch niet te ver?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |