Failquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:24 schreef Bazinga het volgende:
STAP1:
[ afbeelding ]
VOLGENDE:
[ afbeelding ]
Het wordt leuker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pak je AIDS, faal mee, en ga de neuk weg!quote:
Via deze Link kom je direct bij de Vok klachtenlijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:25 schreef anitaweethet het volgende:
en nouw ben ik t ook sat jah
Anita, je bent en blijft een snol.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:30 schreef anitaweethet het volgende:
Beste wezens die mij hebben zitten etterren. Ik ben de echte Anita en ben woest. Ik lees alleen maar leugens en zit voor het eerst nu alles is door te lesen ipv dat mn manager t geeft in een dossier. Leugens luegens luegens. check gerust het fok ja nu weet ik fok ipv vok. Het vok sorry fok bestuur heeft een email van mij gehad. Zij kunnen zien welke email ik gebruik sowel hier als waarmee ik hen mailde ook heb ik geenstyl gemaild en ik sal de komende dagen deze berichten is door nemen en alle leugens ontkrachten. Jullie sijn echt gemeen bezich gewwest. Die sogenaamnde manager ken ik nie eens ik heb er maar 1 en dat is mijn dus duh
laat hem mijn email dan geven dan kan t bestuur sien hier dat hij liegt want hij heb mn email niet die liegebeest. nu is mn manager en oom ook verdrietig want die schrok toen hij dit las en is nu boos en verdrietig dus hoe op met dat pesten en plagenquote:
Je hoort geen plek te hebben in de maatschappij, dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:30 schreef anitaweethet het volgende:
Beste wezens die mij hebben zitten etterren. Ik ben de echte Anita en ben woest. Ik lees alleen maar leugens en zit voor het eerst nu alles is door te lesen ipv dat mn manager t geeft in een dossier. Leugens luegens luegens. check gerust het fok ja nu weet ik fok ipv vok. Het vok sorry fok bestuur heeft een email van mij gehad. Zij kunnen zien welke email ik gebruik sowel hier als waarmee ik hen mailde ook heb ik geenstyl gemaild en ik sal de komende dagen deze berichten is door nemen en alle leugens ontkrachten. Jullie sijn echt gemeen bezich gewwest. Die sogenaamnde manager ken ik nie eens ik heb er maar 1 en dat is mijn dus duh
Ik heb ze gesvaed op mijn computer.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:33 schreef Bazinga het volgende:
En nu goed..![]()
STAP1:
[ afbeelding ]
VERVOLGENS:
[ afbeelding ]
Het wordt leuker:
[ afbeelding ]
Hopelijk kunnen we FOK!matties worden, goede introductie en bij deze krijg je faam.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:33 schreef Bazinga het volgende:
En nu goed..![]()
STAP1:
[ afbeelding ]
VERVOLGENS:
[ afbeelding ]
Het wordt leuker:
[ afbeelding ]
HAHA! Lekker voor je oom dat hij moest huilen, vuile snol!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:33 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
laat hem mijn email dan geven dan kan t bestuur sien hier dat hij liegt want hij heb mn email niet die liegebeest. nu is mn manager en oom ook verdrietig want die schrok toen hij dit las en is nu boos en verdrietig dus hoe op met dat pesten en plagen
dit is echt so nep! mijn manager en dus ook mn oom geloevn je echt niet hoor. Ze hebben hier Sjonnie al weg gejaagd maar mijn manager jagen jullie nie weg want dit is zwaar nepquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:33 schreef Bazinga het volgende:
En nu goed..![]()
STAP1:
[ afbeelding ]
VERVOLGENS:
[ afbeelding ]
Het wordt leuker:
[ afbeelding ]
Yeah right, dream on bitch.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:36 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
dit is echt so nep! mijn manager en dus ook mn oom geloevn je echt niet hoor. Ze hebben hier Sjonnie al weg gejaagd maar mijn manager jagen jullie nie weg want dit is zwaar nep
je ben mn manager niet dus dooeiquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:38 schreef Bazinga het volgende:
Oh, en Anita, als ik je een tip mag geven, hou er toch mee op!
Het is echt belachelijk wat je doet!
Groeten,
je manager
Ben ik ontslagen ofzo???quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:39 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
je ben mn manager niet dus dooei
Zoek een leven, je e-mailadres staat trouwens publiekelijk op je Hyves.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:36 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
dit is echt so nep! mijn manager en dus ook mn oom geloevn je echt niet hoor. Ze hebben hier Sjonnie al weg gejaagd maar mijn manager jagen jullie nie weg want dit is zwaar nep
je liegt alles aanelkaar over dat maieln heb ik nooit gedaan met jou en je heb mn adres ook nie duhquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:40 schreef Bazinga het volgende:
[..]
Ben ik ontslagen ofzo???
Ohnee! Heel men wereld stort in!! ( * )
* Dit was ironie
is dat zo? nou dan kun je vrage welke email hij van me hebquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:41 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zoek een leven, je e-mailadres staat trouwens publiekelijk op je Hyves.
Ow, snap! *kuchkuch*quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:41 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
je liegt alles aanelkaar over dat maieln heb ik nooit gedaan met jou en je heb mn adres ook nie duh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |