abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82357767
laat ook maar...

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2010 09:34:40 ]
pi_82357804
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 09:29 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Jawel. In het AD heeft Job Cohen gesteld dat zijn verwijt naar Geert Wilders toe te ver ging.
Dat had hij ookal gedaan voordat Wilders er iets over zei. Maar dat is geen huillie doen. Huillie doen is zeuren over wat Wilders heeft gezegd, wat Wilders dus bij Cohen doet.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 09:35:47 #104
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_82357829
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 09:33 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat had hij ookal gedaan voordat Wilders er iets over zei. Maar dat is geen huillie doen. Huillie doen is zeuren over wat Wilders heeft gezegd, wat Wilders dus bij Cohen doet.
Het tijdstip doet volstrekt niet ter zake.
Ik vind spijt betuigen en terugkomen op eerder gebruikte harde retoriek ook 'huilie doen', ongeacht welke definitie jij daaraan hangt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_82357893
Als iedereen ging huilen over wat Wilders zei tegen andere mensen dan hadden we een overstroming.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 09:43:04 #106
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_82357912
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 09:41 schreef n3z het volgende:
Als iedereen ging huilen over wat Wilders zei tegen andere mensen dan hadden we een overstroming.
Oja, laten we dat als maatgevend stellen.
Onee, want dat wordt niet gedaan. Dit wordt juist veroordeeld.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_82358160
Sterk allemaal weer.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 10:23:00 #108
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_82358525
Wilders ziet zijn mooie peilingwinst als sneeuw voor de zon verdampen en begint maar weer eens wild om zich heen te slaan voor aandacht. Same old, same old.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 10:25:59 #109
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_82358588
De wanhoop van Wilders goed uitgelegd:
http://extra.volkskrant.n(...)_rand_van_de_afgrond
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 10:45:45 #110
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_82359025
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef eltopo2010 het volgende:
Wilders heeft gelijk in deze.

Wat zijn motivatie is om het te zeggen en wat voor persoon/politcus hij verder is boeit me verder niet.

Het zou zowiezo fijn zijn als men zich niet verlaagt tot zulke opmerkingen. Maarja als je door een andere politicus wordt uitgemaakt voor zo iets zwaars dan heb je geen keuze en moet je reageren.
2 maanden geleden op PVV.nl:
quote:
Wilders: Cohen is een ramp

Geert Wilders opent frontaal de aanval op Job Cohen. Volgens de PVV-leider is de kersverse PvdA-aanvoerder 'een wolf in schaapskleren' en 'een gevaar voor Nederland'.

In een gesprek met De Telegraaf waarschuwt Wilders dat Cohen zich profileert als een redelijke man die mensen bindt, maar als burgemeester van Amsterdam heeft bewezen dat problemen onder zijn leiding steeds groter worden.
"Als Cohen landelijk gaat doen wat hij in Amsterdam heeft gedaan, wordt het een grote ramp.

http://www.pvv.nl/index.p(...)s-cohen-is-een-ramp-
En nu doet Wilders huillie in elke toespraak die hij houdt over Cohen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_82361515
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 10:23 schreef Montov het volgende:
Wilders ziet zijn mooie peilingwinst als sneeuw voor de zon verdampen en begint maar weer eens wild om zich heen te slaan voor aandacht. Same old, same old.
Eh volgens mij staat hij al weken zeer stabiel in de peilingen..een verdubbeling met was hij nu aan kamer zetels heeft (wat al een flinke winst was voor zijn partij). Dus snap je opmerking niet.
pi_82361714
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 10:45 schreef Montov het volgende:

[..]

2 maanden geleden op PVV.nl:
[..]

En nu doet Wilders huillie in elke toespraak die hij houdt over Cohen.
Haha inderdaad, hypocrisie ten top. Wat TNA ook al zegt, wanneer het eindelijk andersom eens gebeurd dan is het huilen geblazen. Bovendien snijdt de opmerking van Cohen hout.
pi_82373322
Als Cohen iets gebeurt weet ik je te vinden Geert! Smerige moddercampagne van Wilders
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_82373407
Ben ik de enige die er over valt dat hij iemand verwijt van iets en vervolgens exact hetzelfde (bewust) doet ?

Cohen zegt: Jij bent staatsgevaarlijk!
Wilders zegt: Nee, dat ben jij!
Wilders zegt: Cohen zegt dat ik staatsgevaarlijk ben en brengt mij in gevaar
pi_82373440
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 19:32 schreef BenMoe het volgende:
Ben ik de enige die er over valt dat hij iemand verwijt van iets en vervolgens exact hetzelfde (bewust) doet ?

Nee, dat was al meer mensen opgevallen hoor
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_82373472
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, dat was al meer mensen opgevallen hoor
Oke had alleen pagina 1 en 5 doorgelezen
pi_82374372
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 19:35 schreef BenMoe het volgende:

[..]

Oke had alleen pagina 1 en 5 doorgelezen
Dan heb je een aantal posts op pagina 5 ook over het hoofd gezien.
pi_82375710
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 20:06 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Dan heb je een aantal posts op pagina 5 ook over het hoofd gezien.
Moest nog 'snel' tussen 2 woordjes
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 21:03:20 #120
249559 crew  Lavenderr
pi_82375945
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 19:32 schreef BenMoe het volgende:

Ze doen het gewoon om en om.
pi_82376207
OVerigens vind ik WIlders wel staatsgevaarlijk, als je uitspraken gaat doen als 'eventjes de rechtsstaat opzij zetten' vind ik dat je op de zwarte lijst van de AIVD mag eerlijke gezegd....
pi_82385128
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
OVerigens vind ik WIlders wel staatsgevaarlijk, als je uitspraken gaat doen als 'eventjes de rechtsstaat opzij zetten' vind ik dat je op de zwarte lijst van de AIVD mag eerlijke gezegd....
O, dan zal de AIVD flink uitgebreid moeten worden daar de lijst weleens meer dan 10 miljoen personen lang kon worden.

Ik stel voor dat jij als uiterst betrouwbaar persoon dan de AIVD gaat controleren want er zullen best wel wat infiltranten onder zitten die soms weleens denken, shit die grondwet zit me even tegen.
  zondag 6 juni 2010 @ 07:23:40 #123
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_82385139
quote:
Op zondag 6 juni 2010 07:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

O, dan zal de AIVD flink uitgebreid moeten worden daar de lijst weleens meer dan 10 miljoen personen lang kon worden.
En wie mogen die 10 miljoen zijn dan?
Intelligent, but fucked up.
pi_82385340
quote:
Op zondag 6 juni 2010 07:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

En wie mogen die 10 miljoen zijn dan?
Ben jij het onvoorwaardelijk altijd en immer met alle wetten eens?

En nu niet gaan mierenneuken over de grondwet c.q. het gewone wetboek.
  zondag 6 juni 2010 @ 10:16:52 #125
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_82386311
quote:
Op zondag 6 juni 2010 08:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ben jij het onvoorwaardelijk altijd en immer met alle wetten eens?

En nu niet gaan mierenneuken over de grondwet c.q. het gewone wetboek.
Je weet niet eens wat een rechtsstaat inhoudt.
Tip: het gaat er echt niet om of je met wetten eens bent of niet, maar over grondrechten van burgers en handhaving om willekeurig handelen van de overheid te voorkomen.

Wilders heeft geen probleem om honderden mensen op te sluiten zonder proces, een Nederlandse variant van Guantano Bay, of het administratief opsluiten zoals Wilders het zelf noemt.
Géén kloon van tvlxd!
pi_82386617
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:16 schreef Montov het volgende:

[..]

Je weet niet eens wat een rechtsstaat inhoudt.
Tip: het gaat er echt niet om of je met wetten eens bent of niet, maar over grondrechten van burgers en handhaving om willekeurig handelen van de overheid te voorkomen.

Wilders heeft geen probleem om honderden mensen op te sluiten zonder proces, een Nederlandse variant van Guantano Bay, of het administratief opsluiten zoals Wilders het zelf noemt.
Joh, dramaqueen. Er komt meer bij kijken om de grondwet eventjes te veranderen dan jij hier tussen neus en lippen suggereert. Zelfs geen 80 blonde Wildertjes kunnen niet zomaar aan de grondwet tornen.

Misschien kun je al die jankertjes hier of Fok! dergelijke onzin verkopen maar dat maak je mij niet wijs.
pi_82386701
Het gaat er niet om dat er meer bij komt kijken, het gaat er om dat Wilders dat wil en dat het liefst zou willen. Als je dan maar genoeg aanhang krijgt, zal het je lukken. Het begint klein altijd. En het moet niet groot worden.
Daarom vind ik het goed dat Job er tegen op staat. Het is geen speeltuin waar iemand maar wat kan roepen en dat wat lacherig afgedaan kan worden. Het is te serieus bij Wilders en niet onschuldig.

Doe dan wat die komiek in IJsland doet en nog wint ook:

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=7H2QHSBU

Daarvan beseft iedereen dat het een grap is en mensen willen er wantrouwen tegenover politici in kwijt als ze op hem stemmen. Helaas is Wilders niet zo'n komiek. Bij hem is het serieus. Hij wordt ook niet voor niets bewaakt tot in het idiote, dat hoeft niet bij die komiek.

[ Bericht 22% gewijzigd door Rosite op 06-06-2010 10:44:38 ]
  zondag 6 juni 2010 @ 10:59:09 #128
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_82387084
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:34 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Joh, dramaqueen. Er komt meer bij kijken om de grondwet eventjes te veranderen dan jij hier tussen neus en lippen suggereert. Zelfs geen 80 blonde Wildertjes kunnen niet zomaar aan de grondwet tornen.

Misschien kun je al die jankertjes hier of Fok! dergelijke onzin verkopen maar dat maak je mij niet wijs.
Je hebt ook meer dan 80 haatimams nodig om de sharia in te voeren, maar als er 1 haatimam een politieke partij opricht en in peilingen tot 30 zetels komt dan zal jij en vele anderen terecht kritiek leveren hoe de rechtsstaat in gevaar komt door die partij. Ik zal dan consequent aan je zijde staan. Jij daarentegen steunt de PVV vanwege je intolerantie en xenofobie.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 6 juni 2010 @ 11:01:36 #129
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_82387142
Ik stem tenminste op een partij waarbij ik niet vrees voor het land als ze 80% van de stemmen winnen. Ik vind dat wel een aardig criterium, maar wie ben ik?
Géén kloon van tvlxd!
pi_82387220
- 'Geert Wilders gaat het allemaal keihard aanpakken!'
'Maar dat is tegen allerlei verdragen, het is immoreel, het is tegen de grondwet in.'
- 'Nee, hoor, dat is het niet, dat wil hij niet, linkse bangmakerij!'
'O, nou hier staat anders dat...'
- 'Linkse laffe bangmakerij! Geert Wilders krijgt toch nooit genoeg zetels om zijn standpunten waar te maken!'

Helder.
pi_82387228
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:38 schreef Rosite het volgende:
Het gaat er niet om dat er meer bij komt kijken, het gaat er om dat Wilders dat wil en dat het liefst zou willen. Als je dan maar genoeg aanhang krijgt, zal het je lukken. Het begint klein altijd. En het moet niet groot worden.
Daarom vind ik het goed dat Job er tegen op staat. Het is geen speeltuin waar iemand maar wat kan roepen en dat wat lacherig afgedaan kan worden. Het is te serieus bij Wilders en niet onschuldig.

Doe dan wat die komiek in IJsland doet en nog wint ook:

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=7H2QHSBU

Daarvan beseft iedereen dat het een grap is en mensen willen er wantrouwen tegenover politici in kwijt als ze op hem stemmen. Helaas is Wilders niet zo'n komiek. Bij hem is het serieus. Hij wordt ook niet voor niets bewaakt tot in het idiote, dat hoeft niet bij die komiek.

Hij wordt bewaakt tot in het idiote omdat er idioten lopen die met geweld dreigen...laten we even niet de zaken omdraaien. Zelf Halsema kreeg even beveiliging nadat ze zei in een interview dat ze het zonde vindt dat al die meisjes met hoofddoek hun haren niet kunnen laten wapperen. Politici kan je wegstemmen... religieuze idioten die met geweld dreigen niet helaas.
pi_82387260
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:01 schreef Montov het volgende:
Ik stem tenminste op een partij waarbij ik niet vrees voor het land als ze 80% van de stemmen winnen. Ik vind dat wel een aardig criterium, maar wie ben ik?
Montov, Dogmaticus Irritantus.
pi_82387373
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:06 schreef eltopo2010 het volgende:

[..]

Hij wordt bewaakt tot in het idiote omdat er idioten lopen die met geweld dreigen...laten we even niet de zaken omdraaien. Zelf Halsema kreeg even beveiliging nadat ze zei in een interview dat ze het zonde vindt dat al die meisjes met hoofddoek hun haren niet kunnen laten wapperen. Politici kan je wegstemmen... religieuze idioten die met geweld dreigen niet helaas.
Dat is het lastige: je discrimineert, bedreigt mensen in hun identiteit, kleineert en schoffeert ze, wat Wilders doet en dan moet je je laten bewaken en dan zegt hij dat het de schuld van de ander is. Tja....
Moeilijk. Wilders triggert en lokt uit en tergt en gaat daarbij mogelijk over de grenzen van onze wetten heen, zal in oktober blijken, en wil die wetten ook veranderen.
Ik vind dat een policus als Wilders zich niet verantwoordelijk gedraagt. Hij heeft de verantwoordelijkheid over 16 miljoen mensen als hij wil regeren en niet over een deel daarvan.
pi_82387535
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:11 schreef Rosite het volgende:

[..]

Dat is het lastige: je discrimineert, bedreigt mensen in hun identiteit, kleineert en schoffeert ze, wat Wilders doet en dan moet je je laten bewaken en zegt dat het de schuld van de ander is. Tja....
Moeilijk. Wilders triggert en lokt uit en tergt en gaat daarbij mogelijk over de grenzen van onze wetten heen, zal in oktober blijken, en wil die wetten ook veranderen.
Ik vind dat een policus als Wilders zich niet verantwoordelijk gedraagt. Hij heeft de verantwoordelijkheid over 16 miljoen mensen als hij wil regeren en niet over een deel daarvan.
Je draait om de brei heen met je eigen politieke voorkeur die totaal niet relevant is.

Ik vind dat het onacceptabel is in een vrij westers land als Nederland dat een politicus 24uur per dag bewaking nodig heeft. BTW ik geef er nog het voorbeeld bij dat zelfs Halsema even beveiliging nodig had...

Of vindt je dat verkrachting soms ook uitgelokt is? of een juwelier provoceert als hij overvallen wordt?

Ofwel je bent voor geweld danwel tegen.
pi_82388831
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:18 schreef eltopo2010 het volgende:

[..]

Of vindt je dat verkrachting soms ook uitgelokt is? of een juwelier provoceert als hij overvallen wordt?

Ofwel je bent voor geweld danwel tegen.
Moeten die hoeren maar niet in korte rokjes lopen.

Wat is dat nu voor vergelijking en wie probeer je ervan te overtuigen dat het een kwalijke zaak is dat iemand als Wilders bescherming nodig heeft? Niemand die het hier goedkeurt dat Wilders bedreigd wordt.
pi_82398601
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:02 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Moeten die hoeren maar niet in korte rokjes lopen.

Wat is dat nu voor vergelijking en wie probeer je ervan te overtuigen dat het een kwalijke zaak is dat iemand als Wilders bescherming nodig heeft? Niemand die het hier goedkeurt dat Wilders bedreigd wordt.
Ik kies een banale vergelijking omdat diegene op wie ik reageer principiële zaken middels een schijn nuancerende afzwakking probeert recht te praten. En dat helaas niet alleen in dit topic.
pi_82403590
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:59 schreef Montov het volgende:

[..]

Je hebt ook meer dan 80 haatimams nodig om de sharia in te voeren, maar als er 1 haatimam een politieke partij opricht en in peilingen tot 30 zetels komt dan zal jij en vele anderen terecht kritiek leveren hoe de rechtsstaat in gevaar komt door die partij. Ik zal dan consequent aan je zijde staan. Jij daarentegen steunt de PVV vanwege je intolerantie en xenofobie.
Als er intoleranten zijn, zijn het types als jij die het maar niet kunnen verkroppen dat er andere meningen zijn dan van jou en daar als reactie op gaan janken dat de ander intolerant en xenofoob is.
Echt, je reactie getuigt van zoveel kortzichtigheid angst dat je zelfs niet schuwt om anderen zwart te maken.
pi_82403655
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Als er intoleranten zijn, zijn het types als jij die het maar niet kunnen verkroppen dat er andere meningen zijn dan van jou en daar als reactie op gaan janken dat de ander intolerant en xenofoob is.
Echt, je reactie getuigt van zoveel kortzichtigheid angst dat je zelfs niet schuwt om anderen zwart te maken.
Serieuze vraag, heb je wel eens gelachen? Zomaar omdat je iets leuk of grappig vindt, zonder dat daarbij leedvermaak aan te pas komt.
pi_82403672
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:01 schreef Montov het volgende:
Een angstige faalhaas?
pi_82403821
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:28 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Serieuze vraag, heb je wel eens gelachen? Zomaar omdat je iets leuk of grappig vindt, zonder dat daarbij leedvermaak aan te pas komt.
Een serieus antwoord.

Ik lig vaak in een deuk om zielepieten die het presteren van een mug een olifant te maken.

Maar niet getreurd jongen, ook de PvdA komt er niet onderuit om de zwakste groep als eerste te pakken. En raad eens waarom dat zo is.
pi_82405448
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Een serieus antwoord.

Ik lig vaak in een deuk om zielepieten die het presteren van een mug een olifant te maken.

Maar niet getreurd jongen, ook de PvdA komt er niet onderuit om de zwakste groep als eerste te pakken. En raad eens waarom dat zo is.
Zonder leedvermaak he? Want als je om zielepieten lacht, lach je om hun tekortkomingen. Ik bedoel gewoon oprecht genieten van de mooie dingen van het leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')