Joh, dramaqueen. Er komt meer bij kijken om de grondwet eventjes te veranderen dan jij hier tussen neus en lippen suggereert. Zelfs geen 80 blonde Wildertjes kunnen niet zomaar aan de grondwet tornen.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:16 schreef Montov het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat een rechtsstaat inhoudt.
Tip: het gaat er echt niet om of je met wetten eens bent of niet, maar over grondrechten van burgers en handhaving om willekeurig handelen van de overheid te voorkomen.
Wilders heeft geen probleem om honderden mensen op te sluiten zonder proces, een Nederlandse variant van Guantano Bay, of het administratief opsluiten zoals Wilders het zelf noemt.
Je hebt ook meer dan 80 haatimams nodig om de sharia in te voeren, maar als er 1 haatimam een politieke partij opricht en in peilingen tot 30 zetels komt dan zal jij en vele anderen terecht kritiek leveren hoe de rechtsstaat in gevaar komt door die partij. Ik zal dan consequent aan je zijde staan. Jij daarentegen steunt de PVV vanwege je intolerantie en xenofobie.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Joh, dramaqueen. Er komt meer bij kijken om de grondwet eventjes te veranderen dan jij hier tussen neus en lippen suggereert. Zelfs geen 80 blonde Wildertjes kunnen niet zomaar aan de grondwet tornen.
Misschien kun je al die jankertjes hier of Fok! dergelijke onzin verkopen maar dat maak je mij niet wijs.
Hij wordt bewaakt tot in het idiote omdat er idioten lopen die met geweld dreigen...laten we even niet de zaken omdraaien. Zelf Halsema kreeg even beveiliging nadat ze zei in een interview dat ze het zonde vindt dat al die meisjes met hoofddoek hun haren niet kunnen laten wapperen. Politici kan je wegstemmen... religieuze idioten die met geweld dreigen niet helaas.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:38 schreef Rosite het volgende:
Het gaat er niet om dat er meer bij komt kijken, het gaat er om dat Wilders dat wil en dat het liefst zou willen. Als je dan maar genoeg aanhang krijgt, zal het je lukken. Het begint klein altijd. En het moet niet groot worden.
Daarom vind ik het goed dat Job er tegen op staat. Het is geen speeltuin waar iemand maar wat kan roepen en dat wat lacherig afgedaan kan worden. Het is te serieus bij Wilders en niet onschuldig.
Doe dan wat die komiek in IJsland doet en nog wint ook:
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=7H2QHSBU
Daarvan beseft iedereen dat het een grap is en mensen willen er wantrouwen tegenover politici in kwijt als ze op hem stemmen. Helaas is Wilders niet zo'n komiek. Bij hem is het serieus. Hij wordt ook niet voor niets bewaakt tot in het idiote, dat hoeft niet bij die komiek.
Montov, Dogmaticus Irritantus.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:01 schreef Montov het volgende:
Ik stem tenminste op een partij waarbij ik niet vrees voor het land als ze 80% van de stemmen winnen. Ik vind dat wel een aardig criterium, maar wie ben ik?
Dat is het lastige: je discrimineert, bedreigt mensen in hun identiteit, kleineert en schoffeert ze, wat Wilders doet en dan moet je je laten bewaken en dan zegt hij dat het de schuld van de ander is. Tja....quote:Op zondag 6 juni 2010 11:06 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]
Hij wordt bewaakt tot in het idiote omdat er idioten lopen die met geweld dreigen...laten we even niet de zaken omdraaien. Zelf Halsema kreeg even beveiliging nadat ze zei in een interview dat ze het zonde vindt dat al die meisjes met hoofddoek hun haren niet kunnen laten wapperen. Politici kan je wegstemmen... religieuze idioten die met geweld dreigen niet helaas.
Je draait om de brei heen met je eigen politieke voorkeur die totaal niet relevant is.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:11 schreef Rosite het volgende:
[..]
Dat is het lastige: je discrimineert, bedreigt mensen in hun identiteit, kleineert en schoffeert ze, wat Wilders doet en dan moet je je laten bewaken en zegt dat het de schuld van de ander is. Tja....
Moeilijk. Wilders triggert en lokt uit en tergt en gaat daarbij mogelijk over de grenzen van onze wetten heen, zal in oktober blijken, en wil die wetten ook veranderen.
Ik vind dat een policus als Wilders zich niet verantwoordelijk gedraagt. Hij heeft de verantwoordelijkheid over 16 miljoen mensen als hij wil regeren en niet over een deel daarvan.
Moeten die hoeren maar niet in korte rokjes lopen.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:18 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]
Of vindt je dat verkrachting soms ook uitgelokt is? of een juwelier provoceert als hij overvallen wordt?
Ofwel je bent voor geweld danwel tegen.
Ik kies een banale vergelijking omdat diegene op wie ik reageer principiële zaken middels een schijn nuancerende afzwakking probeert recht te praten. En dat helaas niet alleen in dit topic.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:02 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Moeten die hoeren maar niet in korte rokjes lopen.
Wat is dat nu voor vergelijking en wie probeer je ervan te overtuigen dat het een kwalijke zaak is dat iemand als Wilders bescherming nodig heeft? Niemand die het hier goedkeurt dat Wilders bedreigd wordt.
Als er intoleranten zijn, zijn het types als jij die het maar niet kunnen verkroppen dat er andere meningen zijn dan van jou en daar als reactie op gaan janken dat de ander intolerant en xenofoob is.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Je hebt ook meer dan 80 haatimams nodig om de sharia in te voeren, maar als er 1 haatimam een politieke partij opricht en in peilingen tot 30 zetels komt dan zal jij en vele anderen terecht kritiek leveren hoe de rechtsstaat in gevaar komt door die partij. Ik zal dan consequent aan je zijde staan. Jij daarentegen steunt de PVV vanwege je intolerantie en xenofobie.
Serieuze vraag, heb je wel eens gelachen? Zomaar omdat je iets leuk of grappig vindt, zonder dat daarbij leedvermaak aan te pas komt.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als er intoleranten zijn, zijn het types als jij die het maar niet kunnen verkroppen dat er andere meningen zijn dan van jou en daar als reactie op gaan janken dat de ander intolerant en xenofoob is.
Echt, je reactie getuigt van zoveel kortzichtigheid angst dat je zelfs niet schuwt om anderen zwart te maken.
Een angstige faalhaas?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:01 schreef Montov het volgende:
Ik stem tenminste op een partij waarbij ik niet vrees voor het land als ze 80% van de stemmen winnen. Ik vind dat wel een aardig criterium, maar wie ben ik?
Een serieus antwoord.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:28 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Serieuze vraag, heb je wel eens gelachen? Zomaar omdat je iets leuk of grappig vindt, zonder dat daarbij leedvermaak aan te pas komt.
Zonder leedvermaak he? Want als je om zielepieten lacht, lach je om hun tekortkomingen. Ik bedoel gewoon oprecht genieten van de mooie dingen van het leven.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Een serieus antwoord.
Ik lig vaak in een deuk om zielepieten die het presteren van een mug een olifant te maken.
Maar niet getreurd jongen, ook de PvdA komt er niet onderuit om de zwakste groep als eerste te pakken. En raad eens waarom dat zo is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |