Nee, want dan had jij allang een permban gehad, en had ik het niet richting jou gedaan. Wel even de volgorde in de gaten houden he.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Anders had jij alleen al wegens de dood bedreigingen naar mij al tig bans gehad.
Zolang je hem maar niet in hartje Amsterdam parkeert is het goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:46 schreef Kreator het volgende:
Een Aston past niet in mijn broekzak en kost ruim 20% meer dan een Opel. En hij stond er al zeker 3 weken stil!
Ben jij voor Firefox?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
2 verschillende situaties, niet te vergelijken
Jup.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:45 schreef stbabylon het volgende:
Oftewel, wat Kreng had moeten doen is zeggen: Dit zei FF tegen mij. En er niet bij moeten zeggen dat het uit een PM kwam. En dan was er niks aan de hand.
Je snapt heus wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Noem het hoe je wil. Het zijn bijna altijd mensen die niet of nauwelijks belasting betalen en ongeoorloofd in een huis wonen zonder daarvoor te betalen.
Maar goed, ik begrijp dat als ik een Aston Martni DB9 'bezet' ipv steel, dat het dan niet erg is?.
Tough chance v gummigallen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:48 schreef Kreator het volgende:
Zo. Heb ik dat pro-krakerstuig ook weer even netjes inhoudelijk stilgeluld.
Neuh, maar ik hou maar opquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:48 schreef Kreator het volgende:
Zo. Heb ik dat pro-krakerstuig ook weer even netjes inhoudelijk stilgeluld.
Hoezo? In feite hoort het bij dezelfde relquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2 verschillende situaties, niet te vergelijken
Hoezo niet? Daar is toch genoeg leegstand.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang je hem maar niet in hartje Amsterdam parkeert is het goed.
Niemand die ook maar een beetje verstand heeft verkoopt een DB9quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel.
Die DB9 blijft dan niet op dezelfde plek staan ,maar word verkocht terwijl het z,n eigendom niet is.
Dat is stelen.
Dude...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel.
Die DB9 blijft dan niet op dezelfde plek staan ,maar word verkocht terwijl het z,n eigendom niet is.
Dat is stelen.
Klopt, ik heb m'n andere shirt al weer aan gedaan. Fuchsia op zachtroze staat nietquote:
Nee die kopen op z,n minst een Jaguar of een Maserati.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand die ook maar een beetje verstand heeft verkoopt een DB9
Maar geen parkeerruimte tenzij je de pui kraakt.quote:
Och , is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude...
Een lesje argumenteren zal jou wel goeddoen.
En als iemand me datzelfde nou in een mail stuurt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat PM's niet voor niets private messages zijn.
Door die regel streng te hanteren, zullen mensen veel sneller geneigd zijn om dat dan ook te laten.
Daarnaast is het ook gewoon laag.
Er gaat niks boven een Aston Martin.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee die kopen op z,n minst een Jaguar of een Maserati.
Dan mag je het gewoon postenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als iemand me datzelfde nou in een mail stuurt?
Zolang je het maar niet op Fok zelf post.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap het wel. Een huis bezetten is niet stelen. Want het mag als het 20% te duur is. Of in hartje Amsterdam omdat er huisjesmelkers zijn. Ofzoiets. Maar alleen volgens 'de oude code'. Het is een stil protest tegen de overheid die niets doet tegen mensen die huizen bezitten en weigert werkschuw stinkend tuig te helpen zoeken naar gratis woonruimte in het centrum vd hoofdstad.quote:
Dan had FF nog steeds geweten dat het uit een PM kwam en gemeldquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:45 schreef stbabylon het volgende:
Oftewel, wat Kreng had moeten doen is zeggen: Dit zei FF tegen mij. En er niet bij moeten zeggen dat het uit een PM kwam. En dan was er niks aan de hand.
Ik herinner me nog iets dat als het in een sms stond, dat het ook gewoon gepost mag worden zonder consequentiesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo staan er ook nog zat garages vol met Ferrari's en Lambo's. Ik kan ze ook niet betalen. En ze staan stil!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een Aston past niet in mijn broekzak en kost ruim 20% meer dan een Opel. En hij stond er al zeker 3 weken stil!
Als ze het in haar eigen woorden had gezegd, kon het ook zijn dat het eerder was uitgewisselt. Als je wil kun je alles uit PM's openbaar maken zonder banquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan had FF nog steeds geweten dat het uit een PM kwam en gemeld
Kennelijk doelen jij en Krea op corruptie in de crew o.i.d. .quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..].
.
.
Die P kan voor van alles staan, maar op Fok! in ieder geval aantoonbaar niet voor private.
Allemaal in bezit van gemene huisjesmelkerts, dus dan mag het.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:55 schreef Tally het volgende:
Zo staan er ook nog zat garages vol met Ferrari's en Lambo's. Ik kan ze ook niet betalen. En ze staan stil!
Dus ik vind best dat we dr een paar mogen "lenen".
En als iemand me het nou verteld?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet op Fok zelf post.
Nee, ik vind het van FF nog veel lager dan van kreng.quote:
Ooh wacht, dat eerste heb ik niet zo begrepen/gelezenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
Hoezo? In feite hoort het bij dezelfde relFF vond dat kreng zich van een toren moest gooien en kreng heeft wat zinnetjes uit een PB gepost.
Beide niet goed, beide een ban. Of ben ik dan gek?
Je mag ze niet 'lenen', wel 'bezetten'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo staan er ook nog zat garages vol met Ferrari's en Lambo's. Ik kan ze ook niet betalen. En ze staan stil!
Dus ik vind best dat we dr een paar mogen "lenen".
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Een huis bezetten is niet stelen. Want het mag als het 20% te duur is. Of in hartje Amsterdam omdat er huisjesmelkers zijn. Ofzoiets. Maar alleen volgens 'de oude code'. Het is een stil protest tegen de overheid die niets doet tegen mensen die huizen bezitten en weigert werkschuw stinkend tuig te helpen zoeken naar gratis woonruimte in het centrum vd hoofdstad.
Ja, snap ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:56 schreef stbabylon het volgende:
Als ze het in haar eigen woorden had gezegd, kon het ook zijn dat het eerder was uitgewisselt. Als je wil kun je alles uit PM's openbaar maken zonder ban
Nu ja, er is niks meer aan te doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het van FF nog veel lager dan van kreng.
[..]
Ooh wacht, dat eerste heb ik niet zo begrepen/gelezen![]()
Maar goed, dat eerste is niet gemeld en 'netjes' verwijderd door een laffe FF
Dat is nog altijd anders dan het op een openbaar forum plaatsen, waar privacy regels gelden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Nee. nee. PussyMail.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht ooit dat PM voor PenisMail stond..... was ik ff teleurgesteld zeg!
Dat. En het is maar 48 uur. Ik heb al minstens 5 'permanente' bans gehad voor minder gezeik dan dit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef Samzz het volgende:
Nu ja, er is niks meer aan te doenZonde dat het zo moet lopen.
Ik en Q. Alhoewel Krea ongetwijfeld ook nog wel wat te melden zou kunnen hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:56 schreef STING het volgende:
[..]
Kennelijk doelen jij en Krea op corruptie in de crew o.i.d. .
Wat natuurlijk geheel onzin is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |