Ik hou het niet bijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:41 schreef Kreator het volgende:
Als regels op fok gewoon consequent zouden worden toegepast ben ik het met je eens.
Volgensmij is iemand doodwensen ook niet toegestaan op Fokquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, want PM's posten mag gewoon niet. Wat hij heeft gezegd, praat ik niet goed, en vind ik net zo laag. Maar hij heeft geen PM gepost, dus ja... Moddergooien mag altijd op Fok!.
Behalve wanneer dat het niet isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:38 schreef Kreator het volgende:
PM's op het forum = ban. Dat is fok.
Noem het hoe je wil. Het zijn bijna altijd mensen die niet of nauwelijks belasting betalen en ongeoorloofd in een huis wonen zonder daarvoor te betalen.quote:
Dat zijn de partijen die voor hebben gestemd. Aldus de webpagina's van de eerste en tweede Kamer De Staten Generaal. Hun beweegredenen kan je vast lezen in de Handelingen der Staten Generaal, maar daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je noemt wel een stel jeukpartijen op zeg *kriebel*
Dat is nooit gemeldt bij een mod. En je kunt moeilijk verwachten dat Re en Modus hier in Singles alles bij houdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgensmij is iemand doodwensen ook niet toegestaan op FokMaar het zal maar net zijn hoe je het opvat.
Omdat PM's niet voor niets private messages zijn.quote:
Alleen als je daarmee het Aston Martin tekort op de nationale snelwegen oplost, dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:43 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat als ik een Aston Martni DB9 'bezet' ipv steel, dat het dan niet erg is?.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen als je daarmee het Aston Martin tekort op de nationale snelwegen oplost, dat spreekt voor zich.
Inderdaad. FF had het draadje zelf gemeld dus dan vraag je er om dat er naar gekeken wordt. Als hij dat niet had gedaan dan was het misschien anders geweest?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgensmij is iemand doodwensen ook niet toegestaan op FokMaar het zal maar net zijn hoe je het opvat.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef STING het volgende:
Omdat PM's niet voor niets private messages zijn.
Wie heeft die PB dan gemeld?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is nooit gemeldt bij een mod. En je kunt moeilijk verwachten dat Re en Modus hier in Singles alles bij houden
Een Aston past niet in mijn broekzak en kost ruim 20% meer dan een Opel. En hij stond er al zeker 3 weken stil!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef Litpho het volgende:
Alleen als je daarmee het Aston Martin tekort op de nationale snelwegen oplost, dat spreekt voor zich.
Anders had jij alleen al wegens de dood bedreigingen naar mij al tig bans gehad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is nooit gemeldt bij een mod. En je kunt moeilijk verwachten dat Re en Modus hier in Singles alles bij houden
R&P FAQ en FeedBack: [UPDATE]quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie heeft die PB dan gemeld?
Ach ja, ik vind het raar, maar so be it.
2 verschillende situaties, niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:42 schreef Samzz het volgende:
Dat denk ik welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Inderdaad. FF had het draadje zelf gemeld dus dan vraag je er om dat er naar gekeken wordt. Als hij dat niet had gedaan dan was het misschien anders geweest?
Zou zouden DM moeten heten, Danny Message.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..].
.
.
Die P kan voor van alles staan, maar op Fok! in ieder geval aantoonbaar niet voor private.
Ik heb een knalroze shirtje aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:17 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik moet m'n nieuwe knalroze shirtje nog even passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |