Ja, dat doet het. En dat kunnen de Amsterdammers hier beamen. Toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het stikt inderdaad van de leegstand in Amsterdam.
Is dit een krakersargument?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:35 schreef Feitosa het volgende:
Laats stak ik toch ff een herenhuis in m,n broekzak.......
Was wel te verwachten. FF neem ik aan dan ook?quote:
Omdat ze een PM poste. Wel echt belachelijk... Vind ik.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was wel te verwachten. FF neem ik aan dan ook?
Dus de volgende keer zeggen dat hij dat tegen haar zei, zonder het medium te benoemen, en er is niks aan de handquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:38 schreef HeatWave het volgende:
48 uur dus, PM posten, ik snap het allemaal wel, maar dat wordt niet per geval bekeken helaas.
Regels zijn regels.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ze een PM poste. Wel echt belachelijk... Vind ik.
Ja, dat snap ik, maar dat deed ze vannacht. Gooi dan ook meteen de ban erop.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ze een PM poste. Wel echt belachelijk... Vind ik.
Hij schoot uit m'n hand bij het sms-en en toen PLONS!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat overkomt ook alleen maar vrouwen.
True. Maar dit is wel echt meten met twee matenquote:
Als er een coalitie zou onstaan zonder die partijen, dan ga ik een week lang feestvierenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je voor kraken bent dan wacht je gewoon op een coalitie waarin één of meerdere van onderstaande partijen geen onderdeel vormen van de coalitie:
VVD, ChristenUnie, SGP, CDA, PVV en het lid Verdonk.
En dan laten terugdraaien.
Veel succes!
Ja, dat vind ik ook. Die PM is al lang en breed weg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dat deed ze vannacht. Gooi dan ook meteen de ban erop.
Je noemt wel een stel jeukpartijen op zeg *kriebel*quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je voor kraken bent dan wacht je gewoon op een coalitie waarin één of meerdere van onderstaande partijen geen onderdeel vormen van de coalitie:
VVD, ChristenUnie, SGP, CDA, PVV en het lid Verdonk.
En dan laten terugdraaien.
Veel succes!
Als regels op fok gewoon consequent zouden worden toegepast ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind het niet belachelijk, dat zijn de regels.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind het niet belachelijk, dat zijn de regels. Ik vind het laag van beide.
Nee hoor, want PM's posten mag gewoon niet. Wat hij heeft gezegd, praat ik niet goed, en vind ik net zo laag. Maar hij heeft geen PM gepost, dus ja... Moddergooien mag altijd op Fok!.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
True. Maar dit is wel echt meten met twee maten
Welkom op fok! Hoe lang is iets eigenlijk banbaar? Ik had het veel eerder verwacht of niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar dit is wel echt meten met twee maten
Een huis kan je bezetten, niet stelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dit een krakersargument?. Als het niet in je broekzak past, is het geen stelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |