Ben jij voor Firefox?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
2 verschillende situaties, niet te vergelijken
Jup.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:45 schreef stbabylon het volgende:
Oftewel, wat Kreng had moeten doen is zeggen: Dit zei FF tegen mij. En er niet bij moeten zeggen dat het uit een PM kwam. En dan was er niks aan de hand.
Je snapt heus wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Noem het hoe je wil. Het zijn bijna altijd mensen die niet of nauwelijks belasting betalen en ongeoorloofd in een huis wonen zonder daarvoor te betalen.
Maar goed, ik begrijp dat als ik een Aston Martni DB9 'bezet' ipv steel, dat het dan niet erg is?.
Tough chance v gummigallen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:48 schreef Kreator het volgende:
Zo. Heb ik dat pro-krakerstuig ook weer even netjes inhoudelijk stilgeluld.
Neuh, maar ik hou maar opquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:48 schreef Kreator het volgende:
Zo. Heb ik dat pro-krakerstuig ook weer even netjes inhoudelijk stilgeluld.
Hoezo? In feite hoort het bij dezelfde relquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2 verschillende situaties, niet te vergelijken
Hoezo niet? Daar is toch genoeg leegstand.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang je hem maar niet in hartje Amsterdam parkeert is het goed.
Niemand die ook maar een beetje verstand heeft verkoopt een DB9quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel.
Die DB9 blijft dan niet op dezelfde plek staan ,maar word verkocht terwijl het z,n eigendom niet is.
Dat is stelen.
Dude...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel.
Die DB9 blijft dan niet op dezelfde plek staan ,maar word verkocht terwijl het z,n eigendom niet is.
Dat is stelen.
Klopt, ik heb m'n andere shirt al weer aan gedaan. Fuchsia op zachtroze staat nietquote:
Nee die kopen op z,n minst een Jaguar of een Maserati.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand die ook maar een beetje verstand heeft verkoopt een DB9
Maar geen parkeerruimte tenzij je de pui kraakt.quote:
Och , is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude...
Een lesje argumenteren zal jou wel goeddoen.
En als iemand me datzelfde nou in een mail stuurt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat PM's niet voor niets private messages zijn.
Door die regel streng te hanteren, zullen mensen veel sneller geneigd zijn om dat dan ook te laten.
Daarnaast is het ook gewoon laag.
Er gaat niks boven een Aston Martin.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee die kopen op z,n minst een Jaguar of een Maserati.
Dan mag je het gewoon postenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als iemand me datzelfde nou in een mail stuurt?
Zolang je het maar niet op Fok zelf post.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap het wel. Een huis bezetten is niet stelen. Want het mag als het 20% te duur is. Of in hartje Amsterdam omdat er huisjesmelkers zijn. Ofzoiets. Maar alleen volgens 'de oude code'. Het is een stil protest tegen de overheid die niets doet tegen mensen die huizen bezitten en weigert werkschuw stinkend tuig te helpen zoeken naar gratis woonruimte in het centrum vd hoofdstad.quote:
Dan had FF nog steeds geweten dat het uit een PM kwam en gemeldquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:45 schreef stbabylon het volgende:
Oftewel, wat Kreng had moeten doen is zeggen: Dit zei FF tegen mij. En er niet bij moeten zeggen dat het uit een PM kwam. En dan was er niks aan de hand.
Ik herinner me nog iets dat als het in een sms stond, dat het ook gewoon gepost mag worden zonder consequentiesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo staan er ook nog zat garages vol met Ferrari's en Lambo's. Ik kan ze ook niet betalen. En ze staan stil!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een Aston past niet in mijn broekzak en kost ruim 20% meer dan een Opel. En hij stond er al zeker 3 weken stil!
Als ze het in haar eigen woorden had gezegd, kon het ook zijn dat het eerder was uitgewisselt. Als je wil kun je alles uit PM's openbaar maken zonder banquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan had FF nog steeds geweten dat het uit een PM kwam en gemeld
Kennelijk doelen jij en Krea op corruptie in de crew o.i.d. .quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..].
.
.
Die P kan voor van alles staan, maar op Fok! in ieder geval aantoonbaar niet voor private.
Allemaal in bezit van gemene huisjesmelkerts, dus dan mag het.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:55 schreef Tally het volgende:
Zo staan er ook nog zat garages vol met Ferrari's en Lambo's. Ik kan ze ook niet betalen. En ze staan stil!
Dus ik vind best dat we dr een paar mogen "lenen".
En als iemand me het nou verteld?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet op Fok zelf post.
Nee, ik vind het van FF nog veel lager dan van kreng.quote:
Ooh wacht, dat eerste heb ik niet zo begrepen/gelezenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
Hoezo? In feite hoort het bij dezelfde relFF vond dat kreng zich van een toren moest gooien en kreng heeft wat zinnetjes uit een PB gepost.
Beide niet goed, beide een ban. Of ben ik dan gek?
Je mag ze niet 'lenen', wel 'bezetten'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo staan er ook nog zat garages vol met Ferrari's en Lambo's. Ik kan ze ook niet betalen. En ze staan stil!
Dus ik vind best dat we dr een paar mogen "lenen".
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Een huis bezetten is niet stelen. Want het mag als het 20% te duur is. Of in hartje Amsterdam omdat er huisjesmelkers zijn. Ofzoiets. Maar alleen volgens 'de oude code'. Het is een stil protest tegen de overheid die niets doet tegen mensen die huizen bezitten en weigert werkschuw stinkend tuig te helpen zoeken naar gratis woonruimte in het centrum vd hoofdstad.
Ja, snap ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:56 schreef stbabylon het volgende:
Als ze het in haar eigen woorden had gezegd, kon het ook zijn dat het eerder was uitgewisselt. Als je wil kun je alles uit PM's openbaar maken zonder ban
Nu ja, er is niks meer aan te doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het van FF nog veel lager dan van kreng.
[..]
Ooh wacht, dat eerste heb ik niet zo begrepen/gelezen![]()
Maar goed, dat eerste is niet gemeld en 'netjes' verwijderd door een laffe FF
Dat is nog altijd anders dan het op een openbaar forum plaatsen, waar privacy regels gelden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Nee. nee. PussyMail.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht ooit dat PM voor PenisMail stond..... was ik ff teleurgesteld zeg!
Dat. En het is maar 48 uur. Ik heb al minstens 5 'permanente' bans gehad voor minder gezeik dan dit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef Samzz het volgende:
Nu ja, er is niks meer aan te doenZonde dat het zo moet lopen.
Ik en Q. Alhoewel Krea ongetwijfeld ook nog wel wat te melden zou kunnen hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:56 schreef STING het volgende:
[..]
Kennelijk doelen jij en Krea op corruptie in de crew o.i.d. .
Wat natuurlijk geheel onzin is
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik heb zo een zin in zon gebruinde tieten..
Hey, hey, als je het maar laat he.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:00 schreef Tally het volgende:
Ik ken een pand in Amsterdam, van een zeer wel gesteld iemand, vol met exclusieve wagens![]()
Het is IN Amsterdam. En ze staan STIL. Dus ik ga eens langs om te bezetten.
Ik denk alleen dat ik zijn garage niet uit kom
Ik heb nog niks, op m'n tieten na, zongebruindquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu is veel zongebruind van me, helaas mijn tieten niet
Dus ik mag niet zeggen dat je me gister de liefde had verklaard in een PM?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is nog altijd anders dan het op een openbaar forum plaatsen, waar privacy regels gelden.
Fok kan moeilijk jouw internet gedrag bepalen, ze kunnen wel bepalen hoe je je gedraagt op Fok.
Daar kan je nu nog even mooi aan werken dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:00 schreef Duimelot het volgende:
nu is veel zongebruind van me, helaas mijn tieten niet
zoek eens een leuke achterbank uitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:00 schreef Tally het volgende:
Ik ken een pand in Amsterdam, van een zeer wel gesteld iemand, vol met exclusieve wagens![]()
Het is IN Amsterdam. En ze staan STIL. Dus ik ga eens langs om te bezetten.
Ik denk alleen dat ik zijn garage niet uit kom
Ja. Behalve als het grappig bedoeld was. Of niet kwetsend. Of als je Danny of Yvonne heeeeeeel goed kent. Of biogarde, maar dat is een ander kliekje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Dus ik mag niet zeggen dat je me gister de liefde had verklaard in een PM?
Dan krrijg ik een ban?
Jij schijnt op een geven moment altijd te moeten eindigen richting mij met een doodverwensing. Het zal zoetjes aan wel weer kriebelen vermoed ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want dan had jij allang een permban gehad, en had ik het niet richting jou gedaan. Wel even de volgorde in de gaten houden he.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog niks, op m'n tieten na, zongebruind
Je mag de originele PM niet postenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan krrijg ik een ban?
ik ga hier wel in mn nakie op het balkon zittenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar kan je nu nog even mooi aan werken dan.
Je mag wel zeggen:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan krrijg ik een ban?
In de meeste van die wagens zitten geen achterbank lieverdquote:
Parafraseren mag, citeren niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan krrijg ik een ban?
Morgen weerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga hier wel in mn nakie op het balkon zitten
Het ging toch alleen om je tieten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:03 schreef Duimelot het volgende:
ik ga hier wel in mn nakie op het balkon zitten
Deze typfout is vast per ongelukquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:03 schreef stbabylon het volgende:
Je mag niet de PM posten waar het in staat:
Ang3l, ik hou van je, met heel mijn hard!
met heel mijn hard?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag wel zeggen:
STING heeft mij de liefde verklaard.
Ik ken dat ja. Mijn moeder die op het thuisnummer belt om te vragen of ik thuis benquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Bel ik een collega op d'r vaste nummer of ze iets voor me kan doen.
Vraag ik "Zit je op je plek nu, dan kom ik f flangs." .....
*denk* "Ik bel je op je vaste lijn... je neemt op.... natuurlijk zit je op je plek"
Ik ben soms zo blond
Niet alleen doodsverwensingen zijn illegaal op FOK!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij schijnt op een geven moment altijd te moeten eindigen richting mij met een doodverwensing. Het zal zoetjes aan wel weer kriebelen vermoed ik.
Ik heb je nog nooit dood gewenst noch iemand anders. Ik houd me gewoon aan het beleid.
maar daar verzin jij toch wel iets op?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:03 schreef Tally het volgende:
[..]
In de meeste van die wagens zitten geen achterbank lieverd
Gezellig! Tuin is groot zat!quote:
Hebben jullie geen free-seating of automatische doorschakeling?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Bel ik een collega op d'r vaste nummer of ze iets voor me kan doen.
Vraag ik "Zit je op je plek nu, dan kom ik f flangs." .....
*denk* "Ik bel je op je vaste lijn... je neemt op.... natuurlijk zit je op je plek"
Ik denk dat de eigenaar het niet leuk zou vinden als we de motorkap zouden gebruikenquote:
Wat een mierenneukerig onderscheid zegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag wel zeggen:
STING heeft mij de liefde verklaard.
Dat is het enige deel van mij dat snel bruin wordquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan? je loopt in burka over straat waar de tieten uitgeknipt zijn??
Dat heet hier Twinningquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Hebben jullie geen free-seating of automatische doorschakeling?
Oh, je wou dus zeggen dat je eigenlijk een PM van mij gepost hebt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, STING kan gewoon niet zo goed tiepen
Ja met die doorschakeling had ik mijn eer nog kunnen reddenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Hebben jullie geen free-seating of automatische doorschakeling?
Van jou aan Ang3l, dan mag ik het toch gewoon postenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, je wou dus zeggen dat je eigenlijk een PM van mij gepost hebt?
Ban!
joh best grappig, zal vast niet zo erg zijn als in mijn duopenotti MI maar tochquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het enige deel van mij dat snel bruin word
Wat wil je anders? Het toestaan?quote:
Nee. Een PM posten, is een PM postenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van jou aan Ang3l, dan mag ik het toch gewoon posten
/verward
Nee, zo erg is het inderdaad niet. M'n armen en gezicht zijn ook wel meegekleurdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joh best grappig, zal vast niet zo erg zijn als in mijn duopenotti MI maar toch
Je bent gewoon echt sneu.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet alleen doodsverwensingen zijn illegaal op FOK!
Maar goed, is ie dan: ga eens dood D_K (uitlokking)
Awhquote:
Mijn gezicht was rood en opgezet van de week door de zonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het inderdaad niet. M'n armen en gezicht zijn ook wel meegekleurd
Dat Google Fok in z'n cache mag zetten moeten ze sowieso uitzetten. Mja, dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:07 schreef STING het volgende:
Dat de inhoud van je PM's permanent op Fok en Google komt te staan?
Wel als het buiten Fok om isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Awh
Maar, als ik hem heb, moet of jij, of Ang3l hem aan mij hebben gegeven. En dat mag ook niet!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:09 schreef Lotusss het volgende:
Haha, ik word wel genegeerd!
Zie je wel, het kan wel!
Mazzels iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |