*mep* Je snapt heul goed dat ik dan zit te twitteren tijdens het shitteren en dus langer op de plee zit... zo lang dat de lampen uitgaan!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
En die timers zitten er pas op sinds de iphone bestaat?Ik snap het niet.
Groen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hebben wij ook, das groen, en dus bijna per definitie irritant.
Kun je niet voorstellen dat ze een LED lamp plaatsen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
*mep* Je snapt heul goed dat ik dan zit te twitteren tijdens het shitteren en dus langer op de plee zit... zo lang dat de lampen uitgaan!!!
Eerst was ie ZO snel afgesteld dat je amper kon plassen of je pieste al in 't donker!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hebben wij ook, das groen, en dus bijna per definitie irritant.
hey, ik heb het niet bedacht hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Groen?
Plasje van 15 seconden, licht aan in het halletje en twee plee's voor een paar minuten....
Lichtknopjes en vertegenwoordigheid van geest om die te gebruiken is een stuk groener lijkt mij.
Ik schijn gewoon bij met m'n iPhone lampjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je niet voorstellen dat ze een LED lamp plaatsen?. Kut je zien wat je poept, terwijl je twittert.
Als je de melkers hun gang laat gaan, dan betaald idd iedereen voor hun huis, maar dan wel 20% meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:21 schreef Kreator het volgende:
Kraken is voor werkschuw links hippietuig. Als ik moet betalen voor een huis, dan moet iedereen dat. Simpel. Kuthippies.
Snap ik, snap ik.quote:
Dat overkomt ook alleen maar vrouwenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schijn gewoon bij met m'n iPhone lampje
Zo heb ik al een keer m'n siemens in de plee laten vallen
Binnenkort celstraf voor krakers. Hoeven niet te zeuren dat ze geen dak meer boven het hoofd hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:21 schreef Kreator het volgende:
Kraken is voor werkschuw links hippietuig. Als ik moet betalen voor een huis, dan moet iedereen dat. Simpel. Kuthippies.
Thuis levert het geen geld op (sterker, daar kost het geld).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:24 schreef Kreator het volgende:
Ik poep nooit op het werk. Ik vind dat viessssss, Patrick. Dat doe ik toch liever rustig thuis.
Dus als je het niet eens bent met de prijs, ga je maar stelen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Als je de melkers hun gang laat gaan, dan betaald idd iedereen voor hun huis, maar dan wel 20% meer.
En de Woningstichtingen die zorg zouden moeten dragen voor sociale woningbouw nationaliseren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus komen we weer terug bij het gegeven dat de overheid meer goedkopere woningen moet bouwen.
Ze zijn het er niet mee eens dat er ladingen gebouwen tijden leeg staan, terwijl er wel enorme wachttijden zijn op woningen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dus als je het niet eens bent met de prijs, ga je maar stelen?. Je gaat toch ook niet een brood bij de AH stelen als die 20% duurder is dan bij de Aldi? Niemand verplicht je om in dát huis te gaan wonen.
Dat is wel een feit, dat je een dak wil snap ik, maar dat dak hoeft NIET in hartje Amsterdam te staan, in Schubbekutteveen kan je ook wonen, voor een stuk minder geld.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dus als je het niet eens bent met de prijs, ga je maar stelen?. Je gaat toch ook niet een brood bij de AH stelen als die 20% duurder is dan bij de Aldi? Niemand verplicht je om in dát huis te gaan wonen.
Als je denkt dat het de gem. kraker gaat om een dak boven hun hoofd, dan heb je er duidelijk geen verstand van.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Binnenkort celstraf voor krakers. Hoeven niet te zeuren dat ze geen dak meer boven het hoofd hebben.
Ja, ze hebben in die 40 jaar natuurljik ontzettend veel bereiktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:27 schreef Feitosa het volgende:
Kraken vind ik prima volgens de oude regels.
Het zijn iig niet van die passieve jaknikkers. Iemand moet een middelvinger opsteken tegen de regering mbt de woningnood.
Hoeft ook niet. Net zo min als ik verstand heb van wapenhandel, vrouwensmokkel en de verkoop van drugs. In strafbare zaken verdiep ik mij niet meer dan dat het strafbaar is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je denkt dat het de gem. kraker gaat om een dak boven hun hoofd, dan heb je er duidelijk geen verstand van.
Een middelvinger opsteken is wel wat anders dan gewoon simpelweg stelen en het bezit van iemand anders afbreken (want dat doen ze). Of dat nou een huisjesmelker is of niet, doet er niet toe. Die heeft er ook voor gewerkt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:27 schreef Feitosa het volgende:
Iemand moet een middelvinger opsteken tegen de regering mbt de woningnood.
Probeer er dan ook niet over mee te pratenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Net zo min als ik verstand heb van wapenhandel, vrouwensmokkel en de verkoop van drugs. In strafbare zaken verdiep ik mij niet meer dan dat het strafbaar is.
Sterker nog, aan de randen van het land is een enorme leegstand. Laat ze daar lekker gaan zitten. Maar nee, ze willen weer zo nodig aan de Dam zitten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel een feit, dat je een dak wil snap ik, maar dat dak hoeft NIET in hartje Amsterdam te staan, in Schubbekutteveen kan je ook wonen, voor een stuk minder geld..
Wat voor oplossing zie jij dan om het leegstand en wachtlijsten probleem op te lossen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een middelvinger opsteken is wel wat anders dan gewoon simpelweg stelen en het bezit van iemand anders afbreken (want dat doen ze). Of dat nou een huisjesmelker is of niet, doet er niet toe. Die heeft er ook voor gewerkt.
Als je het er zoooooooooo niet mee eens bent, zorg dan dat je zelf een paar huizen krijgt die je voor 50 euro per maand aan krakers verhuurt.
Maar neeeeee, uiteraard niet. Want dan moet je werken en werken is vies. Dan kun je beter stelen.
Ben je aan het gluren bij de buren?quote:
Ja, dat dus, ik snap best dat je in het centrum wil wonen, dat wil ik ook al jaren, maar dat kost gewoon heel veel geld. En je kan als kraker best wat verder van het centrum zitten lijkt me he?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Sterker nog, aan de randen van het land is een enorme leegstand. Laat ze daar lekker gaan zitten. Maar nee, ze willen weer zo nodig aan de Dam zitten.
Ik kijk graag naar mensen die naar mensen zitten kijken en denken dat ze zelf niet bekeken wordenquote:
Als het je serieus om publiciteit over de leegstand gaat niet natuurlijk. Als het gaat om een dak boven je hoofd wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef HeatWave het volgende:
En je kan als kraker best wat verder van het centrum zitten lijkt me he?
Nogmaals, de ras-kraker kraakt niet om een dak boven zijn hoofd te hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dus, ik snap best dat je in het centrum wil wonen, dat wil ik ook al jaren, maar dat kost gewoon heel veel geld. En je kan als kraker best wat verder van het centrum zitten lijkt me he?
Nee, ik kijk vanuit het raam uit op een kruispunt waar veel mensen lopen. Tofjesquote:
Ik weet zeker dat ik niet bekeken wordquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar mensen die naar mensen zitten kijken en denken dat ze zelf niet bekeken worden
niet met 3 miljoen mensen in centrum a'dam willen wonen. En voor de rest boeit het me geen ene reet; als het maar legaal is. En als je het er niet mee eens bent ga je demonstreren, niet stelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef stbabylon het volgende:
Wat voor oplossing zie jij dan om het leegstand en wachtlijsten probleem op te lossen?
terras bezigheden *o* helaas zit ik nog in de treinquote:
Met veel mensen in Amsterdam wonen zou best kunnen, als alle leegstand gewoon gevuld wordt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
niet met 3 miljoen mensen in centrum a'dam willen wonen. En voor de rest boeit het me geen ene reet; als het maar legaal is. En als je het er niet mee eens bent ga je demonstreren, niet stelen.
Het is een principekwestie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Nogmaals, de ras-kraker kraakt niet om een dak boven zijn hoofd te hebben.
De krakers die ik ken zijn erg sociale mensen die de boel zeker niet slopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een middelvinger opsteken is wel wat anders dan gewoon simpelweg stelen en het bezit van iemand anders afbreken (want dat doen ze). Of dat nou een huisjesmelker is of niet, doet er niet toe. Die heeft er ook voor gewerkt.
Als je het er zoooooooooo niet mee eens bent, zorg dan dat je zelf een paar huizen krijgt die je voor 50 euro per maand aan krakers verhuurt.
Maar neeeeee, uiteraard niet. Want dan moet je werken en werken is vies. Dan kun je beter stelen.
Juist.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dus, ik snap best dat je in het centrum wil wonen, dat wil ik ook al jaren, maar dat kost gewoon heel veel geld. En je kan als kraker best wat verder van het centrum zitten lijkt me he?
x2!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
niet met 3 miljoen mensen in centrum a'dam willen wonen. En voor de rest boeit het me geen ene reet; als het maar legaal is. En als je het er niet mee eens bent ga je demonstreren, niet stelen.
Ja, het stikt inderdaad van de leegstand in Amsterdam.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met veel mensen in Amsterdam wonen zou best kunnen, als alle leegstand gewoon gevuld wordt.
Laats stak ik toch ff een herenhuis in m,n broekzak.......quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bovendien is de infrastructuur best berekend op drie miljoen mensen, het is puur de leegstand die het tegenhoudtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het stikt inderdaad van de leegstand in Amsterdam.
Hey, die bank stond leeg 's avondsquote:
Iedere dag, vooral vrouwen, die zichzelf dan ook nog eens bekijken, niet wetende dat 'r achter het gespiegelde glas iemand naar hun zit te kijken, HA !quote:
Ja, dat doet het. En dat kunnen de Amsterdammers hier beamen. Toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het stikt inderdaad van de leegstand in Amsterdam.
Is dit een krakersargument?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:35 schreef Feitosa het volgende:
Laats stak ik toch ff een herenhuis in m,n broekzak.......
Was wel te verwachten. FF neem ik aan dan ook?quote:
Omdat ze een PM poste. Wel echt belachelijk... Vind ik.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was wel te verwachten. FF neem ik aan dan ook?
Dus de volgende keer zeggen dat hij dat tegen haar zei, zonder het medium te benoemen, en er is niks aan de handquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:38 schreef HeatWave het volgende:
48 uur dus, PM posten, ik snap het allemaal wel, maar dat wordt niet per geval bekeken helaas.
Regels zijn regels.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ze een PM poste. Wel echt belachelijk... Vind ik.
Ja, dat snap ik, maar dat deed ze vannacht. Gooi dan ook meteen de ban erop.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ze een PM poste. Wel echt belachelijk... Vind ik.
Hij schoot uit m'n hand bij het sms-en en toen PLONS!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat overkomt ook alleen maar vrouwen.
True. Maar dit is wel echt meten met twee matenquote:
Als er een coalitie zou onstaan zonder die partijen, dan ga ik een week lang feestvierenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je voor kraken bent dan wacht je gewoon op een coalitie waarin één of meerdere van onderstaande partijen geen onderdeel vormen van de coalitie:
VVD, ChristenUnie, SGP, CDA, PVV en het lid Verdonk.
En dan laten terugdraaien.
Veel succes!
Ja, dat vind ik ook. Die PM is al lang en breed weg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dat deed ze vannacht. Gooi dan ook meteen de ban erop.
Je noemt wel een stel jeukpartijen op zeg *kriebel*quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je voor kraken bent dan wacht je gewoon op een coalitie waarin één of meerdere van onderstaande partijen geen onderdeel vormen van de coalitie:
VVD, ChristenUnie, SGP, CDA, PVV en het lid Verdonk.
En dan laten terugdraaien.
Veel succes!
Als regels op fok gewoon consequent zouden worden toegepast ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind het niet belachelijk, dat zijn de regels.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind het niet belachelijk, dat zijn de regels. Ik vind het laag van beide.
Nee hoor, want PM's posten mag gewoon niet. Wat hij heeft gezegd, praat ik niet goed, en vind ik net zo laag. Maar hij heeft geen PM gepost, dus ja... Moddergooien mag altijd op Fok!.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
True. Maar dit is wel echt meten met twee maten
Welkom op fok! Hoe lang is iets eigenlijk banbaar? Ik had het veel eerder verwacht of niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar dit is wel echt meten met twee maten
Een huis kan je bezetten, niet stelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dit een krakersargument?. Als het niet in je broekzak past, is het geen stelen...
Ik hou het niet bijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:41 schreef Kreator het volgende:
Als regels op fok gewoon consequent zouden worden toegepast ben ik het met je eens.
Volgensmij is iemand doodwensen ook niet toegestaan op Fokquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, want PM's posten mag gewoon niet. Wat hij heeft gezegd, praat ik niet goed, en vind ik net zo laag. Maar hij heeft geen PM gepost, dus ja... Moddergooien mag altijd op Fok!.
Behalve wanneer dat het niet isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:38 schreef Kreator het volgende:
PM's op het forum = ban. Dat is fok.
Noem het hoe je wil. Het zijn bijna altijd mensen die niet of nauwelijks belasting betalen en ongeoorloofd in een huis wonen zonder daarvoor te betalen.quote:
Dat zijn de partijen die voor hebben gestemd. Aldus de webpagina's van de eerste en tweede Kamer De Staten Generaal. Hun beweegredenen kan je vast lezen in de Handelingen der Staten Generaal, maar daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je noemt wel een stel jeukpartijen op zeg *kriebel*
Dat is nooit gemeldt bij een mod. En je kunt moeilijk verwachten dat Re en Modus hier in Singles alles bij houdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgensmij is iemand doodwensen ook niet toegestaan op FokMaar het zal maar net zijn hoe je het opvat.
Omdat PM's niet voor niets private messages zijn.quote:
Alleen als je daarmee het Aston Martin tekort op de nationale snelwegen oplost, dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:43 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat als ik een Aston Martni DB9 'bezet' ipv steel, dat het dan niet erg is?.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen als je daarmee het Aston Martin tekort op de nationale snelwegen oplost, dat spreekt voor zich.
Inderdaad. FF had het draadje zelf gemeld dus dan vraag je er om dat er naar gekeken wordt. Als hij dat niet had gedaan dan was het misschien anders geweest?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgensmij is iemand doodwensen ook niet toegestaan op FokMaar het zal maar net zijn hoe je het opvat.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef STING het volgende:
Omdat PM's niet voor niets private messages zijn.
Wie heeft die PB dan gemeld?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is nooit gemeldt bij een mod. En je kunt moeilijk verwachten dat Re en Modus hier in Singles alles bij houden
Een Aston past niet in mijn broekzak en kost ruim 20% meer dan een Opel. En hij stond er al zeker 3 weken stil!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef Litpho het volgende:
Alleen als je daarmee het Aston Martin tekort op de nationale snelwegen oplost, dat spreekt voor zich.
Anders had jij alleen al wegens de dood bedreigingen naar mij al tig bans gehad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is nooit gemeldt bij een mod. En je kunt moeilijk verwachten dat Re en Modus hier in Singles alles bij houden
R&P FAQ en FeedBack: [UPDATE]quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie heeft die PB dan gemeld?
Ach ja, ik vind het raar, maar so be it.
2 verschillende situaties, niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:42 schreef Samzz het volgende:
Dat denk ik welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Inderdaad. FF had het draadje zelf gemeld dus dan vraag je er om dat er naar gekeken wordt. Als hij dat niet had gedaan dan was het misschien anders geweest?
Zou zouden DM moeten heten, Danny Message.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..].
.
.
Die P kan voor van alles staan, maar op Fok! in ieder geval aantoonbaar niet voor private.
Ik heb een knalroze shirtje aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:17 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik moet m'n nieuwe knalroze shirtje nog even passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |