Sterker nog, aan de randen van het land is een enorme leegstand. Laat ze daar lekker gaan zitten. Maar nee, ze willen weer zo nodig aan de Dam zitten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel een feit, dat je een dak wil snap ik, maar dat dak hoeft NIET in hartje Amsterdam te staan, in Schubbekutteveen kan je ook wonen, voor een stuk minder geld..
Wat voor oplossing zie jij dan om het leegstand en wachtlijsten probleem op te lossen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een middelvinger opsteken is wel wat anders dan gewoon simpelweg stelen en het bezit van iemand anders afbreken (want dat doen ze). Of dat nou een huisjesmelker is of niet, doet er niet toe. Die heeft er ook voor gewerkt.
Als je het er zoooooooooo niet mee eens bent, zorg dan dat je zelf een paar huizen krijgt die je voor 50 euro per maand aan krakers verhuurt.
Maar neeeeee, uiteraard niet. Want dan moet je werken en werken is vies. Dan kun je beter stelen.
Ben je aan het gluren bij de buren?quote:
Ja, dat dus, ik snap best dat je in het centrum wil wonen, dat wil ik ook al jaren, maar dat kost gewoon heel veel geld. En je kan als kraker best wat verder van het centrum zitten lijkt me he?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Sterker nog, aan de randen van het land is een enorme leegstand. Laat ze daar lekker gaan zitten. Maar nee, ze willen weer zo nodig aan de Dam zitten.
Ik kijk graag naar mensen die naar mensen zitten kijken en denken dat ze zelf niet bekeken wordenquote:
Als het je serieus om publiciteit over de leegstand gaat niet natuurlijk. Als het gaat om een dak boven je hoofd wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef HeatWave het volgende:
En je kan als kraker best wat verder van het centrum zitten lijkt me he?
Nogmaals, de ras-kraker kraakt niet om een dak boven zijn hoofd te hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dus, ik snap best dat je in het centrum wil wonen, dat wil ik ook al jaren, maar dat kost gewoon heel veel geld. En je kan als kraker best wat verder van het centrum zitten lijkt me he?
Nee, ik kijk vanuit het raam uit op een kruispunt waar veel mensen lopen. Tofjesquote:
Ik weet zeker dat ik niet bekeken wordquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar mensen die naar mensen zitten kijken en denken dat ze zelf niet bekeken worden
niet met 3 miljoen mensen in centrum a'dam willen wonen. En voor de rest boeit het me geen ene reet; als het maar legaal is. En als je het er niet mee eens bent ga je demonstreren, niet stelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef stbabylon het volgende:
Wat voor oplossing zie jij dan om het leegstand en wachtlijsten probleem op te lossen?
terras bezigheden *o* helaas zit ik nog in de treinquote:
Met veel mensen in Amsterdam wonen zou best kunnen, als alle leegstand gewoon gevuld wordt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
niet met 3 miljoen mensen in centrum a'dam willen wonen. En voor de rest boeit het me geen ene reet; als het maar legaal is. En als je het er niet mee eens bent ga je demonstreren, niet stelen.
Het is een principekwestie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Nogmaals, de ras-kraker kraakt niet om een dak boven zijn hoofd te hebben.
De krakers die ik ken zijn erg sociale mensen die de boel zeker niet slopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een middelvinger opsteken is wel wat anders dan gewoon simpelweg stelen en het bezit van iemand anders afbreken (want dat doen ze). Of dat nou een huisjesmelker is of niet, doet er niet toe. Die heeft er ook voor gewerkt.
Als je het er zoooooooooo niet mee eens bent, zorg dan dat je zelf een paar huizen krijgt die je voor 50 euro per maand aan krakers verhuurt.
Maar neeeeee, uiteraard niet. Want dan moet je werken en werken is vies. Dan kun je beter stelen.
Juist.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dus, ik snap best dat je in het centrum wil wonen, dat wil ik ook al jaren, maar dat kost gewoon heel veel geld. En je kan als kraker best wat verder van het centrum zitten lijkt me he?
x2!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
niet met 3 miljoen mensen in centrum a'dam willen wonen. En voor de rest boeit het me geen ene reet; als het maar legaal is. En als je het er niet mee eens bent ga je demonstreren, niet stelen.
Ja, het stikt inderdaad van de leegstand in Amsterdam.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met veel mensen in Amsterdam wonen zou best kunnen, als alle leegstand gewoon gevuld wordt.
Laats stak ik toch ff een herenhuis in m,n broekzak.......quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bovendien is de infrastructuur best berekend op drie miljoen mensen, het is puur de leegstand die het tegenhoudtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het stikt inderdaad van de leegstand in Amsterdam.
Hey, die bank stond leeg 's avondsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |