Omdat het kan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:33 schreef o.us het volgende:
Waarom zou je gaan stappen als je weet dat je de dag vroeg op moet?
Ook als je in de 2e en 3e zit kom je binnen. Vooral als je een meisje bent. Sowieso is het niet puur en alleen voor examenleerlingen; dat ben ik immers ook al eventjes niet meer. En geloof me, ook alcohol wisten ze te vinden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:33 schreef Maisnon het volgende:
14 en 15 jarige meisjes op examenfeesten snap ik alleen niet. Want dan zit je in de 2e of 3een geen alcohol.
Wisten ze die avond ook bana's te vinden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat het kan.
[..]
Ook als je in de 2e en 3e zit kom je binnen. Vooral als je een meisje bent. Sowieso is het niet puur en alleen voor examenleerlingen; dat ben ik immers ook al eventjes niet meer. En geloof me, ook alcohol wisten ze te vinden.
Niet bij TS in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Wisten ze die avond ook bana's te vinden?
Daar twijfel ik niet aan. Zo onschuldig als ze eruit zien zijn die middelbare school-meisjes niet. Schijn bedriegt. En als ze er niet onschuldig uitzien, bedriegt schijn niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Wisten ze die avond ook bana's te vinden?
Oja, ik zou haar na onze date nog bellen. Zeg ff sorry voor me.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:27 schreef zovty het volgende:
Je krijgt een klap in je smoel van me zusje.
Ik ben trots op haar.
vroege leerlingen doen vmbo examen op hun 15equote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:33 schreef Maisnon het volgende:
14 en 15 jarige meisjes op examenfeesten snap ik alleen niet. Want dan zit je in de 2e of 3een geen alcohol.
Je zegt het alsof ik me ervoor zou moeten schamen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:13 schreef LimboFan het volgende:
TS![]()
Even stiekem profiteren van minderjarige meisjes en dan de dag erna zeggen dat je 'dronken' was
TS is universitair geschoold, dit dat alles.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:36 schreef DuTank het volgende:
TS is VMBO'er en kijkt op naar de havo chicks
Zegt iequote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
TS is universitair geschoold, dit dat alles.
Je hebt gelijk, fuck. Daar gaat mijn e-mago.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zegt ieMaar ondertussen heeft pappie zijn OP verbeterd
Blijkbaar zit je er wel mee, want eerst wilde je allemaal gaan pimpen en jezelf bewijzen. Maar geeft niet, ik troost je wel met een fles tequila en een flinke zak wiet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, fuck. Daar gaat mijn e-mago.
Als er iemand met iets zit ben jij het wel. PSVquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je er wel mee, want eerst wilde je allemaal gaan pimpen en jezelf bewijzen. Maar geeft niet, ik troost je wel met een fles tequila en een flinke zak wiet.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
eerst wilde je allemaal gaan pimpen en jezelf bewijzen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je zegt het alsof ik me ervoor zou moeten schamen.
ja met je stoere zuipverhaal en 12-jarige meisjes fixen, typische VMBO-trekjes.quote:
12 is te jong vriend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja met je stoere zuipverhaal en 12-jarige meisjes fixen, typische VMBO-trekjes.
15 bedoelde ik ook schatjequote:
Is het typisch VMBO om 15-jarige meisjes te doen? Nooit geweten. Krijg ik toch iets meer respect voor het VMBO.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
15 bedoelde ik ook schatjenumpad zitten ze onder elkaar jew-aids
Al heb je je diploma al 6 jaar binnen, je bent en blijft VMBO'erquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Is het typisch VMBO om 15-jarige meisjes te doen? Nooit geweten. Krijg ik toch iets meer respect voor het VMBO.
27quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:07 schreef F2tB het volgende:
Dude, met meisjes van 14 zoenen ?
Hoe oud ben je zelf ?
Achttien vriend. Ik voldoe slechts aan de Lakitu-regel:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:07 schreef F2tB het volgende:
Dude, met meisjes van 14 zoenen ?
Hoe oud ben je zelf ?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:53 schreef Lakitu het volgende:
Lakitu regel: Minumumleeftijd = (Eigen leeftijd / 3) * 0 + 14
Ik waardeer je enthousiasme, maar zou je alsjeblieft niet willen vloeken? Bedanktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:09 schreef Banzaiaap het volgende:
Godverdomme Otis. Wat een prachtopic.Held.
Dat kan nog dan, maar meisjes onder de 16quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Achttien vriend. Ik voldoe slechts aan de Lakitu-regel:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:11 schreef F2tB het volgende:
[..]
Dat kan nog dan, maar meisjes onder de 16
Krijg ik een al snel een pedogevoel bij
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:11 schreef F2tB het volgende:
[..]
Dat kan nog dan, maar meisjes onder de 16
Krijg ik een al snel een pedogevoel bij
Ja ik weet ook niet hoe die jongen op VMBO komt. Maarja, laat hem maar. Hij bedoelt het vast goed.quote:
Bedankt. Telecom shit groot alles.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:23 schreef Klonterpot het volgende:
Goed topic, goede OP en zeer terechte klachten! Waar werk je?
KUN JE MIJ JE TRUUCJES LEREN?????quote:
20quote:
Gewoon jezelf mij zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:25 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
KUN JE MIJ JE TRUUCJES LEREN?????![]()
Bedankt schatje, ik stop je post in mn plakboek.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vond de OP lekker weglezen.
Hulde voor dat.
iddquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vond de OP lekker weglezen.
Hulde voor dat.
Nee hoor echt niet, doen wanneer je de kans hebt!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je zegt het alsof ik me ervoor zou moeten schamen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:37 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Nee hoor echt niet, doen wanneer je de kans hebt!
The best things in life.....
Van mij mag je ook 15 doen. Doe je best.quote:
Ik kijk er wel naar, maar t geeft me geen goed gevoel er iets mee te doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Van mij mag je ook 15 doen. Doe je best.
Ik weet zeker dat het je wel degelijk een goed gevoel geeft.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:27 schreef F2tB het volgende:
[..]
Ik kijk er wel naar, maar t geeft me geen goed gevoel er iets mee te doen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Otis2.0, taking KLB to a higher level !
[ afbeelding ]
Nee, de post was bedoeld om je geniale OP te erenquote:
Als je ermee bezig bent wel, maar erna nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het je wel degelijk een goed gevoel geeft.
Thanks thanksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, de post was bedoeld om je geniale OP te eren![]()
Geen last van gigantische koppijn trouwens ?
Haha ja man.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Was dit bij de p3 in Purmerend of P8 hoe dat ook heet?
Daar wou ik ook nog heengaan
Gvd dus ik heb heel wat gemist haha.quote:
Was wel een leuk feestje opzich ja. Kom volgende week erheen dan, is Feelings. Zit het weer afgeladen met 14 t/m 17-jarige meisjesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gvd dus ik heb heel wat gemist haha.
Stonden echt op het punt om te gaan maar toen beslosten om saai thuis te blijven haha
Dacht ik ookquote:
Volgende week moet je bij Defqon1 zijn slappequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Was wel een leuk feestje opzich ja. Kom volgende week erheen dan, is Feelings. Zit het weer afgeladen met 14 t/m 17-jarige meisjes![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Op donderdagavond?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgende week moet je bij Defqon1 zijn slappe
Ik denk dat ik mijn purmerendse matties ff ga bellen dat ik deze keer wel meega hahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Was wel een leuk feestje opzich ja. Kom volgende week erheen dan, is Feelings. Zit het weer afgeladen met 14 t/m 17-jarige meisjes![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
IK ga ook naar Defqonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat jullie het over zaterdag hadden.
I'll be therequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgende week moet je bij Defqon1 zijn slappe
kutzooiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Oh nee als je naar Defqon1 gaat gaat het niet werken want volgende week Feelings is idd op zaterdagavond.
Doe dat ff op lexa.nl en niet in mijn topic jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haaaaaa![]()
Maar uh, meeten op Defqon?
Dat sowieso. Wat 'te wijs' ook inhoudt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:58 schreef Kriegel het volgende:
TS vindt zichzelf te wijs, dat heb ik wel door.
Ken je Remcore van dit forum ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haaaaaa![]()
Nee ken ik nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:59 schreef F2tB het volgende:
[..]
Ken je Remcore van dit forum ?
Daar ga ik nog mee meeten in waarschijnlijk de blue area
Ja red is de mainstage met de grote namenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef F2tB het volgende:
Red is gewoon hardstyle toch ?
Daar willen m'n kameraden waarschijnlijk ook staan, of in de blue, das harde hardstyle
Maar ik wil nog wel ff hardgaan in de Black jonge
mietjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:33 schreef o.us het volgende:
Waarom zou je gaan stappen als je weet dat je de dag daarna vroeg op moet?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar laten we stoppen met het geniale topic van Otis te vervuilen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:33 schreef Maisnon het volgende:
Goed plan!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haaaaaa![]()
TS is 18 ...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:32 schreef wise het volgende:
als 20 jarige naar een havo-feest gaan met 14 jarige
Mensen die niet lezenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:32 schreef wise het volgende:
als 20 jarige naar een havo-feest gaan met 14 jarige
Denken dat 14 jarigen niet aan alcohol komen. Zo naief.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:33 schreef Maisnon het volgende:
En dan zijn die scholen te gierig om hun leraren fatsoenlijk te betalen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:25 schreef Otis2.0 het volgende:
In de stad waar ik woon staan meerdere middelbare scholen. Eén van die scholen organiseerde gisteren een feest ter gelegenheid van de examens. En niet op de school zelf, nee, de locatie was het lokale poppodium. Lijpe shit? Zeg dat wel. Daar zou ik dus heen gaan.
Volgende keer beter uitkijken, s.v.p.quote:Toen ging het fout. Dat moet ook wel, want het is een KLB-topic. Een paar vodka's (met een v, zoals de Russen dat doen) later is het feestje nog leuker. Helaas kwam er later ook nog een tequila-shotje bij. En nog één. En nog één. En nog één. En nog... afijn, u begrijpt de strekking van deze alinea. Teveel drinken en jezelf niet in de hand hebben; klacht één.
Ik ben blij dat je fouten inziet.quote:In de uren die daarop volgden heeft mijn tong een discussie gevoerd met de tong van een 14-jarig meisje. Als ik het kopje 'Verzonden berichten' van mijn telefoon mag geloven, heb ik ook nog andere meisjes gesms'd. Een 15-jarig meisje kreeg van mij een bericht dat ik al de hele dag aan haar dacht. Hetzelfde ontving een ander, eveneens 14-jarig, meisje. Nu is de eerste zin van dit gedeelte niet zo'n ramp, maar die beschonken sms'jes, daar ben ik niet zo blij mee. Dit is daarom klacht twee.
Misschien deden de beveiligers dat om een reden...quote:Ook leek het me leuk om een liedje aan te vragen. Moet kunnen, toch? Zo is dat. Ik stap het podium op en loop richting de discjockey. Ik stel hem voor om het publiek bloot te stellen aan het prachtige emotionele nummer 'Shots', gecomponeerd door de muzikale meesterbreinen Lil' Jon en LMFAO. Mensen weten, en mensen die niet weten hebben Youtube. De security kon het echter niet waarderen dat ik de DJ dit voorstel wilde doen en tilde mij met twee man het podium af om me nog even te benadrukken dat ik dit maar beter niet meer kon doen of er zou iets zwaaien. Ongezellige lui, die mensen van de security. Dit is klacht drie.
De baas had je per direct moeten dumpen.quote:De rest van de avond is een zwart gat. Wel weet ik dat om zes uur thuis was, en om half 8 aanwezig was op mijn werk. Hier zit ik nu dus rustig uit te brakken en mezelf wakker te houden. Brak werken na amper slaap te hebben gehad; dit is klacht vier, tevens de laatste. Hiermee hou ik het dus voor gezien; van overbodige details houden we immers niet, hier in KLB.
Kusjes aan jullie zusjes.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan zijn die scholen te gierig om hun leraren fatsoenlijk te betalen.
Zal ik doen, bedankt voor je bezorgdheid.quote:[..]
Volgende keer beter uitkijken, s.v.p.
Altijd.quote:[..]
Ik ben blij dat je fouten inziet.
Misschien wel, maar erg aardig waren ze nietquote:[..]
Misschien deden de beveiligers dat om een reden...
Ik heb gewoon mijn werk gedaan zonder te klagen of moe te zijn hoor.quote:[..]
De baas had je per direct moeten dumpen.
quote:
Een feestje op zjin tijd mag best.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Fijn, dat men tegenwoordig nog de moeite neemt om zo uitgebreid op een post in te gaan! Ofyles2, je bent een lichtpuntje van KLB.
[..]
Inderdaad.
Gelukkig, ik zou niet willen dat je iets overkwam.quote:[..]
Zal ik doen, bedankt voor je bezorgdheid.
Leren van je fouten is okay!quote:[..]
Altijd.
Ze hadden best de grap ervan kunnen inzien inderdaad.quote:[..]
Misschien wel, maar erg aardig waren ze niet.
En dat kenmerkt de eckte mannen!quote:[..]
Ik heb gewoon mijn werk gedaan zonder te klagen of moe te zijn hoor.
denken dat je een nieuwe trend hebt gevonden dat eigenlijk bestemd is voor infantiele pubers..quote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef MiVer het volgende:
respect voor je verhaal
geen grappen
nee, niet gelezen
alleen hier vanwege je frisse kop !![]()
dit begrijp ik eruit:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |