Meisjes met kort haar!quote:
quote:A taste of breath, a kiss sweater than honey
Your eyes in a misty dream a million miles away
And in my ear you whisper my name
Just like in some old news flash
From light years ago
Combo breakerquote:
Niet grappig dudequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:55 schreef Sigmund666 het volgende:
Je moeder is een combo breaker man! Gelul!
Als ik had geweten dat Ed en ik zo met plaatjes te keer gingen, was een andere TT misschien beter geweestquote:
Mij is het ook nog niet geluktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:27 schreef Morthill het volgende:
Pff, goedemorgen, totaal nog niet bijgeslapen van gisteren
whiskyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mij is het ook nog niet geluktHeb weer wat extra slaapschuld opgebouwd
![]()
En ik hoest nog steeds als een sigarenrokende whiskeydrinkende oude man
Juli / Augustus dan moet het goed weer zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:37 schreef Morthill het volgende:
Laatste paar dagen mooi weer, volgende week is de regen terug
Welke idioot voorspelde de heetste zomer ooit? Op dit tempo wordt het de meest waardeloze zomer ooit.
Gebruik je firefox?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Juli / Augustus dan moet het goed weer zijn.
Kan nu niet op het werk in dit topic komen, teveel boobs
deltree c:/games/new folder/mapje/random/overig/hdpronquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:50 schreef Tain het volgende:
Ik moet weer wat extra schijfruimte hebben denk ik... Ik heb nog 15GB vrij op mijn games schijf
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:50 schreef Nebo het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/the-sims-hawp/100814
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:50 schreef Nebo het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/the-sims-hawp/100814
deltree bestaat niet meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:59 schreef Poit het volgende:
[..]
deltree c:/games/new folder/mapje/random/overig/hdpron
Werkt prima
Gebruik je geen dos meer?quote:
Zal ik wat kopietjes voor je maken? Stuur ik ze wel op per post..quote:
Wel per postduif toch? en wil je er ook een floppydrive bij doen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Zal ik wat kopietjes voor je maken? Stuur ik ze wel op per post..
Dat dat kan tegenwoordig he.. Gewoon een heel besturingsprogramma met de post meesturen!
Pff, een 5,25" floppydrive past niet in een postduif.. Ik laat wel een koets komenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel per postduif toch? en wil je er ook een floppydrive bij doen?
Vanwege mijn reactie op hyves?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:18 schreef CraniuM het volgende:
Wie is stefan van de slowchatters ook alweer?
quote:
Nee op het werk hebben ze IEquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:19 schreef Poit het volgende:
Recht uit het PS3 topic!
Helden filmpje van Killzone 3 trouwens.. Kwijlmateriaal ten top!
[ afbeelding ]
Yeah, is niet zo leuk.. Wat mij betreft mogen ze hem wel importeren en mag hij hier zn straf uitzitten, zelfde geldt met al die drugssmokkelaars in thailand (en kinderneukers)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:09 schreef Nebo het volgende:
Joran wacht 'hel op aarde'
Het is hier viiiiiiiiies Patrick!
Windows Mobilequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:18 schreef AQuila360 het volgende:
Wat een pleuriswerk om zo een rom update op je telefoon te doen.
Ik vind het wel oke ( al heeft HTC zijn eigen SENSE er over heen zitten) Maar dit is wel veel werk om daarna alles weer op te zetten maar kan nu wel weer via wifi op internet dat is wel fijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Windows Mobile
Ben er echt helemaal klaar mee
Ja maar alles is er dan af ofzo?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Tain het volgende:aansluiten, rom update starten, paar keer next klikken en klaar?
wat ben je kwijt dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar alles is er dan af ofzo?
Die update is idd 5 minutenMaar dan
![]()
Welke foon?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:18 schreef AQuila360 het volgende:
Wat een pleuriswerk om zo een rom update op je telefoon te doen.
Ja niet iets kwijt ofzo maar hij zet alles weer naar de fabriekswaarden ofzo terug.quote:
HTC HD2quote:
Daar heb je toch backup apps voor?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja niet iets kwijt ofzo maar hij zet alles weer naar de fabriekswaarden ofzo terug.
Je weet wel dat je een iPhone HD wilt...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Windows Mobile
Ben er echt helemaal klaar mee
Geen ideequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Daar heb je toch backup apps voor?
Welkequote:
Dat kanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar ik heb wel alle gegevens een backup gemaakt. Maar het gaat er meer om dat ik alles altijd precies zo instel als ik wil.
Dus dat moet er uit en dat moet ergens anders komen te staan. Dat achtergrondje moet anders. Die lijst moet weg... bla bla bla
Ho, er is een grens hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je weet wel dat je een iPhone HD wilt...![]()
Past goed bij je mac straks...
John Mayerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:03 schreef Nebo het volgende:
Deur naar de tuin open, John Mayer door de speakers, woonkamer voor mezelf. I'm one happy man
quote:
Sta jij maar niet te dicht bij de barbecue morgen als ik in de buurt benquote:
En jij verliest één schandaligheidskredietpunt. Het is maar goed dat je er zoveel hebt opgebouwd met tof zijn.quote:
quote:
Ja, en ga je die grens van AWESOMNESS nou eindelijk eens over?quote:
quote:
Zoveel awesomness kan de wereld niet aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, en ga je die grens van AWESOMNESS nou eindelijk eens over?
Die gast kan speeeeeeelen, poeh!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Sta jij maar niet te dicht bij de barbecue morgen als ik in de buurt ben
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
En jij verliest één schandaligheidskredietpunt. Het is maar goed dat je er zoveel hebt opgebouwd met tof zijn.
En toch heb je stiekem al gekeken naar de iPhone HD (en dan niet beroepsmatig)...quote:
Nee, nog helemaal niet..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
En toch heb je stiekem al gekeken naar de iPhone HD (en dan niet beroepsmatig)...
Dit kan nog wel eens prima film worden!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:11 schreef Nebo het volgende:
http://trailers.apple.com/trailers/fox/gulliverstravels/
Jack Black
True, true.quote:
Ja, al laat ik het waarschijnlijk voor wat het isquote:
Toch niet van zo'n andere marketplace want die had ik ook maar dat was niets.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:07 schreef badboynova het volgende:
Aq zal je vanavond een .cab sturen, deze is beter en heeft meer apps dan ms marketplace
7 euro bied ik!! Toch al snel 1 euro meer dan voor de n97quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja, al laat ik het waarschijnlijk voor wat het is
quote:
Omarket heb ik opmijn htc tp2 (veel gratis zooi ), welke heb/had jij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toch niet van zo'n andere marketplace want die had ik ook maar dat was niets.
Maar ik wil meer games enzo
Ook die.. maar ik kon nooit iets vinden of tenminste het leek allemaal heel oud?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:44 schreef badboynova het volgende:
[..]
Omarket heb ik opmijn htc tp2 (veel gratis zooi ), welke heb/had jij.
Ik moest lachen!quote:
Jij hebt niks met telefoonsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef Poit het volgende:
[..]
7 euro bied ik!! Toch al snel 1 euro meer dan voor de n97
Leg er 5 euro bij en hij gaat morgen al op de postquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:04 schreef AQuila360 het volgende:
Nick check ff je pm over FF13
Hoezo liever op MP dan aan mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij hebt niks met telefoons
[..]
Leg er 5 euro bij en hij gaat morgen al op de post
(dacht al dat je met dat bedrag zou komen, maar voor dat bedrag verkoop ik hem liever op marktplaats)
dus hoor het wel
Ik las de eerste keer dat ik dat plaatje zag toch echt P O I T in die rondjes...quote:
Ik heb lekkere billen maar zo lekker ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik las de eerste keer dat ik dat plaatje zag toch echt P O I T in die rondjes...
What's up en waar is hier?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:00 schreef GameBabe het volgende:
Pff ik word echt helemaal gestoord hier. ga zo een rage krijgen denk ik :p heb zin om te slaan!
Hij zou de foto zo gemaakt hebben!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik las de eerste keer dat ik dat plaatje zag toch echt P O I T in die rondjes...
Nee, had ook niet gedacht jou op hakken in de metro te zien staan... Of was je op weg naar de achterkant van het Station?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb lekkere billen maar zo lekker ook weer niet hoor
Dat sowiesoquote:
Ik ben daar even mee gestoptquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, had ook niet gedacht jou op hakken in de metro te zien staan... Of was je op weg naar de achterkant van het Station?
Op het werkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
What's up en waar is hier?
Werk, thuis, topic?
BBQ? waar?quote:
Vechten?quote:
KOM DAN!!! Trap je zo de tering in!quote:
quote:
quote:lemonlimeskull: So I'm sitting in Hardee's (Carl's JR for anyone here one the west coast)
lemonlimeskull: This huge African American dude sits across from me at the booth. Plenty of tables around, of course, since this is Hardee's.
lemonlimeskull: Since I don't usually have uninvited guests at fast food restaurants, I'm naturally a bit put off while simultaniously wondering what the deal is.
lemonlimeskull: The guy goes "Hey, man what you do for a living?"
lemonlimeskull: I must've looked really confused, but I manage to answer "Game designer... Why?"
lemonlimeskull: The guy sits there for a good thirty seconds, looking out the window over my shoulder.
lemonlimeskull: Then he finally looks me straight on and says "Good, lemme ask you a question..."
lemonlimeskull: "Why don't Pacman wanna eat eyes?"
lemonlimeskull: I just gave him this really quizzical look, then he gets up and leaves.
lemonlimeskull: After a few seconds of wondering wtf that was all about, I look out the window over my shoulder and see about five police cars slowly driving off into the distance.
lemonlimeskull: The worst part is...... WHY doesn't Pacman wanna eat eyes?!
Wie wil je daarvoor meenemen dan?quote:
Niemand, sterker nog, volgens mij kom je zelf naar me toe morgen.. Bring it on!!quote:
Zijn jullie nog wel heel als jullie mij ophalen vanaf het station?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Niemand, sterker nog, volgens mij kom je zelf naar me toe morgen.. Bring it on!!
Ik wel, maar dikke kans dat GM in de kofferbak ligt..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zijn jullie nog wel heel als jullie mij ophalen vanaf het station?
Nice, dan ga ik ook in de kofferbak. Moet nog wel passen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wel, maar dikke kans dat GM in de kofferbak ligt..
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:52 schreef Tain het volgende:
Poit!
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel VIER
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice, dan ga ik ook in de kofferbak. Moet nog wel passen.
Niks ervan!quote:
Jamaar, hoe moet ik dan met jonge jongetjes rommelenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Niks ervan!
Geen gerommel in m'n kofferbak!
Ik laat gewoon m'n hoedeplank thuis, Kan Frankii op jullie letten.
Gewoon daar ergens in de bosjes!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Jamaar, hoe moet ik dan met jonge jongetjes rommelen
Ik zit hier bier te drinken en veel te veel over mezelf te pratenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewoon daar ergens in de bosjes!
Geen geflikflooi in Viefje!
pic's.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef Rossdale het volgende:
Huisje schiet al lekker op! Het gaat zooooo awesome worden
Post eens foto's joh! Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef Rossdale het volgende:
Huisje schiet al lekker op! Het gaat zooooo awesome worden
Daar hou ik je aan, dus handjes thuis als ik morgen naakt bij je in de auto stapquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewoon daar ergens in de bosjes!
Geen geflikflooi in Viefje!
Dealquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef Rossdale het volgende:
neuj, kom volgende maand maar gewoon zelf kijken
Volgende maand een BBQ bij Rossquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef Rossdale het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef Flodder450 het volgende:
http://boxcarokie.com/2009/01/04/drop-the-soap-audio/
in het kader van Joran van der sloot
quote:
Ik zou het woord scheermes opzoekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef Edwinuss het volgende:
Dat denk ik ook. Ik zal eens kijken of ik hier ook een woordenboek heb liggen.
Of een epileerapparaat als je echt ballen hebtquote:
Top! Ik kan morgen niet :/. Mag morgen naar een feest toe hier in de buurt en heb vip kaarten gehadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb een grote zak. Ik had het graag even laten voelen op de BBQ van Ritse.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Of een epileerapparaat als je echt ballen hebt![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
Dude Spank ik heb nu een Doom 2 RPG
Wete jij wat dat is :S
Begin jij nou ook alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb een grote zak. Ik had het graag even laten voelen op de BBQ van Ritse.
Komt door het mooie weer denk ik, mensen worden dan gek.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Begin jij nou ook alSD heeft wel voorspellende gaven met zijn OP... Of het is gewoon lente
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Komt door het mooie weer denk ik, mensen worden dan gek.
Vandaag ook, in de C1000. Die figuurtjes waren op die je bij de boodschappen krijgt. Nu had een vrouw echt 2 boodschappen karren vol en toen ze om die beestje vroeg zei de trien achter de kassa dat ze op waren.
Tering, dat mens ging helemaal door het lint en heeft al de boodschappen weer terug gebracht en ze zei dat ze naar een andere supermarkt ging.
E Reader? Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
Lenny heb jij iets van een E-reader op je telefoon?
Zoja is die alleen voor nokia of weet jij ook iets voor windows mobile?
Ik zei het idd verkeerdquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zei het idd verkeerd![]()
Bedoel geen E-reader maar een programmatje zodat je van je telefoon een ook e-reader maakt
Ja het is er wel, maar ik heb het nooit geprobeerd, volgens mij is het gewoon ingebouwd in de firmware, geen speciaal programma dat ook op een ander platform beschikbaar is ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
Lenny heb jij iets van een E-reader op je telefoon?
Zoja is die alleen voor nokia of weet jij ook iets voor windows mobile?
Nee klopt maar ik zag dat je dan ook comics enzo kunt lezen en wou dat even proberen. Heb een groot scherm op mijn telefoon dus misschien dat het wel tof werkt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook wel eens geprobeerd om een boek te lezen in bed, met mijn telefoon. Werkt niet helemaal goed..
Je hebt toch een laptop schat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee klopt maar ik zag dat je dan ook comics enzo kunt lezen en wou dat even proberen. Heb een groot scherm op mijn telefoon dus misschien dat het wel tof werkt.
Daar heb je een heel goed punt Ed!quote:
Is inderdaad tof, nieuwe speeltjes enzo. Ik heb straks ook een nieuwe laptop, een Powerbook nog helemaal gesealedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar heb je een heel goed punt Ed!
Maar toch wil ik het even proberen![]()
Nicequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is inderdaad tof, nieuwe speeltjes enzo. Ik heb straks ook een nieuwe laptop, een Powerbook nog helemaal gesealed
Doe ik nu ook best vaakquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef lkb9000 het volgende:
Ik zat laatste achter m'n PC met m'n telefoon een mail te typen, dat sloeg nergens op
Powerbook is een mac uit het jaar 2003. Ik betaal er 280 voor. Vader van een collega van mij heeft het kunnen regelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
NiceMaar duur
[..]
Doe ik nu ook best vaak![]()
A-Team. Die film. Nee. Mijn helden, wat doen ze?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:54 schreef AQuila360 het volgende:
A-Team War Stories: B.A. by Dixon and Burnham
Ik wist niet dat ze A-Team Comics hadden
Hoe komt die collega aan en gesealde laptop van 7 jaar oud?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Powerbook is een mac uit het jaar 2003. Ik betaal er 280 voor. Vader van een collega van mij heeft het kunnen regelen.
Vast ooit gekocht in een impuls-koop omdat het "Het nieuwste van het nieuwste" was en daarna nooit gebruikt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Powerbook is een mac uit het jaar 2003. Ik betaal er 280 voor. Vader van een collega van mij heeft het kunnen regelen.
Z'n vader had eerst een ICT bedrijf en is opgedoekt sinds 2 maanden ofzo. Dus alles gaat goedkoop de deur uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoe komt die collega aan en gesealde laptop van 7 jaar oud?
of dat ding het nog doet,quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Z'n vader had eerst een ICT bedrijf en is opgedoekt sinds 2 maanden ofzo. Dus alles gaat goedkoop de deur uit.![]()
Ik ben wel bang dat ik zelf een nieuwe batterij moet aanschaffen, want na 7 jaar zal die batterij wel niet meer goed functioneren.
Maar we zullen het Dinsdag zien.
Mijn accu gaat als die 100% vol is nog maar 15 minuten meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Z'n vader had eerst een ICT bedrijf en is opgedoekt sinds 2 maanden ofzo. Dus alles gaat goedkoop de deur uit.![]()
Ik ben wel bang dat ik zelf een nieuwe batterij moet aanschaffen, want na 7 jaar zal die batterij wel niet meer goed functioneren.
Maar we zullen het Dinsdag zien.
Mijn oude laptop heeft een jaar lang maar 1minuut zonder stroom kunnen werken, en opeens, deed hij het weer 2 uurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mijn accu gaat als die 100% vol is nog maar 15 minuten mee
m'n leraar ICT heeft laatst een laptop van zn buurman gekregenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
He, dat ken ik, macbook intel eerste generatie in mijn gevalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Opzich werkt het best tof al is het wel wat klein maar je kunt wel op de tekst klikken en die wordt dan automagisch groterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nu zo'n reader gevonden en een zwikkie comics dus even testen of het wat is.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://bleacherreport.com(...)cup-wags-of-all-time
ff kijken Edje!
quote:
Ik praat geen onzinquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:10 schreef Edwinuss het volgende:
Net einde gezien van seizoen 4 Dexter.
WOW.![]()
![]()
![]()
Beste serie ooit.
Dat is jou leven.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:51 schreef disjfa het volgende:
Dat is toch die drama waarin die dude in een as the world turns manier verteld dat hij zonodig mensen dood moet maken door zo saai te zijn dat ze daardoor vergeten te ademen.
Dan ga je morgen doodquote:
Dan kan je ook niet blijven slapen, want dan moet je morgen voor me zorgen.quote:
Als jij een blender hebt voer ik je wel eten door een rietje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:49 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan kan je ook niet blijven slapen, want dan moet je morgen voor me zorgen.
Soort van.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:50 schreef Zeroku het volgende:
Ik hoorde dat hier nog mensen wakker zijn.
Dat is tenminste iets.quote:
Zo lang het maar van de grill komt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als jij een blender hebt voer ik je wel eten door een rietje.
quote:
Waarom je vrouw wakker schoppen, terwijl je haar ook wakker kan slaanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:32 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik heb eens langer geslapen. Nou ja, even eten, sporttas klaarzetten, vrouw wakker schoppen en om de tijd de doden wat gamen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:32 schreef Pheno het volgende:
Nee, 2:56.
Gewoon de standaard nieuwste van HTC zelf. Maar je hebt ook idd van die zelf gemaakte maar daar waag ik me niet aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:33 schreef badboynova het volgende:
Aq welke rom heb je erop gezet?
Ik ben zelf ook aan het rond kijken wat de beste rom is voor de htc tp2.
Die aangepaste rom's werken beter dan de originele rom van htc.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gewoon de standaard nieuwste van HTC zelf. Maar je hebt ook idd van die zelf gemaakte maar daar waag ik me niet aan![]()
Die comics zijn tof al is het scherm toch net wat te klein. Maar ik voel nu wel zo'n iPad achtig ding dan is het ideaal
De phone reageert een stuk beter batterij gaat langer mee, en ook kan je veel meer tabs op het hoofd scherm plaatsen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wat voordeel hebben die roms?
Jij komt als een gebroken man uit die tuin als die eindelijk klaar isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:44 schreef badboynova het volgende:
Zo het is weer tijd om in de tuin te werken.
Denk dat ie de vorige keer ook al gebroken wasquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij komt als een gebroken man uit die tuin als die eindelijk klaar is
Veel plezier vandaag Ritsequote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:45 schreef RitseB het volgende:
Moguh, ik heb een beetje een kater.
En dan moet je nog een heel weekend!quote:
Ik gebruik meestal van die roze snoepjes, een liter fles water en veel rondlopen (of sporten) om snel van een kater te zijn. Maar bier drinken schijnt ook te helpen ja...quote:
Ik denk dat ik ook iets in die richting ga doen ja. Gisteren genoeg bier op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal van die roze snoepjes, een liter fles water en veel rondlopen (of sporten) om snel van een kater te zijn. Maar bier drinken schijnt ook te helpen ja...
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dit is het vervolg op die sketch. Moet je wel even klikken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uhm je hebt me post van gister niet gelezenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:29 schreef RitseB het volgende:
disjfa, Pheno, Nick-GizMo, SocialDisorder, SpankmasterC, Poit, MrManiak, Nebo, Gamer_V, Frankii, GameBabe, Pettigrew81, SummerBreeze en fipotje
Nee denk nog steeds van niet. Heb VIP (quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:28 schreef RitseB het volgende:
Nee, kom je niet?
Is helemaal goed.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee denk nog steeds van niet. Heb VIP () kaartjes gekregen voor een feest, en heb dat gedoe met de hond nog. Maar misschien wip ik vanavond nog wel langs, maar dan bel ik wel
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:36 schreef AQuila360 het volgende:
De haters komen niet als ik dat had geweten
Als jij gaat beland je alsnog aan het spitquote:
- SpankmasterCquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:29 schreef RitseB het volgende:
disjfa, Pheno, Nick-GizMo, SocialDisorder, SpankmasterC, Poit, MrManiak, Nebo, Gamer_V, Frankii, GameBabe, Pettigrew81, SummerBreeze en fipotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |