abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:14:13 #176
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_82325494
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:11 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waarom enteren ze een boot, gewapend, in het midden van de nacht waarvan ze denken dat er vredesactivisten inzitten?
Omdat ze wilden weten of er ook wapens/middelen voor wapenproductie aan boord waren en dit met eigen ogen wilden zien.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:15:31 #177
75049 BasOne
Spaceship!
pi_82325553
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:14 schreef Mylene het volgende:
Wat maakt het nu uit of deze actie legaal is of niet? Uiteindelijk zal het Israel een worst wezen
Israël zal het idd een worst wezen, totdat ze er achter komen dat andere landen geen zaken meer met ze wil doen.
Dat het geld ineens opdroogt, dat wapenleveranties ineens niet meer aankomen....
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_82325573
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:14 schreef BasOne het volgende:

[..]

Het zijn allemaal randdebielen maar dit keer staat de wet gewoon aan hun kant.
Nou zo wil ik ze zeker niet noemen, ik geloof best dat het merendeel echt met goede intenties die goederen wil afleveren. Maar dat soort tuig dat uit is op andere zaken gaat ook mee, iets wat je terdege moet meewegen.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:16:23 #179
16715 Mylene
*schatje*
pi_82325585
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:15 schreef BasOne het volgende:

[..]

Israël zal het idd een worst wezen, totdat ze er achter komen dat andere landen geen zaken meer met ze wil doen.
Dat het geld ineens opdroogt, dat wapenleveranties ineens niet meer aankomen....
Ach welnee, de VS zal altijd achter Israel blijven staan.
pi_82325611
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:11 schreef IHVK het volgende:

[..]

Bedankt, ik heb gelachen.

Waarom enteren ze een boot, gewapend, in het midden van de nacht waarvan ze denken dat er vredesactivisten inzitten?
Met paintball.....
pi_82325628
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:14 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Wat probeer je uit te lokken hier? Er zijn al video's waaruit blijkt dat de boten eerst zijn gewaarschuwd. Als dit niet zou gebeuren zouden ze aan boord komen.
Ze waren gewapend met paintballgeweren en hun standaard vuurwapen (pistool) als backup.

Dat ze vervolgens aangevallen worden en zichzelf dus moeten/mogen verdedigen is wat anders.
Je betoog begint met zo'n absurde vraag.. Wat zou ik moeten uitlokken?

Hoe dan ook, filmpjes uitgegeven door het Israelische leger, die daar 9 mensen om het leven hebben gebracht, zijn weinig betrouwbaar in mijn ogen.
pi_82325652
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:17 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je betoog begint met zo'n absurde vraag.. Wat zou ik moeten uitlokken?

Hoe dan ook, filmpjes uitgegeven door het Israelische leger, die daar 9 mensen om het leven hebben gebracht, zijn weinig betrouwbaar in mijn ogen.
En waarom zijn ze weinig betrouwbaar? Filmpjes gemaakt door een activist, waarbij een soldaat op het dek landt en meteen aangevallen wordt.

Of wil je gaan beweren dat dat in scene is gezet?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:18:08 #183
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82325663
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef BasOne het volgende:

[..]

Niet?

Dan kan je me vast de wetsartikelen voorleggen die het legaal maken.
Ook die zijn al vaker langs gekomen, evenals links naar die het in twijfel brengen door interpretatie.
Als al dat ge-herhaal nu eens niet nodig was en mensen zich beter inlezen, zaten we nu op deeltje 5. Maar er bekruipt me het gevoel dat dit juist de tactiek is.
pi_82325692
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:17 schreef Amos_ het volgende:

[..]

En waarom zijn ze weinig betrouwbaar?
Komop, dit kun je zelf ook wel bedenken.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:19:34 #185
75049 BasOne
Spaceship!
pi_82325727
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:14 schreef Prosac het volgende:

[..]

Omdat ze wilden weten of er ook wapens/middelen voor wapenproductie aan boord waren en dit met eigen ogen wilden zien.
Dan hadden ze moeten wachten tot de schepen in de 24 mijls zone waren geweest, dan hadden ze dat idd mogen controleren.
\Als de schepen dan alsnog geweigerd hadden hadden ze geënterd mogen worden.
Hadden ze zich verzet had Israël geweld mogen gebruiken.

Maar aangezien ze niet gewacht hebben tot de 24 mijls zonde maar het in internationale wateren heeft gedaan is een een oorlogsdaad tegen Turkije (Schepen voeren onder Turkse vlag).
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_82325735
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
Wat mij opvalt is dat sommige users werkelijk alles op panische wijze proberen goed te praten. Niemand vraagt jullie om de schuld bij Israel te leggen (dat is ook niet terecht). Maar waarom zo halsstarrig vasthouden aan het standpunt dat er geen fouten zijn gemaakt. Zelfs de gemiddelde Israelier vindt dat de commando's te hard hebben gereageerd. Toch wordt in dit topic werkelijk alles recht geluld.
de gemidelde Israllier is voor jou de links Israllier.
want sorry hoor maar hier zijn dagelijks demostraties voor de IDF .
gisteren waren er ongeregeldheden in Telaviv bij de turkse ambasade.
en vandaan weer 100derde mensen de straat op .
er is meer voor de IDF dan tegen .
onze jongens worden afgeslacht als ze aan een touwtje naar beneden komen .
zo geloof mij daar is GEEN begrip voor in de Israelishe maatschapij en terecht .
OK aan de linkse kant maar die hebben altijd wat te zeiken .wand die zien maar een kant die zijn een soort van hersen dood.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:20:09 #187
303848 KoffieMetMelk
pi_82325749
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee hoor ik stel je een serieuze vraag.

Je produceert namelijk hele vage theorieën die nogal onlogisch zijn.
Onlogisch is het niet, een theorie wel aangezien ik dat niet kan bewijzen. Maar een heel aannemelijke gezien de situatie.
Maar dat zou jij bij uitstek moeten kunnen inzien omdat jij bijna niets anders dan meningen en bevooroordeelde verklaringen plaatst die niet onderbouwt kunnen worden.

Dus vanwaar je verbazing?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:20:49 #188
75049 BasOne
Spaceship!
pi_82325779
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:16 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ach welnee, de VS zal altijd achter Israel blijven staan.
VS. Nederland, VK.
Maar Israël heeft meer handelspartners, waaronder Turkije, en die gaat alle handelsbetrekkingen her evalueren.
Laboro te salutante
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:21:08 #189
176916 Karrs
2007-2017
pi_82325797
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_82325799
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:18 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Ook die zijn al vaker langs gekomen, evenals links naar die het in twijfel brengen door interpretatie.
Als al dat ge-herhaal nu eens niet nodig was en mensen zich beter inlezen, zaten we nu op deeltje 5. Maar er bekruipt me het gevoel dat dit juist de tactiek is.
Juist niet. Deze vragen worden uitgelokt, omdat ze nooit beantwoord/weerlegd zijn, terwijl in sommige Posts men doet alsof dat wel zo is. Argumenten zijn dus niet valide en die vragen kunnen best herhaald worden.
pi_82325847
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:19 schreef C_N het volgende:

[..]

de gemidelde Israllier is voor jou de links Israllier.
want sorry hoor maar hier zijn dagelijks demostraties voor de IDF .
gisteren waren er ongeregeldheden in Telaviv bij de turkse ambasade.
en vandaan weer 100derde mensen de straat op .
er is meer voor de IDF dan tegen .
onze jongens worden afgeslacht als ze aan een touwtje naar beneden komen .
zo geloof mij daar is GEEN begrip voor in de Israelishe maatschapij en terecht .
OK aan de linkse kant maar die hebben altijd wat te zeiken .wand die zien maar een kant die zijn een soort van hersen dood.
Precies links is hersendood en de rechts heeft gelijk ?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:22:26 #192
75049 BasOne
Spaceship!
pi_82325849
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:16 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nou zo wil ik ze zeker niet noemen, ik geloof best dat het merendeel echt met goede intenties die goederen wil afleveren. Maar dat soort tuig dat uit is op andere zaken gaat ook mee, iets wat je terdege moet meewegen.
Naja ik vind het wel debielen want je weet dat er gedonder komt.
Alleen op de plek waar het gedonder begon had Israël 0,0 recht om met gedonder te beginnen
Laboro te salutante
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:22:38 #193
176916 Karrs
2007-2017
pi_82325853
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:20 schreef BasOne het volgende:

[..]

VS. Nederland, VK.
Maar Israël heeft meer handelspartners, waaronder Turkije, en die gaat alle handelsbetrekkingen her evalueren.
Dat zou jij wel willen. he?

Je riedeltje begint overigens oud te worden.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:23:25 #194
16715 Mylene
*schatje*
pi_82325883
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:20 schreef BasOne het volgende:

[..]

VS. Nederland, VK.
Dan trekt de VS op zijn beurt weer alle steun weg richting Turkije.

Uiteindelijk trekt de VS toch aan de touwtjes.
pi_82325891
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:19 schreef C_N het volgende:
Nee, de mensen die zich volledig achter de IDF scharen gelukkig niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:23:57 #196
303848 KoffieMetMelk
pi_82325901
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:18 schreef IHVK het volgende:

[..]

Komop, dit kun je zelf ook wel bedenken.
Dus je blijft gewoon weer negeren dat er op die boten reporters waren met een TV crew, en er daar ook video van vrij is gekomen? Helaas tonen die hetzelfde als de IDF, dat heb je tegen zitten...
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:25:42 #197
303848 KoffieMetMelk
pi_82325963
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:21 schreef IHVK het volgende:

[..]

Juist niet. Deze vragen worden uitgelokt, omdat ze nooit beantwoord/weerlegd zijn, terwijl in sommige Posts men doet alsof dat wel zo is. Argumenten zijn dus niet valide en die vragen kunnen best herhaald worden.
Dan maar welterusten. Je zit nu gewoon keihard groen te roepen terwijl het blauw is.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:26:07 #198
75049 BasOne
Spaceship!
pi_82325978
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:18 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Enige waar israel zich aan kan vast kan klampen is het San Remo akkoord, wat een dergelijke boarding actie legaal maakt, alleen is volgens datzelfde akkoord de blokkade van Gaza illegaal.

Komt nog bij dat het San Remo akkoord onderdeel is van het oorlogsrecht wat niet van toepassing is.

Je kan niet zomaar lukraak een wetsartikel ergens vandaan plukken en zeggen het is legaal.
Laboro te salutante
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:27:30 #199
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_82326021
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:19 schreef BasOne het volgende:

[..]

Dan hadden ze moeten wachten tot de schepen in de 24 mijls zone waren geweest, dan hadden ze dat idd mogen controleren.
Dat was verstandiger geweest ja. Maar dat had denk ik weinig veranderd aan de huidige ophef.
Overigens gaf ik gewoon antwoord op de vraag die gesteld werd, schijnbaar was nog niet duidelijk waarom Israel wilde enteren.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:27:38 #200
75049 BasOne
Spaceship!
pi_82326029
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:22 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat zou jij wel willen. he?

Je riedeltje begint overigens oud te worden.
"Turkey has warned it may reduce economic and defence ties with Israel following the deadly raid on a Gaza aid flotilla. "

http://news.bbc.co.uk/2/hi/world/middle_east/10236884.stm

Of dacht je dat ik zomaar iets roep?

Nu ook op de FP
Turkije beperkt economische banden met Israël
Laboro te salutante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')