Gaat 'em niet worden denk ik...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
OMG.EINDELIJK!
[ afbeelding ]
maar wel maat 36 terwijl ik 38 draag.
zou het kunnen zonder dat ik stik erin?
Oh, dan word ik wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij wel dat laatste jurkje krijgt toegezonden. Ik kreeg 'm vandaag binnen maar hij leek in de verste verte niet op het jurkje van de foto. Nu ja, het was een jurkje en het was zwart, maar daar hielden de gelijkenissen wel op
.
In de mail van je bestelling staan die nummers ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:43 schreef Puala het volgende:
Ze willen van de artikelen waarop ik korting wil hebben de artikelnummers weten. Ja euh, hallo. 90% staat niet eens meer op de site?
Ik heb een poging gedaan tot het ontcijferen waar ik korting op mag verwachten. Dankjewel voor de tipquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
In de mail van je bestelling staan die nummers ook.
Vriendlief heeft 'm zelf uitgezocht (want zelfde probleem hier) maar hij was dagenlang uitverkocht in de Shop Online en de filialen in maat 31quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:06 schreef Quirine het volgende:
Die short vind ik trouwens ook wel heel tof.
Maarja.. de man die ik erin zie, is veeeeeeels te kieskeurig om er een kadootje van te maken.
en lintjes aan de zijkant? die heb ik ook heel fijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:28 schreef bluejean het volgende:
[..]
Nee, het was een héél lelijk, niet eerder gezien, jurkje met zowel voor als achter een v-hals (of in ieder geval driehoekig uitgesneden) van een dun flodderig stofje. Ik had al zo'n vermoeden dat het niet klopte.
Haha, ik zal m morgen toe sturen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Vriendlief heeft 'm zelf uitgezocht (want zelfde probleem hier) maar hij was dagenlang uitverkocht in de Shop Online en de filialen in maat 31.
ja die bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ja, die! Al is in het echt nog minder mooi.
Ah, toch goed gezien. Klinkt precies waar ik op hoopte. Nu wil ik 'm helemaal!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
anyway het jurkje dat je wilde hebben is idd een dikker stofje maar toch een van mijn fijnere jurkjes
hij blijft redelijk goed in vorm omdat het geen flebber stofje is
en het model doet mijn figuur wel goed moet ik zeggen
de bredere bandjes boven op zijn ook fijn want heb nogal een borstpartij en dan vind ik van die dunne bandjes altijd stom staan
Zo uit het zakje zag 'ie er echt niet mooi uit. Maar hij was dan ook óntzettend gekreukeld, dat maakt het er meestal niet mooier op. Heb 'm niet gepast verder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die bedoelde ik ook
ik vind hem wel fijn hoor!
heerlijk niemendalletje
ik heb hem in het paars en wil er nog minstens een bij
als je ook nogal wat tietjes hebt... Hij is wel laag...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ah, toch goed gezien. Klinkt precies waar ik op hoopte. Nu wil ik 'm helemaal!Beetje jammer dat ze 'm vandaag dus niet leverden.
Artikelnummer hebben of had je 'm al gevonden in de shop online?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef Quirine het volgende:
Haha, ik zal m morgen toe sturen.
Hij zocht er nog eentje met ruitjes namelijk en deze ruitjes zijn de eerste die ik niet monsterlijk lelijk vind.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je ook nogal wat tietjes hebt... Hij is wel laag...
ik doe er altijd een hempje onder anders krijgt mn oude buurman een hartwip en hij is heel aardig dus dat wil ik liever niet
Ik had m al gevonden, morgen laat ik m wel door de controle gaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Artikelnummer hebben of had je 'm al gevonden in de shop online?
Hij heeft ook V-hals op de rug he? Hoe diep? Dat je niet m'n halve bloemetjes-BH enzo ziet zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die bedoelde ik ook
ik vind hem wel fijn hoor!
heerlijk niemendalletje
ik heb hem in het paars en wil er nog minstens een bij
Je moet er wel iets onder hoor, maar ik doe dat ook standaard. Als je het niet voor de achterkant wil dan wil je het zeker voor de voorkant, die is bijna even ergquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft ook V-hals op de rug he? Hoe diep? Dat je niet m'n halve bloemetjes-BH enzo ziet zitten
Oh die maten kloppen echt nooit. Ik heb altijd maar 70a/b en een c zat pas goed. Ik heb echt géén cup c.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:46 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bikini, heeft iemand die ook gepast? Ik heb 'm vorige week in de winkel gepast want stiekem vind ik 'm zo gaaf, ondanks dat 'ie nogal fout is.Normaal heb ik bh's in maat 70C, maar zelfs dit topje in maat 70A sloot niet goed aan (te groot!!). Heb ik nou van die rare tieten of....
je had er 10 moeten nemen! kan je nog wat aan verdienenquote:Op woensdag 9 juni 2010 07:29 schreef Shaz het volgende:
Ein-de-lijk 'DE' witte trui in mijn maat kunnen bemachtigenEcht te vaak vroeg voor opgestaan.
[ afbeelding ]
En de lange sliertjesketting!
[ afbeelding ]
En nog wat andere troepjes waar ik al langer naar op zoek was
Al 2 weken terug.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef EarthCry het volgende:
wanneer begint de sale in de winkel eik?
Leuke trui!quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:29 schreef Shaz het volgende:
Ein-de-lijk 'DE' witte trui in mijn maat kunnen bemachtigenEcht te vaak vroeg voor opgestaan.
[ afbeelding ]
En de lange sliertjesketting!
[ afbeelding ]
En nog wat andere troepjes waar ik al langer naar op zoek was
ik heb hem, is inderdaad aan de lange kant (kuitlengte en ik ben 1,67) , niet strak maar ook niet wijd, meer een beetje ''volgend''. wel leuk model en de stof voelt lekker (en is niet dun) en hij staat leuk (vind ik)quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe deze valt? (jurk van 7,95)
[ afbeelding ]
heb hem besteld, lijkt me wel een lekker jurkje, maar hij komt bij mij wellicht tot mijn enkels ipv knieën
Dat shirt links onder.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
bestelling!bestelling!
Oeh! Leukquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:37 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ik heb hem, is inderdaad aan de lange kant (kuitlengte en ik ben 1,67) , niet strak maar ook niet wijd, meer een beetje ''volgend''. wel leuk model en de stof voelt lekker (en is niet dun) en hij staat leuk (vind ik)
Mooi, eindelijk een jurk van de H&M die niet net halverwege mijn bovenbeen stopt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:37 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ik heb hem, is inderdaad aan de lange kant (kuitlengte en ik ben 1,67) , niet strak maar ook niet wijd, meer een beetje ''volgend''. wel leuk model en de stof voelt lekker (en is niet dun) en hij staat leuk (vind ik)
mooi, dus gewoon enkellengte met mijn 1m60quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:37 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ooooh die eerste is leuk <3quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:29 schreef keepwalking het volgende:
Na bij toeval vroeg wakker te zijn geworden heb ik hem!![]()
[ afbeelding ]
Heb deze er ook bij gedaan, kijken of dat wat is.
[ afbeelding ]
Er zit een plakker op, dat is het enige wat je erop moet plakken en de rest moet je in de zak flikkeren (op de acceptgiro na, aangezien je wel 1 euro moet betalen en je het rekeningnummer toch zal moeten weten). En je kunt hem gewoon op het postkantoor afgeven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:55 schreef ROFLOL het volgende:
Ik heb een jas binnen gekregen van H&M, maar vind hem te groot. Wil hem dan ook retourneren. Gewoon jas terug in normale verpakking. Alleen die retourbon hé, wat moet ik daar van op de verpakking plakken. Alleen het bovenste stukje of het hele A4'tje. En waar moet ik dat afgeven?
Alvast bedankt want kom er niet echt uit.
Voor hoeveel nu?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:38 schreef alors het volgende:
wtf, toen met die error, toen zijn bij sommige dingen 3 keer besteld, ik zie het nu pas!!!
Ik heb ook nog de suede enkellaarzen bemachtigd, ze stonden er vanmorgen op, maat 39 maar denk niet dat het past omdat h&m schoenen zo klein vallen
[ afbeelding ]
Hm nou ik had ooit eens van die nepleer laarzen die vielen echt superkrap. Ach er valt ook geen touw aan vast te knopen. Ik heb van open schoenen bij H&M ook nog wel eens 38 En ik heb ook nog wel van die platte gympen die 38 zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij mij vallen H&Mschoenen gewoon goed hoor.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:44 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja eerst maar eens zien of ze daadwerkelijk in het zakje zitten, zul je zien dat een een zweetband van de kinderafdeling inzit ofzo!
Volgens mij wel. Maar als het al geleverd is dan willen ze wel binnen twee weken hun geld daarvan denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef P.F het volgende:
Ik heb 2x iets besteld op de h&m site (iets van 160 euro dat moet ik al betaald hebben en iets van 60 euro wat ik nog terug kan sturen) kan ik nu gewoon 100 euro overmaken en volgende week weer 100 of zo?
tis trouwens echt suedequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef bluejean het volgende:
[..]
![]()
Ik vind die nepsuede laarsjes ook wel leuk. Ik ben alleen bang - mijzelf kennende- dat ze erg snel lelijk worden.
En dan maak ik het over met in de opmerking mijn klantnummer?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar als het al geleverd is dan willen ze wel binnen twee weken hun geld daarvan denk ik.
Nee, dat zou ik niet doen. Als je iets retour stuurt dan duurt het ook weken voor het verwerkt is. Dus ik denk dat ze die ene week niet eens merken. Anders krijg je sowieso een betalingsherinnering nog. Een keer gehad, maanden nadat ik per ongeluk een van de vele bestellingen was vergeten te betalenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:37 schreef P.F het volgende:
[..]
En dan maak ik het over met in de opmerking mijn klantnummer?
http://files.hm.com/media(...)14_09090_72_0623.jpgquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:02 schreef Tegan het volgende:
Er is zeker niets dat als leverdatum begin augustus heeft? Ben bang dat mijn pakket (eind juli) tijdens mijn vakantie komt.
Thanksquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:13 schreef Puala het volgende:
[..]
http://files.hm.com/media(...)14_09090_72_0623.jpg
Die trui.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
Je hebt bij Trend zo'n top, welke strapless is en eigenlijk gewoon een soort BH is, hij komt ruiiiim boven je navel. Hij is beige achtig en gemaakt van elastiek en plaats waar je borsten zitten () heb je een soort van cirkeltjes... nja what ever. Ik hoop dat iemand me snapt, welke ik bedoel en of diegene weet hoe dat zit.
Tof! Dan ga ik binnenkort wel in amsterdam kijken, daar hebben ze hem ongetwijfeld wel!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:13 schreef Shaz het volgende:
Heb vandaag die geweldige ketting gescoord in de winkel![]()
[ afbeelding ]
Yes, heb hem nu uit de sale weten te plukkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe deze valt? (jurk van 7,95)
[ afbeelding ]
heb hem besteld, lijkt me wel een lekker jurkje, maar hij komt bij mij wellicht tot mijn enkels ipv knieën
Hoe duur is die eigenlijk,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:13 schreef Shaz het volgende:
Heb vandaag die geweldige ketting gescoord in de winkel![]()
[ afbeelding ]
Oohquote:
Ja joh? Jeetje, wat jammer!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:33 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ] gister binnengekregen.
Het broeke is te groot en het topje veel te klein terwijl ik altijd maat 36 heb en echt geen grotere tieten heb gekregen in de afgelopen tijd.
Jammerwant ik vind hem wel heel mooi en de goeie maten zijn steeds uitverkocht
Jaa denk het wel, moet van het weekend snachts werken dus dan kom ik vroeg thuis. Hoe laat vullen ze eigenlijk bij?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja joh? Jeetje, wat jammer!![]()
Ik heb ook altijd 36 en bij mij zat ie wel goed.. Zonde.
Ga je 'm nu nog in andere maten bestellen?Ff vroeg op enzo?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:39 schreef saaw het volgende:
[..]
Jaa denk het wel, moet van het weekend snachts werken dus dan kom ik vroeg thuis. Hoe laat vullen ze eigenlijk bij?
De topjes zijn volgens mij gewoon kleiner geworden hoor, dat probleem heb ik namelijk ook!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:33 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ] gister binnengekregen.
Het broeke is te groot en het topje veel te klein terwijl ik altijd maat 36 heb en echt geen grotere tieten heb gekregen in de afgelopen tijd.
Jammerwant ik vind hem wel heel mooi en de goeie maten zijn steeds uitverkocht
Hm, bij mij zat ie wel goed, en vorig jaar had ik ook een bikini gekocht, zelfde maat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De topjes zijn volgens mij gewoon kleiner geworden hoor, dat probleem heb ik namelijk ook!
Dat!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:25 schreef heaven7 het volgende:
God die laarsjes blijven prachtig! Ik vind ze nooit meer
JA! Precies die! Ik kan hem nergens meer vinden. Ik wil 'm echt heel graag.quote:
Ohquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb toch niet bepaald veel, dus dat zal wel goed komen
Hmhm, maar ik vind ze van de zijkant er altijd heel maf uitzien in een balconette,quote:
Oh dat is wel jammer, ze zien er echt supertof uit op het plaatje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Meh, die laarsjes vallen best tegen hoor in het echt. Vond ik dan.
Bij mij wat minder,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef pinquit het volgende:
bij mij zit balconette juist altijd heel netjes, en ik heb best flinke boobers.juist prettig, goed dragend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |