Voor hoeveel nu?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:38 schreef alors het volgende:
wtf, toen met die error, toen zijn bij sommige dingen 3 keer besteld, ik zie het nu pas!!!
Ik heb ook nog de suede enkellaarzen bemachtigd, ze stonden er vanmorgen op, maat 39 maar denk niet dat het past omdat h&m schoenen zo klein vallen
[ afbeelding ]
Hm nou ik had ooit eens van die nepleer laarzen die vielen echt superkrap. Ach er valt ook geen touw aan vast te knopen. Ik heb van open schoenen bij H&M ook nog wel eens 38 En ik heb ook nog wel van die platte gympen die 38 zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij mij vallen H&Mschoenen gewoon goed hoor.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:44 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja eerst maar eens zien of ze daadwerkelijk in het zakje zitten, zul je zien dat een een zweetband van de kinderafdeling inzit ofzo!
Volgens mij wel. Maar als het al geleverd is dan willen ze wel binnen twee weken hun geld daarvan denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef P.F het volgende:
Ik heb 2x iets besteld op de h&m site (iets van 160 euro dat moet ik al betaald hebben en iets van 60 euro wat ik nog terug kan sturen) kan ik nu gewoon 100 euro overmaken en volgende week weer 100 of zo?
tis trouwens echt suedequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef bluejean het volgende:
[..]
![]()
Ik vind die nepsuede laarsjes ook wel leuk. Ik ben alleen bang - mijzelf kennende- dat ze erg snel lelijk worden.
En dan maak ik het over met in de opmerking mijn klantnummer?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar als het al geleverd is dan willen ze wel binnen twee weken hun geld daarvan denk ik.
Nee, dat zou ik niet doen. Als je iets retour stuurt dan duurt het ook weken voor het verwerkt is. Dus ik denk dat ze die ene week niet eens merken. Anders krijg je sowieso een betalingsherinnering nog. Een keer gehad, maanden nadat ik per ongeluk een van de vele bestellingen was vergeten te betalenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:37 schreef P.F het volgende:
[..]
En dan maak ik het over met in de opmerking mijn klantnummer?
http://files.hm.com/media(...)14_09090_72_0623.jpgquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:02 schreef Tegan het volgende:
Er is zeker niets dat als leverdatum begin augustus heeft? Ben bang dat mijn pakket (eind juli) tijdens mijn vakantie komt.
Thanksquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:13 schreef Puala het volgende:
[..]
http://files.hm.com/media(...)14_09090_72_0623.jpg
Die trui.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
Je hebt bij Trend zo'n top, welke strapless is en eigenlijk gewoon een soort BH is, hij komt ruiiiim boven je navel. Hij is beige achtig en gemaakt van elastiek en plaats waar je borsten zitten () heb je een soort van cirkeltjes... nja what ever. Ik hoop dat iemand me snapt, welke ik bedoel en of diegene weet hoe dat zit.
Tof! Dan ga ik binnenkort wel in amsterdam kijken, daar hebben ze hem ongetwijfeld wel!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:13 schreef Shaz het volgende:
Heb vandaag die geweldige ketting gescoord in de winkel![]()
[ afbeelding ]
Yes, heb hem nu uit de sale weten te plukkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe deze valt? (jurk van 7,95)
[ afbeelding ]
heb hem besteld, lijkt me wel een lekker jurkje, maar hij komt bij mij wellicht tot mijn enkels ipv knieën
Hoe duur is die eigenlijk,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:13 schreef Shaz het volgende:
Heb vandaag die geweldige ketting gescoord in de winkel![]()
[ afbeelding ]
Oohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |