Oh die maten kloppen echt nooit. Ik heb altijd maar 70a/b en een c zat pas goed. Ik heb echt géén cup c.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:46 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bikini, heeft iemand die ook gepast? Ik heb 'm vorige week in de winkel gepast want stiekem vind ik 'm zo gaaf, ondanks dat 'ie nogal fout is.Normaal heb ik bh's in maat 70C, maar zelfs dit topje in maat 70A sloot niet goed aan (te groot!!). Heb ik nou van die rare tieten of....
je had er 10 moeten nemen! kan je nog wat aan verdienenquote:Op woensdag 9 juni 2010 07:29 schreef Shaz het volgende:
Ein-de-lijk 'DE' witte trui in mijn maat kunnen bemachtigenEcht te vaak vroeg voor opgestaan.
[ afbeelding ]
En de lange sliertjesketting!
[ afbeelding ]
En nog wat andere troepjes waar ik al langer naar op zoek was
Al 2 weken terug.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef EarthCry het volgende:
wanneer begint de sale in de winkel eik?
Leuke trui!quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:29 schreef Shaz het volgende:
Ein-de-lijk 'DE' witte trui in mijn maat kunnen bemachtigenEcht te vaak vroeg voor opgestaan.
[ afbeelding ]
En de lange sliertjesketting!
[ afbeelding ]
En nog wat andere troepjes waar ik al langer naar op zoek was
ik heb hem, is inderdaad aan de lange kant (kuitlengte en ik ben 1,67) , niet strak maar ook niet wijd, meer een beetje ''volgend''. wel leuk model en de stof voelt lekker (en is niet dun) en hij staat leuk (vind ik)quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe deze valt? (jurk van 7,95)
[ afbeelding ]
heb hem besteld, lijkt me wel een lekker jurkje, maar hij komt bij mij wellicht tot mijn enkels ipv knieën
Dat shirt links onder.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
bestelling!bestelling!
Oeh! Leukquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:37 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ik heb hem, is inderdaad aan de lange kant (kuitlengte en ik ben 1,67) , niet strak maar ook niet wijd, meer een beetje ''volgend''. wel leuk model en de stof voelt lekker (en is niet dun) en hij staat leuk (vind ik)
Mooi, eindelijk een jurk van de H&M die niet net halverwege mijn bovenbeen stopt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:37 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ik heb hem, is inderdaad aan de lange kant (kuitlengte en ik ben 1,67) , niet strak maar ook niet wijd, meer een beetje ''volgend''. wel leuk model en de stof voelt lekker (en is niet dun) en hij staat leuk (vind ik)
mooi, dus gewoon enkellengte met mijn 1m60quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:37 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ooooh die eerste is leuk <3quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:29 schreef keepwalking het volgende:
Na bij toeval vroeg wakker te zijn geworden heb ik hem!![]()
[ afbeelding ]
Heb deze er ook bij gedaan, kijken of dat wat is.
[ afbeelding ]
Er zit een plakker op, dat is het enige wat je erop moet plakken en de rest moet je in de zak flikkeren (op de acceptgiro na, aangezien je wel 1 euro moet betalen en je het rekeningnummer toch zal moeten weten). En je kunt hem gewoon op het postkantoor afgeven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:55 schreef ROFLOL het volgende:
Ik heb een jas binnen gekregen van H&M, maar vind hem te groot. Wil hem dan ook retourneren. Gewoon jas terug in normale verpakking. Alleen die retourbon hé, wat moet ik daar van op de verpakking plakken. Alleen het bovenste stukje of het hele A4'tje. En waar moet ik dat afgeven?
Alvast bedankt want kom er niet echt uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |