quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef alors het volgende:
Ik heb em binnen, die toffe oorbellen zijn echt loeizwaar![]()
Kijk ik nu steeds over dat jurkje heen? Ik zie hem nergens staan maar vind hem cute genoeg om te willen hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:36 schreef Quirine het volgende:
[ afbeelding ]
En vooral door dat bovenste jurkje moet ik nog eeuwen wachten. :|
Wil je een artikel nummer hebben? Kan wel even in de catalogus kijken voor je namelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Kijk ik nu steeds over dat jurkje heen? Ik zie hem nergens staan maar vind hem cute genoeg om te willen hebben.
Yes, please.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Wil je een artikel nummer hebben? Kan wel even in de catalogus kijken voor je namelijk
geel/lime groen = 70 9030quote:
Uitverkocht maar toch is mijn dank enorm. Thanks!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
geel/lime groen = 70 9030
zwart dessin = 70 9063
koraal/dessin = 70 9071
zwart = 70 9022
turkoois = 70 9048
Aub![]()
Hij is al een tijdje uitverkocht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Kijk ik nu steeds over dat jurkje heen? Ik zie hem nergens staan maar vind hem cute genoeg om te willen hebben.
Ben benieuwd of jij wel dat laatste jurkje krijgt toegezonden. Ik kreeg 'm vandaag binnen maar hij leek in de verste verte niet op het jurkje van de fotoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:36 schreef Quirine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vooral door dat bovenste jurkje moet ik nog eeuwen wachten. :|
Ah wel.. ik kan er nog dingen bij gooien zonder meteen 4,95 erbij te hoeven betalen.
Hij valt wel vrij smal, als ik het me goed herinner. Ik zou dan ook geen maat 36 nemen als je normaal maat 38 hebt. Ik vind het blouseje sowieso niet mooi staan als je niet superfragiel gebouwd bent. Ik heb maat 36 (heel soms 38) van boven en voelde me met het ding aan - ondanks dat ik pofmouwtjes echtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
OMG.EINDELIJK!
[ afbeelding ]
maar wel maat 36 terwijl ik 38 draag.
zou het kunnen zonder dat ik stik erin?
oh ik heb hem ook en vind hem wel lijken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij wel dat laatste jurkje krijgt toegezonden. Ik kreeg 'm vandaag binnen maar hij leek in de verste verte niet op het jurkje van de foto. Nu ja, het was een jurkje en het was zwart, maar daar hielden de gelijkenissen wel op
.
Hebben ze m vervangen voor deze zeker?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij wel dat laatste jurkje krijgt toegezonden. Ik kreeg 'm vandaag binnen maar hij leek in de verste verte niet op het jurkje van de foto. Nu ja, het was een jurkje en het was zwart, maar daar hielden de gelijkenissen wel op
.
Nee, het was een héél lelijk, niet eerder gezien, jurkje met zowel voor als achter een v-hals (of in ieder geval driehoekig uitgesneden) van een dun flodderig stofje. Ik had al zo'n vermoeden dat het niet klopte.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:20 schreef Shaz het volgende:
[..]
Hebben ze m vervangen voor deze zeker?![]()
[ afbeelding ]
In plaats van:
[ afbeelding ]
Dan was het dus wel het verkeerde artikel. Mijn hele bestelling gaat terug en dan bestel ik 'm weer opnieuw. Hopelijk is 'ie er dan nog.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik heb hem ook en vind hem wel lijken?
de poeder roze versie niet want de kleur is anders maar het model niet
anyone?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
en ohja,heeft iemand nog een kortingscode?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |