Als ze een deelbestelling in behandeling nemen hoef je nog niet zo'n punt te kiezen als dat deel je limiet niet overschrijdt, maar die tekst blijft wel daar staan omdat bij de hele bestelling je wel over je limiet zit en in principe kan de rest ook in behandeling worden genomen voordat je dat andere hebt betaalt. Als je die deelbestelling hebt betaalt voordat het andere deel in behandeling wordt genomen dan gaat die tekst ook weg.quote:Op maandag 7 juni 2010 04:28 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Ik heb een previewbestelling die vrij hoog is en er staat ook bij mij dat rode tekstje van Kialapunt kiezen als bedrag te hoog is...echter komen mijn bestellingen gewoon thuis aan, omdat mijn bestellingen van nu de limiet niet overschijden.
Volgens mij ben ik weer lekker vaag, anyway ik ga slapen...![]()
Ik heb vorige week nog een bestelling binnen gekregen, en zo blijf ik aan de gang. Want steeds als er een bestelling binnen is zie ik wel weer andere leuke dingen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:25 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Hier in ons gezellige stadje heb ik ze niet gezien, en wij hebben 'zelfs' een divided afdeling.
Als ze ze al hadden, zijn ze denk ik als warme broodjes gegaan.
Op de site gaan ze ook echt te hard, toen ik er eergister om 3 uur smiddags keek hadden ze nog maar 1 soort, de boyfriendfit.
Een vriendin van me had die al een x besteld en zei dat het echt een vormeloos ding was.
die 2 broekjes heb ik vanochtend om 6 uur gescoord, en toen hadden ze echt 6 of 7 verschillenden!
Daarbij, als ze niet passen of je ze niet mooi vind stuur je ze toch gewoon terug, of breng je ze naar de winkel?
Omdat ik 500 pogingen deed iets te bestellen misschienquote:
Mailen.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:09 schreef mootie het volgende:
Hmmm gisteren een bestelling geplaatsd.... en nu is een deel van de artikelen on sale....
Dat dus!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Het is druk in de winkel!
Op dit moment is het heel erg druk in de Shop online. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jij zo snel mogelijk je aankopen kunt doen. Probeer het zo nog eens.
Omdat ik een hekel heb aan de winkel zelfquote:Op maandag 7 juni 2010 13:21 schreef tliciouz het volgende:
Als jullie zo graag iets uit de sale willen waarom koop je het dan niet in de winkel? In die tussentijd dat je steeds zit te f5'en had je allang in de winkel kunnen zijn!
Hier hangt wel overal 50 % korting voor de ramen maar ik zie helemaal niets met kortingquote:Op maandag 7 juni 2010 13:21 schreef tliciouz het volgende:
Als jullie zo graag iets uit de sale willen waarom koop je het dan niet in de winkel? In die tussentijd dat je steeds zit te f5'en had je allang in de winkel kunnen zijn!
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef MaLo het volgende:
Oh wacht, ik zit op mijn werk, ik hoor ook niet online te shoppen
Ik was net ook in de winkel en ze doen idd wel net alsof, maar er hangen alleen want cheape basic hemdjes en broekjes die ze wat afgeprijsd hebben. Niet de moeite waard.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier hangt wel overal 50 % korting voor de ramen maar ik zie helemaal niets met korting? Beetje vreemd. Zal straks nog wel even gaan kijken!
Zit je op je werk, heb je het druk, komt er een klant ofzo, dan zeg je gewoon: 'Ja het is druk, probeer het zo nog eens.'quote:Op maandag 7 juni 2010 14:11 schreef MaLo het volgende:
Ik wil kopen
Het is druk. Ik heb het ook wel eens druk
Ja inderdaad, lelijke shortjes en hempjes, absoluut de moeite niet nee.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik was net ook in de winkel en ze doen idd wel net alsof, maar er hangen alleen want cheape basic hemdjes en broekjes die ze wat afgeprijsd hebben. Niet de moeite waard.
Ik kon overigens vanmorgen om kwart over 10 wel iets bestellen, daarvoor kreeg ik ook van die errors...
Ik was er een paar dagen geleden en dat viel mij idd ook op,quote:Op maandag 7 juni 2010 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier hangt wel overal 50 % korting voor de ramen maar ik zie helemaal niets met korting? Beetje vreemd. Zal straks nog wel even gaan kijken!
Hmm, ik kan juist nooit slagen in de winkel met sale!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef tliciouz het volgende:
Ik snap dat het druk etc in de winkels is, maar op internet staat echt maar de helft van de dingen die in de winkels hangen, hier in Arnhem is trouwens bijna alles van de garden collectie met 50%
dit dusquote:Op maandag 7 juni 2010 15:27 schreef Tamashii het volgende:
Ben er in geweest. Maar het viel me eigenlijk nogal tegen.
Idd! Ik ben er al meerdere malen op geweest in de tussentijd, maar ik vind het echt baggerquote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Linnie20v het volgende:
Was er anderhalf uur geleden op....maar tis nie veel.
Dus ik snap die drukte niet!!
Goeie stunt toch:quote:Op maandag 7 juni 2010 19:27 schreef alors het volgende:
oh god, er is een speciale pagina voor gebouwd![]()
Maar serieus dit is toch niet normaal, iedereen die even op de site is geweest, weet dat het geen fuck voorstelt die 'sale' van ze. Dus die komt ook niet steeds weer terug ofzo... Volgens mij hebben ze gewoon zelf technische problemen.
Hehequote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef alors het volgende:
Maar serieus met elke designeractie was ik er sneller door dan nu
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
Mailen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:39 schreef Puala het volgende:
Crap. Ik heb 8 dezelfde shirtjes besteld voor mij/zusjes. Doen ze er in de sale 2 euro per stuk vanaf. En mijn bestelling is dus gisteren in behandeling genomen
Edit: Zelfde geld dus voor meer artikelen. Wat flauw van ze![]()
Idd! Werkt meestal wel!quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef alors het volgende:
Ik heb em binnen, die toffe oorbellen zijn echt loeizwaar![]()
Kijk ik nu steeds over dat jurkje heen? Ik zie hem nergens staan maar vind hem cute genoeg om te willen hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:36 schreef Quirine het volgende:
[ afbeelding ]
En vooral door dat bovenste jurkje moet ik nog eeuwen wachten. :|
Wil je een artikel nummer hebben? Kan wel even in de catalogus kijken voor je namelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Kijk ik nu steeds over dat jurkje heen? Ik zie hem nergens staan maar vind hem cute genoeg om te willen hebben.
Yes, please.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Wil je een artikel nummer hebben? Kan wel even in de catalogus kijken voor je namelijk
geel/lime groen = 70 9030quote:
Uitverkocht maar toch is mijn dank enorm. Thanks!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
geel/lime groen = 70 9030
zwart dessin = 70 9063
koraal/dessin = 70 9071
zwart = 70 9022
turkoois = 70 9048
Aub![]()
Hij is al een tijdje uitverkocht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Kijk ik nu steeds over dat jurkje heen? Ik zie hem nergens staan maar vind hem cute genoeg om te willen hebben.
Ben benieuwd of jij wel dat laatste jurkje krijgt toegezonden. Ik kreeg 'm vandaag binnen maar hij leek in de verste verte niet op het jurkje van de fotoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:36 schreef Quirine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vooral door dat bovenste jurkje moet ik nog eeuwen wachten. :|
Ah wel.. ik kan er nog dingen bij gooien zonder meteen 4,95 erbij te hoeven betalen.
Hij valt wel vrij smal, als ik het me goed herinner. Ik zou dan ook geen maat 36 nemen als je normaal maat 38 hebt. Ik vind het blouseje sowieso niet mooi staan als je niet superfragiel gebouwd bent. Ik heb maat 36 (heel soms 38) van boven en voelde me met het ding aan - ondanks dat ik pofmouwtjes echtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
OMG.EINDELIJK!
[ afbeelding ]
maar wel maat 36 terwijl ik 38 draag.
zou het kunnen zonder dat ik stik erin?
oh ik heb hem ook en vind hem wel lijken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij wel dat laatste jurkje krijgt toegezonden. Ik kreeg 'm vandaag binnen maar hij leek in de verste verte niet op het jurkje van de foto. Nu ja, het was een jurkje en het was zwart, maar daar hielden de gelijkenissen wel op
.
Hebben ze m vervangen voor deze zeker?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij wel dat laatste jurkje krijgt toegezonden. Ik kreeg 'm vandaag binnen maar hij leek in de verste verte niet op het jurkje van de foto. Nu ja, het was een jurkje en het was zwart, maar daar hielden de gelijkenissen wel op
.
Nee, het was een héél lelijk, niet eerder gezien, jurkje met zowel voor als achter een v-hals (of in ieder geval driehoekig uitgesneden) van een dun flodderig stofje. Ik had al zo'n vermoeden dat het niet klopte.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:20 schreef Shaz het volgende:
[..]
Hebben ze m vervangen voor deze zeker?![]()
[ afbeelding ]
In plaats van:
[ afbeelding ]
Dan was het dus wel het verkeerde artikel. Mijn hele bestelling gaat terug en dan bestel ik 'm weer opnieuw. Hopelijk is 'ie er dan nog.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik heb hem ook en vind hem wel lijken?
de poeder roze versie niet want de kleur is anders maar het model niet
anyone?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
en ohja,heeft iemand nog een kortingscode?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |