Hier hangt wel overal 50 % korting voor de ramen maar ik zie helemaal niets met kortingquote:Op maandag 7 juni 2010 13:21 schreef tliciouz het volgende:
Als jullie zo graag iets uit de sale willen waarom koop je het dan niet in de winkel? In die tussentijd dat je steeds zit te f5'en had je allang in de winkel kunnen zijn!
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef MaLo het volgende:
Oh wacht, ik zit op mijn werk, ik hoor ook niet online te shoppen
Ik was net ook in de winkel en ze doen idd wel net alsof, maar er hangen alleen want cheape basic hemdjes en broekjes die ze wat afgeprijsd hebben. Niet de moeite waard.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier hangt wel overal 50 % korting voor de ramen maar ik zie helemaal niets met korting? Beetje vreemd. Zal straks nog wel even gaan kijken!
Zit je op je werk, heb je het druk, komt er een klant ofzo, dan zeg je gewoon: 'Ja het is druk, probeer het zo nog eens.'quote:Op maandag 7 juni 2010 14:11 schreef MaLo het volgende:
Ik wil kopen
Het is druk. Ik heb het ook wel eens druk
Ja inderdaad, lelijke shortjes en hempjes, absoluut de moeite niet nee.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik was net ook in de winkel en ze doen idd wel net alsof, maar er hangen alleen want cheape basic hemdjes en broekjes die ze wat afgeprijsd hebben. Niet de moeite waard.
Ik kon overigens vanmorgen om kwart over 10 wel iets bestellen, daarvoor kreeg ik ook van die errors...
Ik was er een paar dagen geleden en dat viel mij idd ook op,quote:Op maandag 7 juni 2010 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier hangt wel overal 50 % korting voor de ramen maar ik zie helemaal niets met korting? Beetje vreemd. Zal straks nog wel even gaan kijken!
Hmm, ik kan juist nooit slagen in de winkel met sale!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef tliciouz het volgende:
Ik snap dat het druk etc in de winkels is, maar op internet staat echt maar de helft van de dingen die in de winkels hangen, hier in Arnhem is trouwens bijna alles van de garden collectie met 50%
dit dusquote:Op maandag 7 juni 2010 15:27 schreef Tamashii het volgende:
Ben er in geweest. Maar het viel me eigenlijk nogal tegen.
Idd! Ik ben er al meerdere malen op geweest in de tussentijd, maar ik vind het echt baggerquote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Linnie20v het volgende:
Was er anderhalf uur geleden op....maar tis nie veel.
Dus ik snap die drukte niet!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |