Staat bij truienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:26 schreef Trusten het volgende:
Is er nog een leuke kortingscode in de zaal?
@ zoeperzazke
Vestjewaar heb je die gevonden?
hij zit overigens wel flatteuzer dan op de foto hoor, als je hem net iets verder dichtritst sluit hij mooi aan aan je lichaam en flobbert hij niet om je heenquote:
Hier in ons gezellige stadje heb ik ze niet gezien, en wij hebben 'zelfs' een divided afdeling.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:28 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hebben zie die 2 korte spijkerbroekjes ook in de winkel? Ik moet zoiets namelijk écht passen. Nog nooit zo'n ding gevonden dat mooi staat.
Maaarrr dan hoef ik nu nog niet te betalen, want wat er als eerste komt valt nog binnen 't tegoed. Maar dan moet ik wel een Kialapunt gaan uitzoekenquote:
I know. Maar H&M ziet gewoon alles als een bestelling, en die mag niet boven je limiet komen, ookal komt een deel later.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maaarrr dan hoef ik nu nog niet te betalen, want wat er als eerste komt valt nog binnen 't tegoed. Maar dan moet ik wel een Kialapunt gaan uitzoeken. Maar eens mailen of dat niet anders kan.
Dat is niet waar.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Maar H&M ziet gewoon alles als een bestelling, en die mag niet boven je limiet komen, ookal komt een deel later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |