heb je wel eens in de H&M winkel gekeken, de doelgroep is echt wel breder dan 15 a 20 jarigen. minstens 50% van de klanten is boven de 35.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]ziet er echt niet uit naast die linker
Hallo lees mijn reacties erna evenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:14 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
heb je wel eens in de H&M winkel gekeken, de doelgroep is echt wel breder dan 15 a 20 jarigen. minstens 50% van de klanten is boven de 35.
ben zelf nog ouder en koop heel veel bij H&M, gewoon omdat het leuke spullen zijn en ik het ook wel kan hebben (heb gelukkig maat 36, dus pas alles wel).
ik vind het een beetje kortzichtig om stellen dat die vrouw van de foto niet kan voor H&M. Overigens ze is een voormalig topmodel en nu nog gezegend met een prachtfiguur en een zeer goed geconserveerde kop waar niet al te veel aan verbouwd is, een natural beauty (unlike madonna, die persoonlijk echt verschrikkelijk vind).
Deze vrouw kan zeer zeker ook meedoen in de advertenties van H&M of vind je dat ze alleen bij de M&S folders op de foto mag ?
Selectieve reactiesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:14 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
heb je wel eens in de H&M winkel gekeken, de doelgroep is echt wel breder dan 15 a 20 jarigen. minstens 50% van de klanten is boven de 35.
ben zelf nog ouder en koop heel veel bij H&M, gewoon omdat het leuke spullen zijn en ik het ook wel kan hebben (heb gelukkig maat 36, dus pas alles wel).
ik vind het een beetje kortzichtig om stellen dat die vrouw van de foto niet kan voor H&M. Overigens ze is een voormalig topmodel en nu nog gezegend met een prachtfiguur en een zeer goed geconserveerde kop waar niet al te veel aan verbouwd is, een natural beauty (unlike madonna, die persoonlijk echt verschrikkelijk vind).
Deze vrouw kan zeer zeker ook meedoen in de advertenties van H&M of vind je dat ze alleen bij de M&S folders op de foto mag ?
Zonder riem! Vind het met riem niet echt mooi (en in dit plaatje al helemaal niet, shirtje valt te strak). Zelf vind ik het niet erg dat 'ie wat wijder valt. Draag 'm vaak in een zwart rokje, met het shirtje er wat 'uitgesmokt'.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:36 schreef heaven7 het volgende:
Post het plaatje nogmaals trouwens, wat vinden jullie van de riem? Twijfel want heb nog geen witte riem maar hij is enigszins groot.. Maat M hoewel ik de zwarte ook heb en daar heb ik wel M van en die is niet te groot. Twijfel of ik em terug moet doen. Hij was ¤4,95
[ link | afbeelding ]
Oh. Ook in dat geval nee, denk ik. Vind persoonlijk zo'n witte riem snel een 'markt-uitstraling' geven. Maar als je het zelf mooi vindt of goed weet te combineren, gewoon doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef heaven7 het volgende:
@Bluejean, heb het niet over deze combi maar puur over de witte riem itself.
same story, different wordsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:13 schreef bluejean het volgende:
[..]
Oh. Ook in dat geval nee, denk ik. Vind persoonlijk zo'n witte riem snel een 'markt-uitstraling' geven. Maar als je het zelf mooi vindt of goed weet te combineren, gewoon doen natuurlijk.
Uur of 6 's ochtends meestal. Maar het is geen garantie. Het kan ook om 8 uur, of gewoon helemaal nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Ik wil morgen er lekker vroeg uit om een mooi jeansshortje te scoren.
Hoelaat vullen ze eigenlijk bij?
van de week was er zelfs een keer om half 4 's nachts bijgevuldquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uur of 6 's ochtends meestal. Maar het is geen garantie. Het kan ook om 8 uur, of gewoon helemaal niet
Je zou toch verwachten dat zo'n groot bedrijf daar een systeem voor heeft bedachtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:25 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
van de week was er zelfs een keer om half 4 's nachts bijgevuld
Dat eerste broekje vond ik niet zo'n succes, m'n kont kwam er bijna onderuitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:22 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
En met succes ongeveer een uur geleden gescoord;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe deze dingen vallen, en of ze tegenvallen oid?
Dat jurkje is heel doorzichtig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:22 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
En met succes ongeveer een uur geleden gescoord;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe deze dingen vallen, en of ze tegenvallen oid?
Staat bij truienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:26 schreef Trusten het volgende:
Is er nog een leuke kortingscode in de zaal?
@ zoeperzazke
Vestjewaar heb je die gevonden?
hij zit overigens wel flatteuzer dan op de foto hoor, als je hem net iets verder dichtritst sluit hij mooi aan aan je lichaam en flobbert hij niet om je heenquote:
Hier in ons gezellige stadje heb ik ze niet gezien, en wij hebben 'zelfs' een divided afdeling.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:28 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hebben zie die 2 korte spijkerbroekjes ook in de winkel? Ik moet zoiets namelijk écht passen. Nog nooit zo'n ding gevonden dat mooi staat.
Maaarrr dan hoef ik nu nog niet te betalen, want wat er als eerste komt valt nog binnen 't tegoed. Maar dan moet ik wel een Kialapunt gaan uitzoekenquote:
I know. Maar H&M ziet gewoon alles als een bestelling, en die mag niet boven je limiet komen, ookal komt een deel later.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maaarrr dan hoef ik nu nog niet te betalen, want wat er als eerste komt valt nog binnen 't tegoed. Maar dan moet ik wel een Kialapunt gaan uitzoeken. Maar eens mailen of dat niet anders kan.
Dat is niet waar.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Maar H&M ziet gewoon alles als een bestelling, en die mag niet boven je limiet komen, ookal komt een deel later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |