Gaat 'em niet worden denk ik...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
OMG.EINDELIJK!
[ afbeelding ]
maar wel maat 36 terwijl ik 38 draag.
zou het kunnen zonder dat ik stik erin?
Oh, dan word ik wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij wel dat laatste jurkje krijgt toegezonden. Ik kreeg 'm vandaag binnen maar hij leek in de verste verte niet op het jurkje van de foto. Nu ja, het was een jurkje en het was zwart, maar daar hielden de gelijkenissen wel op
.
In de mail van je bestelling staan die nummers ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:43 schreef Puala het volgende:
Ze willen van de artikelen waarop ik korting wil hebben de artikelnummers weten. Ja euh, hallo. 90% staat niet eens meer op de site?
Ik heb een poging gedaan tot het ontcijferen waar ik korting op mag verwachten. Dankjewel voor de tipquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
In de mail van je bestelling staan die nummers ook.
Vriendlief heeft 'm zelf uitgezocht (want zelfde probleem hier) maar hij was dagenlang uitverkocht in de Shop Online en de filialen in maat 31quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:06 schreef Quirine het volgende:
Die short vind ik trouwens ook wel heel tof.
Maarja.. de man die ik erin zie, is veeeeeeels te kieskeurig om er een kadootje van te maken.
en lintjes aan de zijkant? die heb ik ook heel fijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:28 schreef bluejean het volgende:
[..]
Nee, het was een héél lelijk, niet eerder gezien, jurkje met zowel voor als achter een v-hals (of in ieder geval driehoekig uitgesneden) van een dun flodderig stofje. Ik had al zo'n vermoeden dat het niet klopte.
Haha, ik zal m morgen toe sturen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Vriendlief heeft 'm zelf uitgezocht (want zelfde probleem hier) maar hij was dagenlang uitverkocht in de Shop Online en de filialen in maat 31.
ja die bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ja, die! Al is in het echt nog minder mooi.
Ah, toch goed gezien. Klinkt precies waar ik op hoopte. Nu wil ik 'm helemaal!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
anyway het jurkje dat je wilde hebben is idd een dikker stofje maar toch een van mijn fijnere jurkjes
hij blijft redelijk goed in vorm omdat het geen flebber stofje is
en het model doet mijn figuur wel goed moet ik zeggen
de bredere bandjes boven op zijn ook fijn want heb nogal een borstpartij en dan vind ik van die dunne bandjes altijd stom staan
Zo uit het zakje zag 'ie er echt niet mooi uit. Maar hij was dan ook óntzettend gekreukeld, dat maakt het er meestal niet mooier op. Heb 'm niet gepast verder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die bedoelde ik ook
ik vind hem wel fijn hoor!
heerlijk niemendalletje
ik heb hem in het paars en wil er nog minstens een bij
als je ook nogal wat tietjes hebt... Hij is wel laag...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ah, toch goed gezien. Klinkt precies waar ik op hoopte. Nu wil ik 'm helemaal!Beetje jammer dat ze 'm vandaag dus niet leverden.
Artikelnummer hebben of had je 'm al gevonden in de shop online?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef Quirine het volgende:
Haha, ik zal m morgen toe sturen.
Hij zocht er nog eentje met ruitjes namelijk en deze ruitjes zijn de eerste die ik niet monsterlijk lelijk vind.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je ook nogal wat tietjes hebt... Hij is wel laag...
ik doe er altijd een hempje onder anders krijgt mn oude buurman een hartwip en hij is heel aardig dus dat wil ik liever niet
Ik had m al gevonden, morgen laat ik m wel door de controle gaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Artikelnummer hebben of had je 'm al gevonden in de shop online?
Hij heeft ook V-hals op de rug he? Hoe diep? Dat je niet m'n halve bloemetjes-BH enzo ziet zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die bedoelde ik ook
ik vind hem wel fijn hoor!
heerlijk niemendalletje
ik heb hem in het paars en wil er nog minstens een bij
Je moet er wel iets onder hoor, maar ik doe dat ook standaard. Als je het niet voor de achterkant wil dan wil je het zeker voor de voorkant, die is bijna even ergquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft ook V-hals op de rug he? Hoe diep? Dat je niet m'n halve bloemetjes-BH enzo ziet zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |