Kan jij nou nooit normaal ergens op ingaan zonder een ander dingen te verwijten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kan je nou niet één seconde normaal tegen me te praten, zonder "flikker op" en dergelijke?
Je deed het gewoon zelf, dus dat verwijten is niets dan terecht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan jij nou nooit normaal ergens op ingaan zonder een ander dingen te verwijten?
Duurt lang!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik roep gewoon altijd RAL nummers
Wat deed ik zelf? Er niet normaal op in gaan? Nee sorry, als je VWO pretendeert te doen, zul je toch wel echt het sarcasme van mijn post moeten snappen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je deed het gewoon zelf, dus dat verwijten is niets dan terecht.
Vertel mij wat.quote:
morgenquote:
Ik heb er nog eens naar gekeken en nee, ik zag het nog steeds niet. Daar heeft mijn VWO weinig mee te maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat deed ik zelf? Er niet normaal op in gaan? Nee sorry, als je VWO pretendeert te doen, zul je toch wel echt het sarcasme van mijn post moeten snappen.
Ja jezus. Gooi hem dan maar weer open, want de OP was te epic al zeg ik het zelfquote:
Dan heb je bar weinig inlevingsvermogen denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb er nog eens naar gekeken en nee, ik zag het nog steeds niet. Daar heeft mijn VWO weinig mee te maken.
Omdatquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
Pauper herkansingen ook dit jaarVolgend jaar ben ik er weer bij!
quote:
Dat zou goed kunnen, maar wat dan nog?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan heb je bar weinig inlevingsvermogen denk ik.
Dat dat nogal moeilijk gaat worden in de echte wereld als jij sarcastische opmerkingen niet kunt opvatten, aangezien dat in de huidige tijd een hip fenomeen is om reacties te plaatsen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar wat dan nog?
Waarom?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik krijg nu dat liedje van de brennerpas in mn hoofd
Met de vlam in de pijp.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik krijg nu dat liedje van de brennerpas in mn hoofd
In de tweede zin komt tientonner voorquote:
Daar lukt het altijd prima hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat dat nogal moeilijk gaat worden in de echte wereld als jij sarcastische opmerkingen niet kunt opvatten, aangezien dat in de huidige tijd een hip fenomeen is om reacties te plaatsen.
En sorry, als je echt serieus gaat nemen wat ik daar postik had je toch wel iets hoger ingeschat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |