Denk het wel hoor. Tenminste degene die stemmen op de VVD omdat ze rijken ouders hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:01 schreef Garisson72 het volgende:
duidelijk verhaal, komt uiteraard héél vaak voor.
Jup en zelf hele dag zogenaamd hard aan het studeren zuipen zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Denk het wel hoor. Tenminste degene die stemmen op de VVD omdat ze rijken ouders hebben.
gewoon emigrerenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik probeer m'n erfenis gewoon zoveel mogelijk veilig te stellenDat linkse gepeupel pakt me anders al voordat ik het uberhaupt erf alles af
Erfenis.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik probeer m'n erfenis gewoon zoveel mogelijk veilig te stellenDat linkse gepeupel pakt me anders al voordat ik het uberhaupt erf alles af
HAD JE MAAR EEN OPLEIDING MOETEN VOLGEN KEREL! (of op een andere manier geld moeten maken)quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef Athlon64x het volgende:
En van hun ouders stiefvader alles krijgen onder het motto ik heb een hekel aan uitkering trekkers maar stiekem is meneer dat zelf ook want zijn moeder is met een rijke vent getrouwd
Is dat verboden zou jij het leuk vinden als je beste vriend op Wilders zou stemmen omdat ie ruzie heeft met een Marokkaan en gelijkt denkt omdat Wilders dat zegt alle Marokkanen bom gordels dragenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:04 schreef ganzenherder het volgende:
Mensen die topics openen over de politieke voorkeur van personen. Triest![]()
Nou zeg wat triest. Dit zegt anders behoorlijk wat over de persoon in kwestie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:04 schreef ganzenherder het volgende:
Mensen die topics openen over de politieke voorkeur van personen. Triest![]()
Kom niks te kort hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:04 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
HAD JE MAAR EEN OPLEIDING MOETEN VOLGEN KEREL! (of op een andere manier geld moeten maken)
Gelukkig heeft een gemiddelde fokker het te druk met fokkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef Nobu het volgende:
Paupertopic, alleen nog maar meer reden om VVD te stemmen.
Paupers stemmen VVD idd, omdat ze te dom zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef Nobu het volgende:
Paupertopic, alleen nog maar meer reden om VVD te stemmen.
stem jij ook VVD?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Vind het sowiezo heel dom dat mensen stemmen omdat ze één voorgeval hebben meegemaakt en gelijk een politiek partij erbij trekken dat hun probleem dan weg zal helpen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Is dat verboden zou jij het leuk vinden als je beste vriend op Wilders zou stemmen omdat ie ruzie heeft met een Marokkaan en gelijkt denkt omdat Wilders dat zegt alle Marokkanen bom gordels dragen
Ik vind het dom dat mensen nog steeds het woord soberzo niet goed weten te schrijvenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:09 schreef twentenaar het volgende:
[..]
Vind het sowiezo heel dom dat mensen stemmen omdat ze één voorgeval hebben meegemaakt en gelijk een politiek partij erbij trekken dat hun probleem dan weg zal helpen.
Als ik rijke ouders had, zou ik ook vvd stemmen. Nu ik ze niet heb, doe ik dat overigens waarschijnlijk alsnog.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:02 schreef Fortitude het volgende:
Denk het wel hoor. Tenminste degene die stemmen op de VVD omdat ze rijken ouders hebben.
Beste Athlon64x, Kloon van Slappy. Ik stem helemaal geen vdd maar d66. Ik weet best dat je met dit topic op mij doeltquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef Athlon64x het volgende:
En van hun ouders stiefvader alles krijgen onder het motto ik heb een hekel aan uitkering trekkers maar stiekem is meneer dat zelf ook want zijn moeder is met een rijke vent getrouwd
Ga maar een feestje bouwen danquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het dom dat mensen nog steeds het woord soberzo niet goed weten te schrijven
Misschien werkt het andersom ook wel, dat als je VVD stemt dat je ouders rijk worden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ik rijke ouders had, zou ik ook vvd stemmen. Nu ik ze niet heb, doe ik dat overigens waarschijnlijk alsnog.
Ik baal ervan dat deVVD de woningmarkt niet (te veel) aan wil pakken. Ik zeg nog steeds afschaffen die hypotheekrenteaftrek. Ik heb er nu zelf ook profijt van maar hoe langer je doorgaat hoe meer pijn het doet straks.quote:
Daarom stem ik ook D66, als VVD ook voor het afschaffen er van was, had ik al lang VVD gestemd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat deVVD de woningmarkt niet (te veel) aan wil pakken. Ik zeg nog steeds afschaffen die hypotheekrenteaftrek. Ik heb er nu zelf ook profijt van maar hoe langer je doorgaat hoe meer pijn het doet straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:18 schreef Golden_Pauper het volgende:
asjeblieft mensen als je dan vvd wil stemmen, stem dan liever d66.
In tijden van crisis zal ze het dan wel erg zwaar hebben. Het is onrealistisch om te stellen dat niemand de crisis gaat voelen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:04 schreef DE_krumpel het volgende:
De media heeft gedaan wat het moest doen.
door de vvd er als beste van de partijen uit de bus te laten komen wil mijn moeder ook op partij stemmen.
en ze word al gek als ze een stuiver moet inleveren.
Ja en ze is dan zeker niet de enigequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In tijden van crisis zal ze het dan wel erg zwaar hebben. Het is onrealistisch om te stellen dat niemand de crisis gaat voelen.
Nu aanpakken en de huizenprijs laten instorten, waardoor mensen ineens te hoge hypotheekschulden hebben tov de onderliggende (gezakte) waarde van hun huis. Starters wrijven in hun handen bij de gedachte aan lagere prijzen, maar iemand in een starterswoning gaat echt niet zijn huis voor 20.000 euro minder dan zijn hypotheekwaarde verkopen, kortom de woningen die beschikbaar komen, komen van mensen die door de overige maatregelen hun lasten niet meer kunnen betalen en met een flinke restschuld blijven zitten. Nee solidair dat je daar als starter van profiteert. Nee van de hypotheekrente in barre economische tijden moet je afblijven, kom over 4 jaar maar terug als het beter draait.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat deVVD de woningmarkt niet (te veel) aan wil pakken. Ik zeg nog steeds afschaffen die hypotheekrenteaftrek. Ik heb er nu zelf ook profijt van maar hoe langer je doorgaat hoe meer pijn het doet straks.
PAS OP FRED TEEVEN LEEST MET JE MEEquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:14 schreef wise het volgende:
gevaarlijke partij met hun internetfilter enz.
En daar heb je het, nietsnut!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Is dat verboden zou jij het leuk vinden als je beste vriend op Wilders zou stemmen omdat ie ruzie heeft met een Marokkaan en gelijkt denkt omdat Wilders dat zegt alle Marokkanen bom gordels dragen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:16 schreef Fortitude het volgende:
SCHANDALIG! DENK AAN DE BLIJSTANDSMOEDERS. ALSOF HET HAAR SCHULD IS DAT ZE ZICH OP HAAR 15E HEEFT LATEN VOLPRAKKEN DOOR EEN NEGER MET MOOIE VERHALEN DIE INEENS HEEL ONBETROUWBAAR BLEEK, TEGEN ALLE VERWACHTINGEN IN.![]()
![]()
![]()
klacht: fred teeven gebruikt een addblockerquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
PAS OP FRED TEEVEN LEEST MET JE MEE
[ afbeelding ]
wat moet jij nou weerquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
asjeblieft mensen als je dan SP wil stemmen, stem dan liever PVV.
Ik wil best wel bezuinigen maar wie zijn er merendeel schuldig aan de economische crisis?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In tijden van crisis zal ze het dan wel erg zwaar hebben. Het is onrealistisch om te stellen dat niemand de crisis gaat voelen.
Dat gezeur altijd over die bijstand moeder. Nee het is zeker de schuld van een ondernemer die 60 tot 80 uur per week werkt om zijn bedrijf staande te houden. en vervolgens meer dan de helft van zijn inkomen inleverd aan de belasting. Ja laten we hem maar betalen. laat mensen zelf verantwoordelijk zijn voor hun fouten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:16 schreef Fortitude het volgende:
SCHANDALIG! DENK AAN DE BLIJSTANDSMOEDERS. ALSOF HET HAAR SCHULD IS DAT DIE LUL VAN EEN VENT HAAR VERLATEN HEEFT VOOR EEN JONG DING.![]()
![]()
![]()
die gast heeft echt een 20cm dikke titanium plaat voor z'n hoofd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:29 schreef SicSicSics het volgende:
Had Fredje niet al iets genuanceerd? Ik ben het nooit met die man eens, hij had lekker bij de leefbaren moeten blijven, maar volgens mij is het ook niet zo drama als er nu gezegd wordt overal!
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat dat ook wel meevaltquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:31 schreef twentenaar het volgende:
[..]
Kwiwi heeft toegevoegde waarde aan deze Topic en jij niet
slijmbalquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:31 schreef twentenaar het volgende:
[..]
Kwiwi heeft toegevoegde waarde aan deze Topic en jij niet
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat dat ook wel meevalt
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat dat ook wel meevalt
En waarom zijn klassenverschillen zo verkeerd?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:34 schreef Folkker het volgende:
Het gevolg van de VVD ideologie is grote klasseverschillen
Lees de geschiedenis van de Franse revolutie nog eens door.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En waarom zijn klassenverschillen zo verkeerd?
Why should I care. Ik heb een baan!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:37 schreef DE_krumpel het volgende:
Niemand die zich afvraagt wat voor banen het eigenlijk zijn die de vvd volgens eigen zeggen creert?
Working-poor banen. Maar dat ziet de VVD stemmer niet, die is verblind door het ego.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:37 schreef DE_krumpel het volgende:
Niemand die zich afvraagt wat voor banen het eigenlijk zijn die de vvd volgens eigen zeggen creert?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Why should I care. Ik heb een baan!
Ik zat ook te denken dat het nooit goed verdienende banen kunnen zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:40 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Working-poor banen. Maar dat ziet de VVD stemmer niet, die is verblind door het ego.
In ieder geval schoonmakers baantjes, aangezien er dan weer meer mensen zijn wat extra's overhouden en huishoudsters in dienst kunnen nemenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:37 schreef DE_krumpel het volgende:
Ik hoop dat dit een troll reactie is, anders is je denkwijze echt goed verkloot.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In ieder geval schoonmakers baantjes, aangezien er dan weer meer mensen zijn wat extra's overhouden en huishoudsters in dienst kunnen nemenEn dan heb je nog de banen zoals financieel adviseurs, omdat diezelfde mensen goed met hun geld om willen gaan om er nog meer van te maken.
In Nederland zal het toch nooit een enorm verschil worden tussen klassen, maar je hoeft ook niet alles maar steeds gelijk te willen trekken. Hier is het inmiddels een straf als je hard (aan je onderneming) werkt, en dat kan niet de bedoeling zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:39 schreef Folkker het volgende:
[..]
Lees de geschiedenis van de Franse revolutie nog eens door.
Welke optimistische kristallen bol heb jij geraadpleegd dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Nederland zal het toch nooit een enorm verschil worden tussen klassen
Ja of zie jij het al gebeuren dat er een kabinet komt waarin toevallig geen enkele partij zit die niet voor enige vorm van inkomensnivellering zijn? Nou ik nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:49 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
Welke optimistische kristallen bol heb jij geraadpleegd dan?
Precies. Zeker in vergelijking met andere landen zijn de verschillen in Nederland gewoon klein. In mijn ogen gewoon acceptabel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja of zie jij het al gebeuren dat er een kabinet komt waarin toevallig geen enkele partij zit die niet voor enige vorm van inkomensnivellering zijn? Nou ik nietDaarvoor zitten hier in NL teveel midden/linkse figuren.
Maar voor de uitkeringstrekkers zijn de verschillen nog steeds te grootquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Zeker in vergelijking met andere landen zijn de verschillen in Nederland gewoon klein. In mijn ogen gewoon acceptabel.
Sommige mensen zijn gewoon principieel liberaal, ongeacht hun inkomen.. Is dat zo moeilijk voor te stellen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef GrotePierFR het volgende:
Sowieso, veel mensen die VVD stemmen doen dat vanuit hun onrealistische ego. Dit heeft alles te maken met kapsones die ze zelf niet denken te hebben.
Mensen stemmen VVD omdat ze denken dat ze ook rijk zijn en tot een elite behoren, want o, o, hun individu met hun eigen verantwoordelijkheid (wat grotendeels een illusie is) heeft hun zover gebracht en daarmee denken ze tot een hogere laag te behoren
Daar is een woord voor: ''snobisme''.
VVD staat bij een groot deel van de mensen gelijk aan: rijk (denken te zijn).quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:03 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon principieel liberaal, ongeacht hun inkomen.. Is dat zo moeilijk voor te stellen?
En als je betwist dat de VVD liberaal is, wil ik graag van je horen waar je dan wel moet zijn voor het liberale geluid
Die horen liever: "Geen gezeik, iedereen rijk!", terwijl dat juist een erg negatief effect gaat hebben in mijn ogen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar voor de uitkeringstrekkers zijn de verschillen nog steeds te groot
Egoistisch en respectloos naar de minder bedeelde, ja jij moet wel een echte VVD-er zijn. vergeet niet dat er al sociaal maatschappelijke klasseverschillen zijn en dat die kloof nog steeds voor veel mensen moeilijk te ovebruggen is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja of zie jij het al gebeuren dat er een kabinet komt waarin toevallig geen enkele partij zit die niet voor enige vorm van inkomensnivellering zijn? Nou ik nietDaarvoor zitten hier in NL teveel midden/linkse figuren.
quote:
En als de mens vleugels had gehad konden we overal heen vliegen, maar zo is 't nou eenmaal niet. Deal with it.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:30 schreef Golden_Pauper het volgende:
tja kan jevinden maar ik ben er van overtuigd dat wanneer de mens minder egoistisch zou zijn er uiteindelijk een veel betere wereld voor iedereen zou zijn.
Ja natuurlijk, als niemand egoïstisch zou zijn en altijd eerst aan anderen denkt dan wordt het een groot sprookjequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:30 schreef Golden_Pauper het volgende:
tja kan jevinden maar ik ben er van overtuigd dat wanneer de mens minder egoistisch zou zijn er uiteindelijk een veel betere wereld voor iedereen zou zijn.
Hetzelfde kan je zeggen over irrationaliteit, maar dat gaat ook niet gebeuren. Het gros van zowel linkse en rechtse stemmers stemt egoïstisch.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:30 schreef Golden_Pauper het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |