PAS OP FRED TEEVEN LEEST MET JE MEEquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:14 schreef wise het volgende:
gevaarlijke partij met hun internetfilter enz.
En daar heb je het, nietsnut!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Is dat verboden zou jij het leuk vinden als je beste vriend op Wilders zou stemmen omdat ie ruzie heeft met een Marokkaan en gelijkt denkt omdat Wilders dat zegt alle Marokkanen bom gordels dragen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:16 schreef Fortitude het volgende:
SCHANDALIG! DENK AAN DE BLIJSTANDSMOEDERS. ALSOF HET HAAR SCHULD IS DAT ZE ZICH OP HAAR 15E HEEFT LATEN VOLPRAKKEN DOOR EEN NEGER MET MOOIE VERHALEN DIE INEENS HEEL ONBETROUWBAAR BLEEK, TEGEN ALLE VERWACHTINGEN IN.![]()
![]()
![]()
klacht: fred teeven gebruikt een addblockerquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
PAS OP FRED TEEVEN LEEST MET JE MEE
[ afbeelding ]
wat moet jij nou weerquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
asjeblieft mensen als je dan SP wil stemmen, stem dan liever PVV.
Ik wil best wel bezuinigen maar wie zijn er merendeel schuldig aan de economische crisis?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In tijden van crisis zal ze het dan wel erg zwaar hebben. Het is onrealistisch om te stellen dat niemand de crisis gaat voelen.
Dat gezeur altijd over die bijstand moeder. Nee het is zeker de schuld van een ondernemer die 60 tot 80 uur per week werkt om zijn bedrijf staande te houden. en vervolgens meer dan de helft van zijn inkomen inleverd aan de belasting. Ja laten we hem maar betalen. laat mensen zelf verantwoordelijk zijn voor hun fouten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:16 schreef Fortitude het volgende:
SCHANDALIG! DENK AAN DE BLIJSTANDSMOEDERS. ALSOF HET HAAR SCHULD IS DAT DIE LUL VAN EEN VENT HAAR VERLATEN HEEFT VOOR EEN JONG DING.![]()
![]()
![]()
die gast heeft echt een 20cm dikke titanium plaat voor z'n hoofd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:29 schreef SicSicSics het volgende:
Had Fredje niet al iets genuanceerd? Ik ben het nooit met die man eens, hij had lekker bij de leefbaren moeten blijven, maar volgens mij is het ook niet zo drama als er nu gezegd wordt overal!
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat dat ook wel meevaltquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:31 schreef twentenaar het volgende:
[..]
Kwiwi heeft toegevoegde waarde aan deze Topic en jij niet
slijmbalquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:31 schreef twentenaar het volgende:
[..]
Kwiwi heeft toegevoegde waarde aan deze Topic en jij niet
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat dat ook wel meevalt
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat dat ook wel meevalt
En waarom zijn klassenverschillen zo verkeerd?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:34 schreef Folkker het volgende:
Het gevolg van de VVD ideologie is grote klasseverschillen
Lees de geschiedenis van de Franse revolutie nog eens door.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En waarom zijn klassenverschillen zo verkeerd?
Why should I care. Ik heb een baan!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:37 schreef DE_krumpel het volgende:
Niemand die zich afvraagt wat voor banen het eigenlijk zijn die de vvd volgens eigen zeggen creert?
Working-poor banen. Maar dat ziet de VVD stemmer niet, die is verblind door het ego.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:37 schreef DE_krumpel het volgende:
Niemand die zich afvraagt wat voor banen het eigenlijk zijn die de vvd volgens eigen zeggen creert?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Why should I care. Ik heb een baan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |