stem jij ook VVD?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik probeer m'n erfenis gewoon zoveel mogelijk veilig te stellenDat linkse gepeupel pakt me anders al voordat ik het uberhaupt erf alles af
Vind het sowiezo heel dom dat mensen stemmen omdat ze één voorgeval hebben meegemaakt en gelijk een politiek partij erbij trekken dat hun probleem dan weg zal helpen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Is dat verboden zou jij het leuk vinden als je beste vriend op Wilders zou stemmen omdat ie ruzie heeft met een Marokkaan en gelijkt denkt omdat Wilders dat zegt alle Marokkanen bom gordels dragen
Ik vind het dom dat mensen nog steeds het woord soberzo niet goed weten te schrijvenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:09 schreef twentenaar het volgende:
[..]
Vind het sowiezo heel dom dat mensen stemmen omdat ze één voorgeval hebben meegemaakt en gelijk een politiek partij erbij trekken dat hun probleem dan weg zal helpen.
Als ik rijke ouders had, zou ik ook vvd stemmen. Nu ik ze niet heb, doe ik dat overigens waarschijnlijk alsnog.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:02 schreef Fortitude het volgende:
Denk het wel hoor. Tenminste degene die stemmen op de VVD omdat ze rijken ouders hebben.
Beste Athlon64x, Kloon van Slappy. Ik stem helemaal geen vdd maar d66. Ik weet best dat je met dit topic op mij doeltquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef Athlon64x het volgende:
En van hun ouders stiefvader alles krijgen onder het motto ik heb een hekel aan uitkering trekkers maar stiekem is meneer dat zelf ook want zijn moeder is met een rijke vent getrouwd
Ga maar een feestje bouwen danquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het dom dat mensen nog steeds het woord soberzo niet goed weten te schrijven
Misschien werkt het andersom ook wel, dat als je VVD stemt dat je ouders rijk worden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ik rijke ouders had, zou ik ook vvd stemmen. Nu ik ze niet heb, doe ik dat overigens waarschijnlijk alsnog.
Ik baal ervan dat deVVD de woningmarkt niet (te veel) aan wil pakken. Ik zeg nog steeds afschaffen die hypotheekrenteaftrek. Ik heb er nu zelf ook profijt van maar hoe langer je doorgaat hoe meer pijn het doet straks.quote:
Daarom stem ik ook D66, als VVD ook voor het afschaffen er van was, had ik al lang VVD gestemd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat deVVD de woningmarkt niet (te veel) aan wil pakken. Ik zeg nog steeds afschaffen die hypotheekrenteaftrek. Ik heb er nu zelf ook profijt van maar hoe langer je doorgaat hoe meer pijn het doet straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:18 schreef Golden_Pauper het volgende:
asjeblieft mensen als je dan vvd wil stemmen, stem dan liever d66.
In tijden van crisis zal ze het dan wel erg zwaar hebben. Het is onrealistisch om te stellen dat niemand de crisis gaat voelen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:04 schreef DE_krumpel het volgende:
De media heeft gedaan wat het moest doen.
door de vvd er als beste van de partijen uit de bus te laten komen wil mijn moeder ook op partij stemmen.
en ze word al gek als ze een stuiver moet inleveren.
Ja en ze is dan zeker niet de enigequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In tijden van crisis zal ze het dan wel erg zwaar hebben. Het is onrealistisch om te stellen dat niemand de crisis gaat voelen.
Nu aanpakken en de huizenprijs laten instorten, waardoor mensen ineens te hoge hypotheekschulden hebben tov de onderliggende (gezakte) waarde van hun huis. Starters wrijven in hun handen bij de gedachte aan lagere prijzen, maar iemand in een starterswoning gaat echt niet zijn huis voor 20.000 euro minder dan zijn hypotheekwaarde verkopen, kortom de woningen die beschikbaar komen, komen van mensen die door de overige maatregelen hun lasten niet meer kunnen betalen en met een flinke restschuld blijven zitten. Nee solidair dat je daar als starter van profiteert. Nee van de hypotheekrente in barre economische tijden moet je afblijven, kom over 4 jaar maar terug als het beter draait.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat deVVD de woningmarkt niet (te veel) aan wil pakken. Ik zeg nog steeds afschaffen die hypotheekrenteaftrek. Ik heb er nu zelf ook profijt van maar hoe langer je doorgaat hoe meer pijn het doet straks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |