quote:
Pas goed op jezelfquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
Net bijna flauwgevallen van de pijn... nu plat op de bank en minimaal 4 dagen plat blijven
doe me best.... zit alleen met 1 probleem.... boodschappenquote:
Pics!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Houniet het volgende:
Weer nieuwe kleren. Voel me echt goed. Nu nog even snel trainen
.
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:31 schreef heavenstar het volgende:
OMFG!!!! ik heb kaartjes voor Roger Waters....!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef laforest het volgende:
[..]![]()
(Alles goed me je?
)
Ik ga volgende week kaartjes voor Cannibal Corpse, Katatonia, Watain en Trench Hell.
Wel kut dat de kaartjes voor GNR al dit weekend in de verkoop gaan, kan ik dus wel vergeten.
Wil je naar GNR in Nijmegen?quote:
ze komen niet in Nijmegen,....is afgelast maar dus wel in Arnhem...morgen ga ik dus bellen...duhuhhh....en G. gaat natuurlijk mee....quote:
truequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:41 schreef Yuki het volgende:
behoefte aan een schouderen dan natuurlijk wel die ene die ik niet kan krijgen
Watain mag wel eens naar Nederland komen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef laforest het volgende:
[..]![]()
(Alles goed me je?
)
Ik ga volgende week kaartjes voor Cannibal Corpse, Katatonia, Watain en Trench Hell.
Wel kut dat de kaartjes voor GNR al dit weekend in de verkoop gaan, kan ik dus wel vergeten.
Ik heb Watain in de Baroeg gezien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Watain mag wel eens naar Nederland komen...
Jaaaa gezelligquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:55 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ze komen niet in Nijmegen,....is afgelast maar dus wel in Arnhem...morgen ga ik dus bellen...duhuhhh....en G. gaat natuurlijk mee....hopelijk wel kaartjes of ga jij het regelen...
![]()
dus ik zeg: DOEN!
![]()
http://www.livenation.nl/artist/guns-n-roses-tickets
yip yip yip.quote:
met yip yip moet ik aan avatar: the last airbender denken als ie zijn luchtbizon aanspoort om te vliegenquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
met yip yip moet ik aan avatar: the last airbender denken als ie zijn luchtbizon aanspoort om te vliegen
Ja en niet verslapen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:15 schreef heavenstar het volgende:
Kan niet beter eigenlijk...nu lekker naar bed.....
zelfde helaasquote:
quote:
hier nog 1quote:
bij mij kwam het er net alweer uitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
hoe brak kan je zijn van 2 dagen plat op bed/bank te liggen?![]()
vandaag maar weer eens proberen wat te eten
Geloof me, dat verveelt op den duur.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Yeah vakantie, nu 4 weken thuis
goedenmorgen ftw!quote:
Dat is wel een heerlijk overvrolijk filmpjequote:
Yayquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:32 schreef Houniet het volgende:
Bijna weekend.
mwah dit gebeurt nu al 8 maanden constantquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
goedenmorgen ftw!![]()
maar beterschapjes....
onmogelijk/onbereikbare liefde....zoooo herkenbaar...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:53 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik ga dit topic misbruiken voor de volgende announcement:
Ik voel me zoals ik me al 10 jaar niet meer heb gevoeld.
Ik kan het niet meer ontkennen, ene meneer Cupido heeft een pijl door mijn hart geschoten.
Jawel, de normaal zo nuchtere klnvntrbyt is verliefd.
Ik voel me ziek, ik voel me beroerd, dit is helemaal niet leuk.
De dame in kwestie heeft namelijk al een vriend.
Dit is niet okay, ik kan nu niet meer normaal functioneren.
Hoe lang duurt het nog voordat dit over is?
Is er geen medicijn tegen (niet-wederzijdse) verliefdheid?
been there. Zie je haar vaak? Heb je vaak contact met haar? Als jullie niks hebben 'gehad' , zeg maar, dan is het ook makkelijker om er afstand van te doen. Had ik tenminste.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:53 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik ga dit topic misbruiken voor de volgende announcement:
Ik voel me zoals ik me al 10 jaar niet meer heb gevoeld.
Ik kan het niet meer ontkennen, ene meneer Cupido heeft een pijl door mijn hart geschoten.
Jawel, de normaal zo nuchtere klnvntrbyt is verliefd.
Ik voel me ziek, ik voel me beroerd, dit is helemaal niet leuk.
De dame in kwestie heeft namelijk al een vriend.
Dit is niet okay, ik kan nu niet meer normaal functioneren.
Hoe lang duurt het nog voordat dit over is?
trouwens: deze vraag heb ik mezelf ook vaak gesteld. :Squote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:53 schreef klnvntrbyt het volgende:
Dat dus............quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:58 schreef heavenstar het volgende:
[..]
onmogelijk/onbereikbare liefde....zoooo herkenbaar...![]()
kan helaas erg lang duren...sterkte ermee...
Ligt aan t weer denk ikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:26 schreef YipYip het volgende:
honger of dorst heb ik niet...maar geil dat ik ben![]()
zou idd goed kunnen, lijkt wel of heel Fok! geil is....quote:
Hier begint de bewolking ook op te zetten.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier is t bewolkt, mijn idee om vanmiddag in t bos te gaan liggen is in duigen gevallen
Zometeen maar ff een uurtje sporten, werd weer s tijd..
Gelukkig voelen zit in kleine dingen, hè. Het is geen algehele toestand.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:58 schreef Apotheose het volgende:
koppijn. Wil me ook es goed voelen! Wil ook es kunnen zeggen: "ik voel me echt gelukkig!". Maar het zit er nog niet.
ja weet ik. Maar die kleine dingen mis ik nu gewoon..quote:Op zondag 6 juni 2010 12:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig voelen zit in kleine dingen, hè. Het is geen algehele toestand.
De zon schijnt, het is warm.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja weet ik. Maar die kleine dingen mis ik nu gewoon..
de zon schijnt niet overal nu...quote:Op zondag 6 juni 2010 12:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De zon schijnt, het is warm.Dat soort dingen tellen ook mee.
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de zon schijnt niet overal nu...check buienradar maar
De zon schijnt _niet_, het is klef heet dus ik zweet me dood en het gaat komende week de hele week regenen.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De zon schijnt, het is warm.Dat soort dingen tellen ook mee.
YES WE ARE...!!!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 13:29 schreef laforest het volgende:
Wooooooooooo ik voel me geweldig, geweldig weekend achter de rug, ik hoef de hele week niet te werken en ik ga naar Guns n Roses met Heavenstar en G.
Ik ben helemaal niet bezet.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:52 schreef Heidi- het volgende:I think i'm inlove
![]()
waarom zijn ze allemaal bezet
Mja. Dat.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:18 schreef Apotheose het volgende:
Voel me alleen. Nergens zin in. Koppijn. Bang nog voor wat komen gaat... Feeling stuck. En er valt nog zoveel te doen voor de studie maar ook daar kan ik me gewoon niet toe zetten.
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:27 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik voel mij,
en
.
Of eigenlijk gewoon heul erg goed!
Ze werkt bij mij op de afdeling.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
been there. Zie je haar vaak? Heb je vaak contact met haar? Als jullie niks hebben 'gehad' , zeg maar, dan is het ook makkelijker om er afstand van te doen. Had ik tenminste.
negeren kan moeiljk als je bij elkaar op de afdeling werkt... En gevoelens bij jezelf uitschakelen of negeren kan ook niet. Maar praat je veel met haar enzo dan? Of zie je haar zo nu en dan en is het 'hoi' en klaar?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:34 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ze werkt bij mij op de afdeling.
Moet ik haar vanaf morgen maar gewoon negeren?
Spannend! Succesquote:Op zondag 6 juni 2010 17:24 schreef Houniet het volgende:
GEEN zin in de twee tentamens van morgen. Tevens aanstaande vrijdag de deadlines. Even knallen nog, daarna vakantie![]()
!
Hier hoofdpijn.
quote:
hier nog 1, en ik wil zo graag dat het weer s goed gaan, maar ik kan er gewoon echt niks aan doenquote:
succesquote:Op zondag 6 juni 2010 21:30 schreef Dutchlike het volgende:
Supernerveus, morgen (vet vroeg ook nog eens) theoriegedeelte van auditie bij een conservatorium, echt spannend.
Moet je nagaan dat het misschien niet eens een uur duurt maar wel bepaalt wat je het volgende jaar doet.
Disneyfilmsquote:Op zondag 6 juni 2010 21:02 schreef zyx1981 het volgende:
Zin in een avondje Disneyfilms met warme chocolademelk en een fleecedeken + een lief iemand naast me op de bank.
Mweh, uiteindelijk niet gelukt, was heel amateuristisch opgezet (voelde me ook totaal niet welkom) , vrijdag bij een andere school nog een keer.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:43 schreef Cassandra87 het volgende:
in een emotionele en wisselvallige bui, zal aan t weer liggen
Hier al gedaanquote:Op maandag 7 juni 2010 14:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
OT: Wel goed, alleen geen zin om af te wassen e.d.
Jij beest jijquote:Op maandag 7 juni 2010 13:06 schreef laforest het volgende:
Net terug van een feestje, bij Alice in bed geslapen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef Apotheose het volgende:
ik voel me zo onrustig dat ik me in moet houden. Anders gaan er dingen sneuvelen. Voel me kwaad, teleurgesteld en alsof het geluk onder mn poten weggemaaid wordt. Al fluitend. Want ach: tijd heelt immers alle wonden!! Gaat wel over! Afleiding zoeken helpt wel!! Don't worry, be fucking happy!! My ass!
zo.
Wow.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef Apotheose het volgende:
ik voel me zo onrustig dat ik me in moet houden. Anders gaan er dingen sneuvelen. Voel me kwaad, teleurgesteld en alsof het geluk onder mn poten weggemaaid wordt. Al fluitend. Want ach: tijd heelt immers alle wonden!! Gaat wel over! Afleiding zoeken helpt wel!! Don't worry, be fucking happy!! My ass!
zo.
ken dat gevoel....quote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef Apotheose het volgende:
zo.
quote:
quote:
thx. Lief van jullie.quote:
dat dusquote:Op maandag 7 juni 2010 18:08 schreef Beach het volgende:
Ik wil me beter voelen, maar ik zie nauwelijks een uitweg
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
[..]
[..]
thx. Lief van jullie.
[..]
dat dus
lotgenootquote:Op maandag 7 juni 2010 18:08 schreef Beach het volgende:
Ik wil me beter voelen, maar ik zie nauwelijks een uitweg
oja dat ook nogquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:58 schreef Houniet het volgende:
Wow wat moet dat meisje in de trein wel niet gedacht hebben![]()
.
Voel me lekker en goed, vol vertrouwen.
* knuffel geeftquote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Apotheose het volgende:
gatver.. Nou moet ik eigenlijk nog een shitload doen aan school. En wat doe ik nu? Moe te zijn van mn emoties en dus niks doen. Nergens zin in. Ben weer terug bij af
Zullen we een FOK! praatgroep oprichten?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* knuffel geeft
Wat een hoop verdrietige mensen in dit topic.
quote:
Pics?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:44 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Dreadjes eruit, verfje erin, verliefd en happy, trots en superzelfverzekerd!
Chill!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef L.no het volgende:
Aargh, ik wil mijn haren eruit trekken van de stress.
Lucky bastardquote:
heb er dan ook al 6 werkdagen opzitten he, inclusief dus de zaterdag en zondagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |